Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
křížení rytmů — záblesky mrdání
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 22.12.2004 (15:21:30)

 

 

křížení rytmů — záblesky mrdání

 


 

z vlaku jsem viděl:

 

rytmicky prdel

ana se zvedá

bílá & bledá

dopadá zas

 

rozpolcen:

 

— ký ďas? —

       křížení rytmů:

              pražců

TDN

TDDN 

 

         logopedické



Poznámky k tomuto příspěvku
Lada Niola (Občasný) - 22.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.12.2004 > aby žáček konečně mohl říct: nasrrrrrrrrat.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.12.2004 > hodí se mi sem jedna citace g morra: "Przníš poezii!"

tak.. a máš to ;-)

breberky vychytaný

Body: 5
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.12.2004 > Emmet_RAY> i to byla citace. anonymního čtenáře o políčko vejš. ale jinak: przním a rád. kromě jinýho to nejni trestné.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.12.2004 > g morr> já bych raději prznil dvanáctiletá poupátka s jarním pápěřím
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.12.2004 > ehm, tak mě napadlo, že by to mohla být má poslední kritika před vánoci, a tenhle hřích bych nerada měla na svědomí. Moc se ti to povedlo, g-morre. :-)))
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 22.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
wwwwwww (Občasný) - 22.12.2004 > :))))))))
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 22.12.2004 > no jo ... tdn...tddn...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.12.2004 > :) tydle příběhy podle skutečnejch událostí....:)
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 22.12.2004 > Nějak mě to nechytlo. Tedy kromě toho citoslovce "tdn tddn", tím jsem úplně uchvácená. Naprosto přesné. No. Slyším to prvně... je to z vlastní slovotvorby nebo se to běžně někde používá, zná?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 23.12.2004 > protěž> samozřejmě že se to používá - žiješ ve skleníku?
<reagovat 
zirael (Občasný) - 23.12.2004 > tdn tddn
Body: 5
<reagovat 
Lei (Občasný) - 26.12.2004 > na tdávu a tdenýtdky dolu...
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 27.12.2004 > i ty Mičurine
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.12.2004 > aby sis neukouss jazyk na tých pražchcách ;o)))
anna se zvedá bílá a bledá (jéé nic proti, Zizzi ;o)))
Body: 5
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 > asi tezko
Body: 2
<reagovat 
atrej (Občasný) - 5.1.2005 > je to nenucený.. dobře udělaný!
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 9.1.2005 > Jéééé to  je príííma.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 10.1.2005 > :-))) Dobré, hlavně ta první část :-).
Body: 5
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 27.1.2005 > děs a hrůza, promiň g morr
Body: 2
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 27.1.2005 > mperdik> nemusíš se omlouvat, promiň ty – mně na tvém názoře moc nesejde.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 18.2.2005 > silné a dojemné.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 31.3.2005 > velmi pozoruhodné:o)
Body: 5
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.6.2005 > antikval> 

Pitvoření? Jak se to vezme. Já to opravdu jednoho letního dne viděl... a líbilo se mi, jak s náma drncá vlak, jak oni tam spolu drncají... a jak se ty rytmy proplítají.

Tak jsem si taky vzal dva rytmy a aspoň je posadil vedle sebe. Vlastně je v tom vcelku půvabný soulad mezi obsahem a formou. Úsečný přírazy daktyl trochej daktyl trochej... a pak ten uvolněněj vlak, pomaličku proplouvající semtam si drcnuvší, ale spíš skoro se nad kolejema na tetelení vzduchu vznášející.


<reagovat 
 zirael (Občasný) - 4.6.2005 > antikval> ehm... se prostě musím vetřít... Davitině harfě chyběj stránky? celýmu vydání? tak to je v pr... já tomu dělala korekturu, tak mě to zajímá.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 16.6.2005 > Velmi zábavné!
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 23.8.2005 > Tady nemám s obrázkem problém .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 12.7.2006 > Líbí se mi jen první odstavec, ten druhý to je na mě příliš velký experiment. Ale každý má rád jiný šálek že, takže pro mě průměr.
P.S. - a jinak k tvému avízu - pokud mi chceš něco říct, tak jsou i lepší způsoby.
Body: 3
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 12.7.2006 > WhiteShadow> Obávm se, že zvlášť po téhle tvé hlášce mě pořád nic lepšího nenapadá. Tedy co se týče obsahu. A co se týče formy, tak si vlastně taky nedovedu představit lepší způsob, jak ti povědět, že jsem naznal, žes pitomý, než ti to rovnou a přímo povědět. Samozřejmě, mohl bych si to taky nechat pro sebe.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 19.7.2006 > vyděsilo mě, cos mu tím chtěl jako říct....))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 23.7.2006 > ztratila> Nic moc, jen jsem mu řekl, že dojem, jaký ve mě probudil a tady (http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=124230) utvrdil, považuju i po této zkušenosti za dojem správný.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 23.7.2006 > kuře tam už nahlídlo.
<reagovat 
back (Občasný) - 19.8.2007 > To je trošku ucelenější :-))
Doporučil 
<reagovat 
Hyacint (Občasný) - 21.9.2011 > yep [jep]
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter