Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrubián aneb Záhada povadlého pyje z kolekce ?
Autor: zhovadilec (Občasný) - publikováno 27.11.2004 (17:03:36)

 Opatrně vzala do úst ten obrovský, krví nalitý pyj a začala jej sát. Levou rukou uchopila chlupaté koule a hnětla je jako kus těsta, zatímco ukazováčkem ruky pravé vnikala do pulzujícího řitního otvoru, což jej zjevně překvapilo. Supěl jako parní stroj.

 Ona také zatoužila po rozkoši, a tak vyplivla ten nástroj neřesti a užuž se na něj napichovala…

 Odstrčil ji tak prudce, že upadla a udeřila se hlavou o zeď. Seděla napůl omráčená na zemi a po líci jí kanuly slzy.

 Znechuceně se na ni podíval.

 Ztěžka se posbírala a jala se dokončit rozdělanou práci.

 Mezitím jeho ocas ztratil na síle a plandal mu v rozkroku jako kus hadru. Přešla ho chuť na jakékoli sexuální hrátky.

 Proč se takto zachoval, je mi záhadou, vždyť jej znám jako milého, veselého chlapíka…



Poznámky k tomuto příspěvku
Chliv (Občasný) - 27.11.2004 > upřímně, naprostá blbost!
Body: 1
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 28.11.2004 > Chliv> upřímně – ano.
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 28.11.2004 > Jsem pro koš. Tohle už není erotika
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 28.11.2004 >

zdá se mi to napsané dobře... jen ten konec je takovej moc useklej


Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.11.2004 > protestní déčko.....na tu idiocii "redaktorů" se už nedá koukat.......
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 29.11.2004 > Mno, nevím, přijde mi to prostým jazykem řečeno jako pěkná pitomost...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.11.2004 >

Někdo si tu hraje na originálního a nemá na to.

Po odhlasování v redakci přesouvám do koše.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 29.11.2004 > Lian> možná by bylo aspoň slušné, sdělit autorovi příspěvku, z jakého důvodu se tak redakce rozhodla
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 29.11.2004 > Nejeví se mi to jako čisté porno - ačkoliv jsem nejdřív četla kritiky - a byla jsem nakloněna věřit v pornografičnost nejpornografičtější ze všech pornografií. Text mě překvapil - po všech těch odsudcích se mi nakonec zdál být až decentním. Víc než o samotném aktu soulože vykládá o vztazích mezi mužem a ženou. Aspoň já to z toho vyčetla.
Body: 4
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 29.11.2004 > ouvej> já taky,
ten rozbor byl spíš sranda, ale jasně že ta povídka není jen sprostá pitomost bez nápadu..

nu, nedá se nic dělat, už je v koši :-(
<reagovat 
g morr (Občasný) - 29.11.2004 > vážení redaktoři, pokud jste to do koše šoupli vy, navrhuju to zase vytáhnout.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.11.2004 > g morr> netřeba vysvětlovat....těžký baganče...to je tady teďkonc argument.....:)))
<reagovat 
Feel Blue (Občasný) - 28.11.2004 > Viděli jste někdo film Pianistka?
To bylo taky dost drsný, totálně šokoval, bylo to o navenek strict and stiff profesorce na konzervatoři, která se v soukromí chovala - no jako progesteronový protějšek našeho ,,jinak milého a veselého chlapíka" - ten film dostal pár oskarů, ale bylo mi z toho zle.
Body: 4
<reagovat 
 nossik (Občasný) - 29.11.2004 > Feel Blue> s pianistkou to ma myslim spolecneho jen to, ze to sokuje
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 29.11.2004 > nossik> Taky mám ten názor, ale nevim jestli sokuje je spravne slovo, spis mi to prijde jako blbost
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 > Kdyby sis ty poznámky přečetl všechny, zjistil bys,že tam Lian píše, že to hází do koše. Jsem v práci do 16.15, pak už nemám příštup.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 > Já zas považuji autora za natolik inteligentního, že to z ostatních reakcí pochopí sám
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.11.2004 > tahle branže mi nejni zas tak moc cizí ... :o) četl jsem už vícero pornopovídek, ale tahle povídka mi nepřijde ani vzrušující po stránce sexuální, a velice slabá po stránce formální i obsahové ...

až se to bude třeba alespoň náznakem podobat umění ... zvolíme jinou rubriku, nebo třeba i založíme novou rubriku erotika ... ale rozhodně ne kvůli téhle břečce ...

myslím, že jiných serverů, kde tohle přivítaj s otevřenou náručí a rozepnutym poklopcem je haba děj, takže na totemu to rozhodně viset nemusí ...
Body: 1
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 29.11.2004 >

Modrá je zelená a ten , kdo to nevidí, je tupý, nevzdělaný, starý, atd.  V podstatě se dá všemu přisoudit nějaký význam, okecat to.

Jsem otrávená, že je tu v souvislosti s tímto příspěvkem zmíněn tak silný film jako Pianistka. 

Nezlobte se, anebo třeba jo, mně to připadá jako pár vět o sexu a hrubosti, vskutku nemám sil přisuzovat tomuto příspěvku tak hluboký smysl, který tu nastínil Emmet. Prostě se mi to nelíbí.

Cha a z toho že dívka "hnětla..." usuzuje Emmet, že to je dívka volnomyšlenkářka?..ach jo:-( To jsi mě pobavil Emmete.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 29.11.2004 > BlueSky> já ten rozbor nemyslel zas tak vážně, ale Ouvej to napsala celkem dobře, je to o vztahu mezi mužem a ženou..

Mimochodem Pianistka, což doufám víš, měla knižní předlohu.. dát sem někdo úryvek, tak je to redakcí odhlasováno a hozeno do koše během pár minut..
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 30.11.2004 > Emmet_RAY> 

Kdyby sem někdo dal úryvek z Pianistky (pro zájemce autorka Elfriede Jelineková),  vytržený naprosto z kontextu, tak je možné, že by do koše letěl:-)) Na kvalitní knihy a filmy se dá upozornit jinak než výběrem zrovna drsných scén. Domnívám se, že u Pianistky navíc nebyly stěžejní tyto scény, spíše postupné vyplouvání důvodů, proč je taková, vyšinutá. Pro mě byly děsivější scény spíše vyplývající z náznaků, než ty tzv. "natvrdo:-)

I když nepopírám, že spousta čtenářů má potřebu být šokována a neustále drážděna čímsi děsivým, násilným, vulgárním apod. Jenže ono to opravdu také po čase nudí. Kam ještě zajít........?

Můj názor.


<reagovat 
kalais (Občasný) - 30.11.2004 > já teda nevím, ale porno? není to příliš odvážné tvrzení?

s košem nesouhlasim...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 > Původně tam bylo "prasárna", je to lepší??
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 30.11.2004 > Lian> 

 to je v pohodě, jen jsem si rejpla

 

... taková koncetrace názorů redaktorů pod jedním (byť ubohým) příspěvkem, to se v próze moc často nevidí


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 30.11.2004 > Lian> 

To je v pohodě chtěla jsem si zaprudit

... takováhle koncetrace názorů redaktorů se v týhle rubrice moc často nevyskytuje


<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2004 >

MYSLETE NA DĚTI!!!!! panenanebi......paralýza šedý kůry pokročila....:) díky za každé nové ráno a redaktora jako je emmet....


<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 >

Redakce toto dílo považuje za prvoplánové a sprosté a podle mě se nejedná o prózu, nejedná se tu o nic. Vzhledem k tomu, že vícero čtenářů s námi souhlasilo a dokonce se divili, že jsme to už nepřesunuli, považovali jsme za správné tento příspěvek přesunout do koše, kde si ho kdokoliv, kdo má o tento druh psaní zájem, může najít. Vzhledem k tomu, že totem je veřejný prostor, který si může kdykoliv kdokoliv přečíst, nepovažujeme za vhodné, aby se toto a jemu podobná díla vyskytovala ve Vašem prostoru a tímto aby se totem navenek projevoval. Třeba proto, že sem chodí děti školou povinné a taky případní sponzoři, kteří by asi nechtěli investovat do místa, kde jeho majitel nechá každého publikovat porno jinde než v místě tomu určeném. Že se vždy najde někdo, kdo v tom vidí umění a hlubokou myšlenku vyloučit nemůžeme, ale řekla bych, že vás bylo míň. Pokud stále máte pocit, že toto přesunutí bylo neoprávněné, pošlete svou stížnost s odůvodněním na redakce@totem.cz, nebo mě a my to zvážíme, děkuji.

Pro Quotidianu, o víkendu tu ani jedna nejsme.


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 30.11.2004 > Lian> nehledě na to že.. takové vyjádření by tady po přesunutí do koše mělo být vždycky, přejde to případným sporům (viz. koper a jeho fórum)

nehledě na to že.. jsi jako redaktorka prózy četla předchozí povídky od tohoto autora a v koši neskončily, v čem je třeba tato: http://www.totem.cz/enda.php?a=78968 odlišná?

nehledě na to že.. se takovýmto postojem redakce tvoří jistá presumpce a v tom případě by musela skončit v koši většina povídek od autora jménem Chlív

já s přesunutím do koše nesouhlasím, názor jsem sdělil, ale to je asi tak všechno co se s tím už dá dělat; nepovažuji to za šťastné rozhodnutí, ale žlázy si kvůli tomu trhat nebudu ;-)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 28.11.2004 >

jo a Ztratila má svoje díla alespoň v miniaturach... čili si troufam tvrdit, že si nemyslí, že píše povídky

 

... navíc rozbor delší než dílo samo?....ehmmm to není šálek mého čaje...


<reagovat 
 ztratila (Občasný) - 30.11.2004 > Quotidiana> 

Tak to prrr, děvenko, Ztratila píše povídky, co by taky psala jinýho, čili si netroufej, prosím pěkně:))

 

V textu výše rozeznávám bez velkejch rozborů porno, násilí a pointu. Pointu, která mi nevím proč připomněla konec jedné kapitoly v Saroyanově Lidské komedii: "I on býval kdysi mlád, právě tak, jako každý jiný člověk." Neslovuje mě to, asi nemám ty správné testosteronové brýle, ani po nich teda výrazně netoužím. Na druhou stranu se tu aj mimo koš vyskytujou podstatně větší šity.

 

Nicméně coby argumentisti podle mě vedou muži, páč konstatování "nelíbí se mi to" položí na lopatky asi málokoho (viď, ty na Gé?), Emmetův rozbor je legitimní a věcnější než jeho ženských oponentek hlasy.

A délka - po přečtení cca šestistránkový ukázky z opusu Doroty Maslowský jsem si jistá, že Kurz heisst besser:)    


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 30.11.2004 > Ztratila> ..... jo, jasně.
<reagovat 
g morr (Občasný) - 30.11.2004 >

Děkuj Emmetovi za vysvětlivku, pánum a damám redaktorkám se omlouvám, nevšim jsem si, že vyjádření redakce (pro jistotu si ho shrnu: odhlasovali jsme, že je to blbost. dokonce si to myslelo i několik čtenářů) už tady je. Možná je to kokotina, ale možná by bylo dobrý zavést propříště nějaký pravidlo, že takovýhle závažný redakční rozhodnutí – tím myslím přesouvání do košů, zařazování do časopisů – by se dělalo nějako graficky výraznějc. Tučným písmem nebo verzálkou.

 

Jinak – házet to do koše je kokotina, ale vůle vaše.

 

Má to skvěle okoukanej jazyk péčka (věřím, že redakce to neocení, nečte škvár) – a přitom to jde naprosto proti jeho principům. Tenhle rozpor je podle mýho zdrojem oučinku týhle píčoviny. Je to obyčejná hříčka, pravda, mžikovej vejšplecht... ale porád suverénní a kvalitnější než ... ... ... aha, pardon, já vlastně nečtu prózu :-)))) no, je to kvalitnější než poslední tři knížky z renomovaného nakladatelství akropolis :))))

 

a než věčina místní pouetry též.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2004 > g morr> kurva negře, mluvíš jak kniha.....ale to místní "celebritos vodborníkos" nikdá nepojmou......vono tam je vo chlupatejch koulích a tak.....:)))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 1.12.2004 >  no jo, ale tu tak kterou mi dal  odkaz emmet jsi měla v miniaturách... Jsem jen ocenila, žes svou 5ti řádkovou povídku dala do miniatur a ne do prózy, kde se obvykle vyskytujou věci delší
<reagovat 
 ztratila (Občasný) - 1.12.2004 > Quotidiana> Měla jsem v miniaturách i věc o 8 000 znacích:))) Je to subjektivní a nepodstatný myslím.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 1.12.2004 > hmm, taky mi to přijde víc o vztazích M-Ž než o pornu...
Nákou vypovídací hodnotu to jistě má, ale že bych v tom musela hledat hlubokou psychosondu a vynášet to do nebe, jen kvůli tomu, že sa tam mihnou genitálie, to nee... ale Emmet to rozebral pěkně, doufám, že mu to nadšení pro kritiku vydrží

a jináč proti tomu v podstatě nic nemám, fakt je, že i v krásné literatuře se najdou i tvrdší scény ;o) ale tadyto na mě působí hodně prvoplánově, jakože šokovat nebo co - tím jak je to krátký... a mě to nešokuje. mně je to vlastně jedno :o)
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 2.12.2004 > No, to je blbina - a tolik řečí okolo toho. Porno to není. Je to akorát hloupý.
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.1.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.1.2005 >
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 12.2.2005 > Pochopil někdo, že zde nejde o erotiku ?? Má to vtip, myšlenku, pěkně suchej závěr a to se často při podobných pokusech nevidí. I kvůli tomu 5 bodů. Koš nechápu.
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 27.11.2004 >

tak si řikám co dělá redakce.... tohle je podle mne už dost ubohý porno, který s uměním nemá vůbec nic společnýho... a jako porno to taky nestojí za nic

... čili to co řekl chliv, ale ve více slovech


Body: 1
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2004 > Quotidiana> neber méno boží nadarmo do pusy....kalamity....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.11.2004 > Quotidiana> a co je pak podle tebe třeba série Růžové ukřižování od Henryho Millera?

to že v textu ty nic nevidíš neznamená, že je to jen výčet hladových pičí a čuráků-lovců

nevidím jedinou věc, kterou by s tím redakce mohla dělat, to to chceš házet do koše? a proč?

autor ti s nadsázkou představuje svět mužů.. dovoluje ti nasadit si na chvíli totálně testosteronové brýle.. je třeba nebýt puritánem a uvědomit si, že všechno nemá jen jeden význam
Body: 5
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 28.11.2004 > Quotidiana> 

mno... redakce

v tuto chvíli, tj. 28. 11. v 16:47 jsem první redaktor, který to čte... budeš se možná divit, ale redaktoři občas o víkendu i odpočívají... jinak mě napadá: Proč jsi nikomu z redakce o tom příspěvku nenapsala?


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 27.11.2004 > Max Bubakoff> 

 však už ani slovo proti nejvyšším...

 


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 28.11.2004 > Emmet_RAY> 

Růžové ukřižování jsem nečetla - nemohu soudit

 

Ano, já bych to hodila do koše, protože je to podle mne jen porno, navíc napsaný (alespoň pro mne) velmi nevzušujícím způsobem

 

... navíc si myslím, že v stejným způsobem by si mohl rozebrat všechny příspěvky v erotických časopisech... proč ne?  

 

Nejsem puritán (hrdině jsem dočetal až do konce bez ruměnce na tváři)

 

Mně ale jaksi docela nebaví ty "pseudointelektuální" rozhovory o tom, co tím chtěl autor říci, jak je originální, jak bourá tabu a otvírá nám nový pohled na svět.... možná nad třísetstránkovou knihou, ale ne u textu na půl stránky...

 

Nicméně, docela bych uvítala, kdybys mi odhalil, co tím tedy autor chtěl říci a kde jsou skryté kvality tohoto díla (dals mu pět bodů, tak asi víš proč) a jak se tohle dílo liší od prahobyčejné pornografie, která si rozhodně žádné umělecké nároky neklade,

howg


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 28.11.2004 > drfaust> 

 nenapsala, neb jsem předpokládala, že redakce příspěvky čte a vyjádří se sama

to fakt neni muj styl někomu psát, hele podívej se támhle na to a vyjádři se....

 

možná pro příště napíšu "by mě zajímalo co s tím udělá redakce"


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.11.2004 > Quotidiana> příde to jak blesk z čistýho nebe.....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.11.2004 > Quotidiana> vydrž
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 28.11.2004 > Quotidiana> není to žádná porno povídka, protože ty se píšou proto, aby měl jedinec se slabší fantazií vhodný základ pro provozování autoerotiky.. a tohle snad není tento případ.. pochybuju že tento text u někoho vyvolá cukání penisu či vlhnutí mušle..

nikdo tady netvrdí že autor bourá nějaká tabu, jen si prostě zvolil stylizaci, kterou lze bohužel snadno hodit do škatulky kam jsi ji hodila ty.. myslím že jde i o test inteligence a rozhledu

krátký je to úmyslně, pro větší údernopst, podobně tady teď píše třeba Ztratila, byť nevulgárně - http://www.totem.cz/enda1.php?a=79155

teď ti napíšu proč jsem text hodnil tak jak jsem udělal.. uvědom si, já nevím zda máš ráda třeba absurdní dramata a nebo Havla, ale k textu je třeba přistupovat jako k absurdní povídce..
-na začátku nám autor popisuje fyzické sblížení, zatím blíže nespecifikovaného muže a dívky volnomyšlenkářky, to je viditelné z uvolněnosti jejího chování.. viz "hnětla jeho chlupaté koule jako těsto" Celý první odstavec vysvětluje jedno.. dva lidé si zašli zapíchat.. ona se chová jako profesionálka, viz "ukazováčkem ruky pravé vnikala do pulzujícího řitního otvoru" muži (ti hetero) nemají mnoho zkušeností s tím, když do nich někdo jiný proniká, proto je pro ně tento zážitek mnohdy fascinující .. (třeba početná skupina vyznavačů strap-onu) leč běžně a z iniciativy obyčejné dívky se jim toto nedostává viz. "což jej zjevně překvapilo" překvapilo ale zatím byl s vývojem spokojen "Supěl jako parní stroj"
Zlom nastává v druhém odstavci, když dívka taktéž "zatouží po rozkoši" Nicméně již dříve nám bylo osvětleno autorem, že ta holka je vlastně kurva. To zda skutečná a zaplacená či jen tak z povahy zůstává milým tajemnstvím (budu počítat s variantou číslo jedna a ve vysvětlování dále pracovat s ní)
Muž si užívá své slasti a tu náhle "ta děvka", která se má starat hlavně o jeho potěšení, si dovolí vytáhnout jeho poklad z úst a pokouší se přijít si na své, a to na jeho úkor. Je rozhořčen. Je to vážně děvka, ona si to tak ošklivě a špinavě užívá a užívat si přece měl on. Neplatil přece za JEJÍ potěšení. Je znechucený.. prudce a v afektu ji odhazuje pryč.
Děvočka se z šoku po chvíli vzpamatuje a uvědomí si kde je její místo (vidíš tu reflexi mužského a ženského údělu dohnanou ad-absurdum?) a vrací se ke kouření (proto usuzuji že šlo nejspíše o "profesionálku") Jenže on již po tom všem nemá chuť na další hrátky, není tady přece od toho, aby jí ukazoval cestu.. je konec.. nic nebude..
"Proč se takto zachoval, je mi záhadou, vždyť jej znám jako milého, veselého chlapíka…" - návrat k názvu a navíc perfektní ""katarze"" na jediném řádku
Jasně, ten muž přece není špatný. Jedna francouzská kurva kdysi prohlásila něco ve stylu "Neumím si představit, kam by svět dospěl, kdyby ti uhlazení otcové od rodin nemohli na mém loži odhodit svou masku, kdyby neměli možnost odhalit svou pudovou zvrácenost v úkrytu nevěstince. Na kom by pak vybíjeli své démony?"

Tys napsala toto: "navíc si myslím, že v stejným způsobem by si mohl rozebrat všechny příspěvky v erotických časopisech... proč ne? "

prosím, já ti vyhověl, tedy žádám teď od tebe, rozeber mi prosím níže přiloženou (a dosti ubohou) erotickou povídku, buď tak hodná. Ta je totiž jen pouhým pornem bez prostoru k zamyšlení nad textem a když ty tvrdíš, že ji dokážeš kloudně rozebrat, já se tedy těším a jsem velmi zvědavý:



"Jeho koule pevné a naběhlé se pohupovaly nad mým obličejem a pod napnutou kůží se rýsovala varlata. Klečel nade mnou, ruce v bok, nechaje se laskat mými ústy a rukama. Zasloužil si to. Dosud se věnoval mým potřebám, hrál si s celým mým tělem, dokud se v "křeči" nesvíjelo, kundička nesvírala rozkoší a já nekřičela:"Už dost!"
Ještě ve mně doznívaly tóny rozkoše. Ležela jsem uvolněná s roztaženýma nohama, cítila vlhkost mezi nohama a poslední teplé kapky jež kundička finálními jemnými stahy vytláčela ven. Poštěváček byl vzpřímený a jen představa dalšího dotyku v něm vyvolávala chvění. Vyvrcholení bylo za mnou, ale vzrušení neustávalo. Pohled na pevného a vzpřímeného čuráčka a ty pevné koule ho udržovaly na stejné hladině a povzbouzely k jeho dotykům.Být chlapem, řeknu, že moje ješitnost mně přikazovala odvést stejně dobrou práci. Vyhonit a vykouřit mu ho stejně hezky, jako on probral mou kundičku. Dokud nebude křičet stejné: "Už dost!"
Koule jsem zespod jemně špičkou jazyka olízla a současně stáhla rukou kůžičku přes žalud. Jeho vzrušení se projevilo náhlým sevřením obou půlek a potom, co jsem koule zlehka olizovala a čuráčka rukou pravidelně začala honit, opět povolilo. Aby mně pomohl jazykem lehčeji přejíždět od koulí ke vzpřímenému čuráčkovi,dal mi polštářek pod hlavu,v pokleku se předklonil , vystrčil zadek a hrudí dolehl na postel. Díky tomuto pohodlí byla má ústa přímo proti obnaženému žaludu a jazykem jsem zlehka olizovala jeho malou dírku a rukama podebírala koule. Jazyk pomalu kroužil kolem dírky, sjížděl k límci žaludu a po naběhlé žíle až ke koulím. Stejnou cestou zpět k dírce, která vypustila svou první slzu. Nabrala jsem ji na prst a jemně se současným zasunutím čuráčka do úst,ji roztřela kolem konečníku. Nepatrně se cukl, okamžik ztuhl, ale pravidelné nasávání čuráčka do úst a jemné hlazení prstem pod koulema ke konečníku ho opět uvolnilo. Poddal se mému hlazení, lízání a nasávání čuráčka, jemně sténal a nepatrně pohyboval tělem. Dlouhé minuty jsem si s ním hrála, jemné hlazení a kouření proměňovala v drsnější stisky, pořádné šlukování a vracela se zpět k něžnostem, jež prohánějí tisíce jiskřiček po těle a tu zrychlí či naopak zbrzdí cestu nahromaděného semene vystříknout ven . Vychutnával si to stejnou měrou jako předtím já hraní jeho rukou a jazyku s mou kundičkou. Vzdychání se stávalo výraznější a nadzvedávání zadku pravidelnější. Můj vlhký prst sem tam kroužící kolem jeho konečníku už mu nesvíral půlky, ale uvolňoval je a opatrně párkrát zajel dovnitř. Cítila jsem, že prožívá jedno z nejhezčích vzrušení a říkala mu: "Vydrž, zlato, vydrž!"
I moje stále vzrušené tělo cítilo totéž a kundička si stahy začala říkat o další porci dráždění. Jedna ruka stačila k tomu mu pevně držet čuráka a ústům tak pomáhat přetahovat kůžičku, aby obnažený žalud v ních cítil co nejpalčivěji doteky jazyka. Stačila k tomu z pevného sevření sjet na koule, podebrat je, pohladit, přimáčknout a prstem obkroužit zlehounka konečník. Takže druhá sjela do vlastního rozkroku a začala mezi palcem a ukazováčkem třít poštěváček. Poznaje to po chvíli a sám chtíc oddálit okamžik vyvrcholení, zvedl se. Přiklekl z boku nad mou hlavu, vzal si čuráka pevně do ruky a začal mně s ním objíždět zvlhlé rty pozorujíce to, střídavě s mým sebeukájením. Jazykem jsem se snažila olíznout žalud, chytnout ho a vtáhnout do úst. Ústa si tak chvíli hrála s jeho čuráčkem, nechávala si objet rty, sem tam ho vtáhla dovnitř, jazyk ho olízl, dokud se neuvolil a nezůstal v nich. Zapřel se ruky v bok, jako na počátku a nechal mne, celé to pozorujíc, dokončit. Z vlastního vzrušení, z prohánění si kundičky spolu s klouzáním čuráčka v ústech, jsem okamžik jeho vyvrcholení, kdy bych sama křičela :"Už dost!"málem nezaregistrovala. Až ústa plna semene mně to dala znát a uvolnila jsem prsty vnořené hluboko v kundičce.
Polibkem a hlazením dal najevo svoji spokojenost. Schoulila jsem se mu do klína a snad současně jsme usnuli. Říkával mi "Pipenko", býval něžný a rozmazloval si mne nebývalou pozorností......byla jsem mladá a neuměla jsem si jí vážit"

(nalezeno na internetu)

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter