Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vánoce
Autor: Cobain (Občasný) - publikováno 30.11.2004 (17:22:16)

Nesnáším vánoční svátky

vzpomínky vrací se zpátky

myšlenka na loňské vánoce

vyvolá násilné emoce

ve mně

 

Nejhorší dny mého žití

snad trochu spravilo pití

než potom k ránu noc skončila

spadl jsem - to jak se točila

Země

 

Prý svátky pohody, lásky

vloni nám sundali masky

asi tak jak z kapra šupiny

už slyším "nesem vám noviny

...zase???

 

Utopen v bezedné tůni

necítím víc tvoji vůni

proto já a ti co nevěří

dáme si k vánoční večeři

prase! 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 30.11.2004 >

jede jede mašinka... říkanka hezká. ani ne moc dojemná. 3-


Body: 3
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.11.2004 > Ona ma byt spise trosku ironicka nez dojemna:-) Diky za nazor:-)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 30.11.2004 > Cobain> i kdyby ironická:-) mimochodem, je lepší dát reagovat, aby se mi to taky objevilo:-)
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 30.11.2004 > Lei> Aha...ja jsem to zaskrtl pouze v tom ctverci:-)))
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 30.11.2004 > Pravda, není to formálně zlé, ale obsah mě moc nebere. Asi i proto, že mám vánoce rád:)) 
<reagovat 
Killersx (Občasný) - 30.11.2004 > Je to nic moc, to uznávám taky, jenomže i přesto se mi to tak ňák líbí.
A taky nemám rád Vánoce... Už 4 roky
Body: 4
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 1.12.2004 > Killersx> FU@K X-MAS:-))))))))
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 1.12.2004 > Třetí a čtvrtá strofa lepší než první dvě, ironie z toho dýchá na sto honů :-)
první strofa - ve mNě
čtvrtá strofa tvojI vůni
Body: 3
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 1.12.2004 > Zviřátko> Dekuji i tobe...ty "me" x "mne" MI proste nejdou:-))))))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 1.12.2004 > Cobain> Stačí říct:-) Jednoduchá pomůcka - vyměň "já" za "ty" a vyjde Ti z toho - tobě=mně, tě=mě
<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 1.12.2004 > já je nemám ráda líp (si teda myslim)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 1.12.2004 > Jako ironii beru.
Body: 4
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 2.12.2004 > Mně se to líbí. :c) A vánoce? Taky nemám rád. Už ani nevím jak dlouho. :c))
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > R.Samildanach> Diky panepane:-))
<reagovat 
swf (Občasný) - 2.12.2004 > tak nevim zni to jako bys neco chtel vratit.utopen v bezedné tůni necítím víc tvoji vůni.
Body: 4
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 2.12.2004 > Jojo...chtel bych vratit zivot tak o 23 a 3/4 roku zpatky...
<reagovat 
swf (Občasný) - 2.12.2004 > no upřímnost někdy bolí..........jako mně ted:(
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 30.11.2004 > ...máš rád Krchovského? On je s tím hořkým humorem a ironií přece jen dál, ale myslím, že by Tě od dveří "s Novinami" nevyhnal :)
Body: 4
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 1.12.2004 > Natasha_> Ahojky, Krchovskyho neznam, ale prave jsem koukal na webu a myslim ze jooo...ze by jsme si mozna rozumeli:-))


Treba tahle se mi libi:-)))

JAK BUDE PO SMRTI? – TOBĚ DOST TĚŽCE...
není co závidět; netěš se, – těš se!
ale ne, duše má, čeho ses lekla
– očistce, mučení, plamenů pekla?
to je moc humánní, mírné a všední...
Jak bude po smrti? Tak jako před ní

Dekujuuu:-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.12.2004 > Natasha_> Hásek by si možná od dveří netroufl vyhnat nikoho, je to velmi ustrašeně působící introvert
<reagovat 
 Natasha_ (Občasný) - 2.12.2004 > Cobain> Za málo :) Rozhodně doporučuju další texty, je se čím kochat a inspirovat :)
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 3.12.2004 > Natasha_> :-)))
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 14.12.2004 > Křásný... Škoda, žes sem toho zatím nehodil povícero... BTW, do soboty do večera jsem v Prase... eh tedy v Praze...
<reagovat 
Étoile (Občasný) - 21.12.2004 > Přestože vánoce mám ráda, tahle mě nějak oslovila. Možná to, jak je svázaná, nebo ty dovětky...
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 21.12.2004 > Ana Stern> At tak ci tak jsem rad ze se libi a dekuji za reakci
:-)))
<reagovat 
Urea (Občasný) - 27.1.2005 > Škoda, že jsem to nečetla před měsícem. Hned bych měla lepší náladu:) Ne:)
Opravdu povedená věcička. Mých 5 bodů! Bohužel bez péčka:)))To už jsem někde napíchala:)
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 27.1.2005 > Urea> Dekuji ti:-)))
<reagovat 
Čtenář - 3.3.2005 > nemám rád Vánoce pa taťka Šmoula
<reagovat 
bejvával (Občasný) - 18.6.2005 > Na Vánoce naprď!


Podepsaán: Kapr.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.7.2005 > Dobrý,dost dobrý,jen to občas někde škobrtne rytmicky.Takže za čtyři:-))
Body: 4
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 18.7.2005 > sadaf> Ahoooooj:-))) Tebe jsem nevidel uz kolikaty vanoce:-)) Jaxe vede?:-)
<reagovat 
bernall (Občasný) - 15.12.2005 > hele mě se to vcelku líbí máš svůj pohled na věc.
místy se mi to zdá sice jaksi kostrbaté
řkuli na tom však nesejde
hezky smontované
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 20.12.2005 > Bernall> Děkuji za komentář i tobě:-)) Štastný a veselý:-))
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 30.5.2005 > Mně se to líbí... Vánoce taky nerada(sama komerce...)
Ty dovetky jsou fakt fajn...
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 31.5.2005 > Lenki> Dekuji i tobe:-) Safra...to uz me napada ze za par mesicu budou dalsi Vanoce...:-)) Asi to bude moje Vanocni koleda:-)))
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 1.6.2005 > Cobain> To je za dlouho...I kdyz...
Ale jo, jako pisnicka by to slo...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 23.12.2005 > Lenki> No, a Vánoce jsou tu...
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 24.12.2005 > Lenki> Vidíš:-))) Já to tušil:-))) No...můj postoj k Vánocům se příliš nezměnil:-))
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 24.12.2005 > Cobain> To mě mrzí... Můj se vcelku změnil - k lepšímu...
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 28.12.2005 > Lenki> To rád slyším...alespoň někdo:-)
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.7.2008 > To jsme na tom opačně, já Vánoce miluju. Je fakt že je jeden pěkně uštvanej, ale nakonec to stojí za to. Nemění to nic na tom že se mi tvé verše moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
 Cobain (Občasný) - 7.7.2008 > Věza> Děkuji za reakci:-) Jsem rád, že se líbí....moc lidí už v téhle době má raději volné verše a to zase já ne:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter