Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Zfetovaná? z kolekce Příběhy chlípného muže
Autor: zhovadilec (Občasný) - publikováno 24.11.2004 (12:13:48)
další>

 Dívala se na mne, avšak skrze mne. Mluvila se mnou, ale neposlouchala mé odpovědi. Sáhl jsem jí na kozu. Ani si toho nevšimla, jen dál mlela ty svoje nesmysly. Sáhl jsem jí tedy do rozkroku. Byla vlhká, ba přímo mokrá, ale nikoli vzrušená – byla pochcaná.

 Opřel jsem ji o zeď a začal ojíždět. Vůbec to neregistrovala. Monotónním hlasem mi vyprávěla, co měla ke snídani a jaký je Karel pašák, že si sehnal práci.

 Stáhl jsem jí kalhotky pod kolena a rozepl si poklopec, z nějž se vydral stoprocentně připravený pan Štencl. Nadzvedl jsem jí levou nohu tak, že nebyl nejmenší problém do ní vniknout.

 Ze začátku několik opatrných přírazů ve snaze nerušit její jistě zajímavý monolog, kdežto vzápětí jsem ji mrdal tak prudce, že se občas zakoktala.

 Během půl minutky jsem byl hotov. Vytáhl jsem úderníka z jejích útrob a se zájmem pozoroval, jak jí teče semeno po noze. Objasnila mi rodinné problémy svého bratra, dověděl jsem se i proč pan Karabec nemá rád psy. To, že je Fanouš nevěrný své ženě, jsem slyšel jen z povzdálí.



Poznámky k tomuto příspěvku
harosek (Občasný) - 24.11.2004 > seš magor...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.11.2004 > šmarjá.....:))))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.11.2004 > dost ubohý...
Body: 1
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.11.2004 > náhodou.. celkem bžunda ;-))
Body: 4
<reagovat 
Feel Blue (Občasný) - 26.11.2004 > Prudký, syrový, opravový... Tak se mi to líbí...:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 26.11.2004 > je to celou dobu tak drsný, až to ztrácí účin.
druhá půlka je moc povedená, styl fajn.
Body: 4
<reagovat 
henry pišingr (Občasný) - 26.11.2004 > Krásná lyrická... zaujalo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 26.11.2004 > hóóóódně dobrý... dal bych ti déčko, ale měl bys jich víc než já, nezlobíš se, že ne?
Body: 5
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 27.11.2004 > ale tohle se mi už celkem i líbilo
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.11.2004 > přečet sem všechny...tahle je pro mě nejlepší.....:)
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 28.11.2004 > krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
2 3 (4) 5
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter