Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MOUCHA
Autor: zhovadilec (Občasný) - publikováno 11.1.2005 (02:56:54)

   Když jsem se jednoho dne ráno probudil, s hrůzou jsem zjistil, že se nemůžu ani hnout. Byl jsem celý ztuhlý, připadal jsem si jako ochrnutý. Necítil jsem ruce ani nohy. A co hůř, nemohl jsem ani zavřít oči, abych spal dál. Tak jsme tam ležel a zíral do stropu. 

   Najednou se otevřely dveře a dovnitř vběhl obrovský černý pes a ukousl mi ucho. Celkem mě to nasralo, ale nenadělal jsem nic, poněvadž jsem se nemohl hýbat. Necítil jsem žádnou bolest, což mě celkem překvapilo. Pak se pro změnu otevřelo okno a dovnitř vletěla moucha. Sedla si mi na špičku nosu a zůstala tam asi 2-3 hodiny. Svědilo to fakt kurevsky, ale nemohl jsem ji odehnat, protože jsem se nemohl hýbat. Po dvou až třech hodinách se zvedla a odletěla. V zápětí se však vrátila a kroužila mi těsně nad hlavou. Pak se mi vysrala do oka a já jsem se probudil doopravdy. 

   S hrůzou jsem zjistil, že se nemůžu ani hnout. Byl jsem celý ztuhlý, připadal jsem si jako ochrnutý. Necítil jsem ani ruce, ani nohy. A co hůř, nemohl jsem ani zavřít oči, abych spal dál. Najednou se otevřely dveře a dovnitř vešel primář. Řekl mi, že jsem po těžké autonehodě ochrnul a do  konce života se nebudu hýbat. V tom se otevřelo okno, dovnitř vletěla moucha a vysrala se mi do oka. Primář si prohrábl plnovous a odešel.



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 11.1.2005 > :)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 11.1.2005 > zhovadilče, zhovadilče, trpím na tebe, na chlíva a na petra měrku, chci vás všechny svázané!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 2.2.2005 > Je to matematika převedená do textu.....super.............................a nejsi jebnutý?
Body: 5
<reagovat 
 zhovadilec (Občasný) - 9.2.2005 > buryzon> Jsem.
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 9.2.2005 > ja to tež...ale ten tvůj výsledek odpovídá mému.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter