Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zvonky
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 22.1.2005 (11:00:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
zombux (Občasný) - 10.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 10.12.2004 > fajn zátiší...
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 10.12.2004 > Námět je ***, ale ostrost tomu chybí.
<reagovat 
jak (Občasný) - 10.12.2004 > odvážné
Body: 4
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 11.12.2004 > motiv zupa. zvonky i srdce P+M.. ale ostřejší bych to taky zkousla
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 13.12.2004 > kvalita
Body: 2
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 13.12.2004 > MPosp> 

Nešlo mi o profesionální fotku, od toho seš tady přece ty :-), chtěla jsem aby to bylo působivý a mělo to atmosféru, záměrně jsem to ztmavila, rozostřila atd., chtěla jsem aby to bylo "dirty" (nebo jak to vyjádřit), nešlo mi o kvalitu, ale o působivost.

Nebo si  myslíš, že dobrá fotka musí být technicky dokonalá?


<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 13.12.2004 > Zuzzz> 

No vidíš, a já doposud žil v domění, že působivosti se na fotografii dosahuje především světlem a kompozicí ...

A jak jsi přišla na to, že na profesionální fotky jsem tu já???  ... kdepak, já se jen snažím, aby na mých fotkách bylo něco ostrého a aby něco vyjadřovaly, na profi jsou tu jiní ...

Apropo - znám autory, kteří si libují v tmavých "dirty" fotografiích, ovšem to je trochu o něčem jiném ...

http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=1&gal=vis&galvis=346418

http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=4&gal=vis&galvis=160643

Tyhle fotografie se mi líbí, jedná se v drtivé většině právě o precizní práci se světlem a kompozicí, Tvá fotka je "jenom" tmavá a neostrá ... ale je to můj subjektivní názor, který může zůstat osamocený, ostatním se to třeba bude líbit!

A ještě k technické dokonalosti - myslím si (subjektivně!), že každý autor by se měl především naučit tu techniku, dopracovat se k technicky dokonalým fotkám ... a až této mety dosáhne (podobně jako literát se naučí číst a psát a seznámí se se základními literárními díly), pak ať se klidně vydá svou cestou. Bohužel mnohé fotografie zde i jinde prezentované jako "umělecké" jsou pouhými výcvaky bez hlavy a paty ...


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 16.12.2004 > MPosp> Díky za reakci. Dost jsem o tom přemýšlela a myslím, že jdeš strašně moc po technice. Dívala jsem se na ty "dirty" fotky cos mi doporučil, jsou skvělý, technicky dokonalý, dokonale vyprecizovaný... , ale je vidět že pod pojmem "dirty" si představujeme každej něco jinýho. Já nejsem fotograf, je to čistě koníček a ani v této oblasti nemám žádné ambice, prostě fotím co se mi líbí, ani příliš nekomponuju... fotím čistě intuitivně a amatersky. A nemyslím si, že technika by byla to nejdůležitější, je to myslím podobný jako třeba v malbě... ve škole nás učili malovat portrét... nikdy mi to nešlo, bylo to proporčně úplně mimo a pak jsem viděla van Goghovi autoportéty a... některý ty hlavy jsou úplně "překrouceny", ale prostě tam je něco víc, co děla umění uměním a vůbec nevadí že je to třeba i disproporční a tedy i "špatně" namalovaný... myslim, ze tak nejak je to i s fotkou... u některých fotek je proste podstatnější umelecka pusobivost nez technicka dokonalost (cimz nechci rict, ze tomu je tak zrovna u ty moji :-)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 20.12.2004 > MPosp> zajmavá diskuze... nevim co je dirty fotografie, ale nepředstavuju si pod tim jenom tmavou b&w (odbarvenou) fotku... určitě ne ty, které jsou na těch dvou MPospích odkazech - jsou to většinou (imho, aspoň na první pohled) digi chladné, ale hlavně příliš konkrétní fotky a jakoby zbytečně dokonalý... nejsou podle mě moc o pocitový působivosti... vidim to spíš jako Zuzzz;)

taky si nejsem jistej, jestli jde o precizní práci se světlem, např. u těch architektonických fotek od Thomase šlo podle mě jenom o "namáčknout na světlo":) stejně jako na tý fotečce, co jsem sem teď hodil:-)

pod tou "dirty" výtvarnou fotkou si spíš představuju třeba tyhlec:
Ralph Gibson:



Keith Carter



<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 21.12.2004 > tomash> hm... myslim, ze to vidime docela podobne
Diky za inspirativni fotky :-)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 22.12.2004 > tomash> díky tomashi, fotky to jsou zajímavé, i když otevřeně uznávám, že nikoli můj šálek kávy ... taky jsem si pod pojmem "dirty" představil něco jiného ...
<reagovat 
toono (Stálý) - 22.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter