Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dáma
Autor: výtvarnice (Občasný) - publikováno 3.1.2005 (15:24:57)
technika alla prima
strukturální abstrakce
olej na plátně
80x70


Poznámky k tomuto příspěvku
průser mračen (Občasný) - 3.1.2005 > nevím, co je alla prima, co je struk tura anální absrakce – ale je to výtečnej kus.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 3.1.2005 > jo jo líbí
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 3.1.2005 > jjj!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 3.1.2005 > ano
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 3.1.2005 > Hm... a za půl roku zas?
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 3.1.2005 > čtenář> Když bude čtenář hodný, možná i dřív :)))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 3.1.2005 > já si říkala, že už jsem to tady jednou zahlídla.. ;)
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 3.1.2005 > Mishka> Ano, omlouvám se za opáčko, nějak jsem se přehlédla :) ale děkuju :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.1.2005 > výtvarnice> Mě se to nedávno taky stalo. Příspěvků už mám tady tolik, že když jsem hrábla do archívu, šoupla jsem sem něco, co už jsem tu rok před tím dávala. Stane se.
A jde-li o připomenutí dílka povedeného (jako u Dámy), dá se to unést. ;)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.1.2005 > pěkný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
cardik (Občasný) - 3.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 3.1.2005 > Supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Marita (Občasný) - 3.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
TERRMITh (Občasný) - 4.1.2005 > zajímavý
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 4.1.2005 > ..hmmmm......Tak kdybych měl za tohle dostat samou 5tku a D éééčko tak to tu budu vkládat po desítkách...ale zatím tu potřebu nemám ......
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 4.1.2005 > Tom.Black> Každý máme svůj svět, své potřeby a pocity :) I tak děkuji za vzkaz :)
<reagovat 
fff (Občasný) - 4.1.2005 > nelíbí se mi. vůbec.
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 4.1.2005 > zkrveživ> Dobře... četla jsem tvou poezii, líbí se mi svým erotickým nábojem, agresivitou a beznadějí. Máš svůj styl.
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 4.1.2005 > Jo, libi se mi to moc, heboucka prace
<reagovat 
xmark (Občasný) - 4.1.2005 > .
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 4.1.2005 > Moc pěkný
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.1.2005 >
Body: 5
<reagovat 
surma (Občasný) - 4.1.2005 > dobré... byl jsem na tvém webu... líbí se mi věci které děláš za mokra, je vidět že tam se ta exprese odraží v největší hloubce, ty naivní věci a kombinovaná tech. to mě moc nebere... ruší to dojem těch věcí co jsou dělané alla prima, řek bych že jim to trochu škodí, ale to je můj názor nechci tě od tvého počínání nějak odradit, mezi mé fafority patří Labirint, Žárlivost, Letní žár atd.
Body: 5
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 4.1.2005 > surma> Díky, můj web je souhrn a vývoj mého snažení. Vím, že nepůsobí profesionálně, pro představu však stačí. Tak jako v myšlenkách se člověk toulá po všech možných krajích, vidím skvělé možnosti ve vývoji stylu. Vystavuji pouze strukturální abstrakci.
<reagovat 
 surma (Občasný) - 4.1.2005 > výtvarnice> V každém případě je to v tobě nepotřebuješ žádné vytvarné (školení...)přesně tak, máš otevřené dveře jak nahoře píšeš ve vývoji a stylu, je to jenom na tobě kolik do toho budeš ivestovat, mohu doporučit dělat dělat a dělat a nečekej vélké pokroky nebo změny ty se dostavují později... poznal jsem jedno pravidlo, které v torbě vládne a nejde jej změnít nebo překročit... a to je
že nemužeš dát do obrazu víc něž co momentálně jseš!!! to znaméná vnitřní vyvoj osobnosti nesmí stagnovat jinak se ti může stát že se vyvineš technicky, ale v podstatě budeš malovat jednu lini která bude stagnovat ... obraz je tvé zrcadlo a ukazuje kým jseš a co chceš říci... je to výpověd a zarověn dáváš kus své intimity na trch... vyjadřovoní verbální není má silná stranká, protože jsem žil skoro 15 let v zahraničí tak mi i ta česká gramatika dělá problémy...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 5.1.2005 > surma> Hezké ráno, to co píšeš má hlavu a patu, s tvou gramatikou si hlavu nedělej :) Souhlasím s tebou, nikdy nepřekročíš svůj stín. Když píšeš, že vnitřní vývoj osobnosti nesmí stagnovat, zajímalo by mne co děláš pro svůj vlastní vývoj, jak se dobíjíš... Tvé obrazy májí ohromný náboj, je to dané stylem malby a výběrem barev, mají nádech magie (ať už černé nebo bílé, nebo duhové :))) Máš k ní blízko? Petra
<reagovat 
 surma (Občasný) - 5.1.2005 > výtvarnice> Magie není bílá ani černá je jen špatný nebo dobrý záměr popř. zlý a dobrý člověk... duchovní nadčení v čechách mě trochu rozčiluje... at je to magie, joga, meditování nebo čajovna... každý máme něčemu blízko, magie je pro mě zajímavá, ale je to jenom práce se silami, na tehle bázi funguje kdejaký politik... mobilizuje vše k tomu, aby měl moc nebo peníze, nebo aby mohl dělat radost což není tak často... princip magie je usměrnit síly k určitému záměru, který byvá většinou egoistického ražení... raději pozorují dění než do něj zasahuji, to dělají nevědomí... vše co vidím a vnímám se dřív nebo později odrazí v mých obrazech to nepopírám, ale je to jen tento svět přefiltrovaný mým podvědomým, dalo by se říct je to kus mého světa...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 6.1.2005 > surma> Nemusíš se čertit kvůli duchovnímu nadšení, jak píšeš. Z mého pohledu je to spíš o tom, mít přehled. Co se týče barev magie, jistě je to příměr, samozřejmně jde o záměr, nikoliv barvu :)
<reagovat 
 surma (Občasný) - 6.1.2005 > výtvarnice> ahoj...já se nečertím... odpovídám jen na otázku která je tak trochu čertovní, co se přehledu týče tak si myslím že na to je nejlepší pozorovat v klidu... mám takové osobní pravidlo, rozdělil jsem si lidi na tři skupiny na JEZDCE - kteří padí životem rychlostí nepostojí, jsou hnáni... at je to chtíč či rychlé auto, musí pádit životem někdy až na kraj světa nebo svých vlastních sil... další jsou HLEDAČI - hledají pravdu, filosofii, partnery, sami sebe, smysl života, dobrý obraz, dobrou písen, atd. ale přesto jsou tím hledaním zaneprázdnění tak že nevidí a nemají schopnost vnímat co se vlastně děje... potom příchází POZOROVATELÉ - jsou v klidu a pozorují... touhy a potřeby jiných je nechávají chladnými... jejich emoce jsou omezené, je to celkem nudný život, ale mají čím dál více prostoru vnímat co jiní nevnímají, cítit co jiní nepocitují, je to jakoby žily bez radosti, jako by tu byli přes čas, jakoby čekali na smrt s radostí... ale za tím vším je spousta práce na sobě a v této fázi se právě nacházím, která kategorie přijde jako další nevím... ale prošel jsem si to od jezdce přes chledače až sem...

jen pro informaci nikdy jsem nebral drogy, obrazy jsou odrazem toho co píši na hoře...
ted k tobě... přoč tvoříš...? kam by jsi se zařadila? (jezdec, hledač, pozorovatel)a proč? a klidně mi napíš jestli tě zasáhlo nějaké duchovní nadčení, já se tomu neposmívám a mě to pomůže se orientovat? i když to bude jen ta čajovna dej vědět, ale u tebe to budou víc asi ti dva Andílci...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 9.1.2005 > surma> Ahoj,
víš, já ti rozumím, ale nejsem člověk, který by si liboval ve škatulkách, už možná proto, že z mého pohledu do žádné nezapadám, tak jako v myšlenkách a v rozhovorech skáču z tématu do tématu a motám tím ostatním hlavu, i když vím, že bych měla své myšlenky udržet na uzdě, občas se mi to nedaří. Takže pokud po mně chceš abych spadla do kotce jezdce, hledače nebo pozorovatele, tak asi budu ta čtvrtá škalulka, nebo něco jako mobilní pozorovatel hledající principy bytí :)

A proč tvořím? Je to věc náhody, tvořím protože mám možnost, protože mám co říct, protože bytostně musím, protože vím, že to co dělám, nedělám jen pro sebe a protože mne to vnitřně uspokojuje...

S tím duchovním nadšením... je to spíš o tom najít sama sebe, vyzkoušet co dokážou "jiné světy", a o tom dát prostor fantazii a nadhledu, protože pokud by to nadšení mělo přerůst v stihomam, nebo posedlost, tak v tom nevidím smysl. U mne je to o přehledu, baví mne bavit se tím co je pro "normální lidi" neznámé, ale nepropadám tomu natolik, abych si nezachovala chladnou hlavu i když je někdy v oblacích. Takže abych to zkrátila, u mne je to výklad karet, výklad z kávové sedliny a numerologie.

A moje holky jsou smysl mého života.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 10.1.2005 > NO tak se domluvte...A k té Dámě: Mám ji doma a vím oco jde..to tvoje  z nebo s tvárnění je přímé..blablabla. LíBí se mi to ale nechci slovo líbí používat. Takže dobrý Kouba.
Body: 5
<reagovat 
iii (Občasný) - 27.10.2005 > na zdi by to slo dost a dost...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.12.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter