Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vzkaz
Autor: reido (Občasný) - publikováno 2.12.2004 (19:44:37)

Tolik to bolelo.

 Tati, říkal jsi, že mám být opatrná - a já jsem byla. Říkal jsi, že mám na silnici dávat pozor. A ten večer nebylo svědomitějšího řidiče, věř mi.

 

 Na té oslavě toho kluci dost vypili. I Monika pila víc než je zdrávo, ale já ne. Já si dala jen colu, protože jsem věděla, že je budu odvážet domů. Nespustila jsem oči ze silnice a jela jsem sotva šedesátkou.

 

 Tak proč u mě teď klečí tenhle člověk a říká, že už se nedá nic dělat? Kolem je spousta lidí. Policajti jsou u toho opilého chlapa, co se vyřítil ze zatáčky. Jel v protisměru, tak proč mi přetahujou přes hlavu tu bílou věc? Proč mně a ne jemu?

Tolik to bolelo.

 

 Je mi to líto, tati. Promiň.

 

 Houkají sirény. Dělala jsem, cos mi řekl, tati. Byla jsem opatrná. Ty to přece víš, že jo? A k čemu to bylo? Řekni jim, ať mě nikam nevezou. Nemůže to tak skončit. Vždyť je mi osmnáct! Ještě to nemůže skončit. Prosím...

 Řekni mámě, že ji mám ráda. Řekni všem, že jsem je měla ráda.

 Řekni to ty - já už nemůžu.



Poznámky k tomuto příspěvku
cardik (Občasný) - 2.12.2004 > jo, je to smutné...
Body: 5
<reagovat 
swf (Občasný) - 2.12.2004 > tak to je tak smutne a pravdive ze mne to rozbrecelo:0(
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
swf (Občasný) - 2.12.2004 >
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 2.12.2004 > krutě pravdivý..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.12.2004 > Velmi vystižně napsané.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Probuzená - 2.12.2004 > ježkovy voči... dělám řidičák :-(((
<reagovat 
Probuzená (Občasný) - 2.12.2004 > smutný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.12.2004 > myslím, že to bude mít hodně déček, bohužel.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.12.2004 >

aj vaj

nechci nikoho odrazovat od psaní, ale tohle fakt ne...


<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 3.12.2004 > Má to sílu...tohle mi nedělej, po ránu...:-(
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.12.2004 > tak takovej "nářez" sem tady už dlouho nečet......neplakal sem, rozpohybovalo mi to peristaltiku...
Body: 1
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 3.12.2004 >

První polovina ujde, ale pak, s tím tátou, ten vzkaz..uff. To už je příliš patetické 


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 3.12.2004 > jinak technická poznámka.....používaj se černý plastikový pytle....
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 3.12.2004 > Max Bubakoff> To jo, ale taky jsem zahlídla v TV, že než to "zrevidujou, všechny neživé, a zavolaj havrany, tak je aspoň snad z humánních důvodů zakrejou , asi tím co je po ruce. Takže to bych tak nevyčítala:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.12.2004 > BlueSky> no jistě....ale standardní výbavou záchranářů sou černý plastikový "deky".....:)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.12.2004 > Já chápu, že to je hrozně hluboký a vážný a tak, ale...je to strašně patetický. Tohle napadne každýho puberťáka a každej to napíše přesně takhle. Piš, piš, bude to lepší.
Body: 1
<reagovat 
zirael (Občasný) - 3.12.2004 >

viz. blondýna

ach jo.


Body: 1
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 3.12.2004 >

... já bych odstranila ten poslední odstavec...

plné kýče, klišé... jsa v depresi mi to "sedlo" 


Body: 3
<reagovat 
swf (Občasný) - 3.12.2004 > taky delam ridicak :(((
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.12.2004 > už to řekli jiní
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter