Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..n.t.p.v.l.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 26.11.2004 (15:00:05)


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.11.2004 > Hm a bez nápisu:-)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.11.2004 > Pěkně barevné. Netuším, co to má být... jestli to má něco být... a ten název je pro mě absolutně nečitelný.. ovšem někam do haly bych si to možná pověsila. Líbí. (ovšem moc originální to nejni ;-) )
<reagovat 
gongey (Občasný) - 26.11.2004 >

... ale jo, funguje to, prostě koukám na to a nevím co si o tom myslet.

 

p.s. jednou by mě zajímalo, co si o tom myslíš sám... ??? :o)

 

 


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 26.11.2004 >  máš tam hroznýho bordelu, používej klůcek namočený v lihu
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 26.11.2004 > hmmm ... vskutku geniální ... nebýt Tvých rejpavých komentů všude jinde, přešel bych to bez povšimnutí, ale ve Tvém případě je to spíš na úrovni diagnózy ...
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 26.11.2004 > MPosp> velmi si nerozumíte...myslím,že není vždy úplně nejapný,spíše naopak....
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.11.2004 > MPosp> pánko velkomožný redaktor ztrácí nervy a kazí nám zde vzduch?-.----:) je to dneska v módě hned mluvit o diagnózách....
<reagovat 
vomi (Občasný) - 26.11.2004 >   nerozumím myšlence příspěvku. Nechceš alespoň vysvětlit obsah nadpisu příspěvku?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2004 > vomi> to nema myslenku.. sem prilis nevzdelanej abych nekomu neco vzkazoval.. a trapny byt nechci..
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 26.11.2004 > toono> 

Chápal jsem tvou osobu, že se snažíš mi otevřít oči. Jsi pro mne přespříliš složitá osobnost.

Dostal jsi mně. Teď nevím jestli si ze mně děláš srandu či ne.

Vidíš, že se snažím nad tvým příspěvkem přemýšlet. Přiznávám, že se v něm neorientuji. To byl tvůj hlavní účel vyvolat tento pocit?


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2004 > vomi> zadnej cil.. prohrabaval jsem se negativama a nasel tohle.. pouze jsem to zabarvil.. nic vic.. dal jsem tomu takove temne vesele toony..
<reagovat 
Koper (Občasný) - 26.11.2004 > To bych na stenu povesil. Tedy na stenu v tunelu.
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.11.2004 > Koper> kdyz tam tedy uz jednou bydlis..
<reagovat 
ariel (Občasný) - 26.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Henny (Občasný) - 27.11.2004 > niečo mi na tom chýba ... napríklad pekne graficky upravený nápis "TO - OONO" ...
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Henny> di si malovat medvidky a so on..
<reagovat 
jak (Občasný) - 27.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 27.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > MPosp> ale nas drahy pan redaktor hodnoti, pozor, pozor..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 27.11.2004 > toono> Sorry... vůbec nelíbí...
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Xamantha> dobre, krasko, staci mi tvoje jednicky.. komentarema se obtezovat nemusis.. mne taky ne..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 27.11.2004 > toono> Ale ale... komentář? Prostě mi to příjde bez nápadu, barevně nesladěný a nevím, co to má znamenat, neb jsi neprozradil ani záhadný název... Možná, kdybych věděla, cos tím chtěl říct, hodnotila bych líp... Ani to ve mě nevzbuzuje žádný pocity, tak fakt nevím, jak jinak to hodnotit.... Co se týče Tvých věcí, co dáváš sem na Totem, některý mi přijdou jedničkový (jako tohle), některý naopak pětkový (fakt dobrý) a to vše mezitím, to nehodnotím... protože prostě nevím jak.... uf... Jestli nechceš komentáře a nestojíš o mé hodnocení - ok - mně je to jedno. A nerozčiluj se na mě hned :-)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Xamantha> tak ok. pis si co chces.. myslim ze k vecem v galerii by nemelo byt nutne zadne slovne vysvetleni.. k tomuhle taky zadne neni..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 27.11.2004 > toono> ...Ja si zase myslim, ze hodnotit beze slov by se nemelo... no oukej, mame na to kazdej jinej nazor, ale spousta lidi tady na Totemu je rada, kdyz se k jejich prispevkum nekdo "konstruktivne" vyjadri - ja taky - tak jsem myslela, ze ty taky, ale oukej - Tve prispevky budu tedy jen znamkovat ci nic... Hele, me vazne nedela problem to pochopit :-) Mej se
<reagovat 
 toono (Stálý) - 27.11.2004 > Xamantha> k tomu co je videt nahore nemam co napsat, ja opravdu nevim.. zadny zamer nebyl, zadna myslenka.. klidne mi sem ty jednicky sazej, mne to jen potesi..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 27.11.2004 > toono> Proc mluvis porad jen ironicky??? Treba jeste chapu, zes to sem dal, protoze Te zajimal nazor ostatnich - oukej, to je k pochopeni - ale pochybuju, zes to sem dal proto, abys dostal co nejvic jednicek... Premejslim nad tim, jestli Ti vadi tolik, ze jsem ti dala jednicku, nebo Ti vadi to, ze jsem to vubec hodnotila...???
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.11.2004 > Xamantha> nemluvim ironicky.. treba miska taky nestoji o moje hodnoceni a porad ji tam lezu abych ji tam neco napsal.. proto od tebe nemuzu chtit abys sem nelezla kdyz to delam sam.. sem pripravenej snaset od vsech vse co delam ja.. a ddal jsem to sem proto pac se mi to libilo.. vubec si prijdu na totemu ouplne jako z jine planety v porovnani treba s mpospem a podobnejma takovejma co se zajimaji predevsim o techniku..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 28.11.2004 > toono> Není šptaný bejt jinej... :-) Je fakt, že technicky dokonalých fotografů je tady na Totemu dost a nápaditých zase docela dost málo... Já mám nejradši technickou dokonalost a nápaditost v jednom - což se tady občas někomu podaří a to je pak úlet! Moje fotky Ti můžou připadat děsně nudný - o tom nepochybuji - mě taky nepřijdou jako žádná extra třída - přesto je sem dávám, protože se chci naučit fotit - kvalitně... Prostě každej sem na Totem dává fotky z jinýho důvodu a podle toho taky hodnotí... :-) 
<reagovat 
 čtenář ariel - 28.11.2004 > toono> správně: nečiň jiným to, co nechceš, aby činili oni tobě :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter