Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
marcel topící se v koňaku
Autor: henry pišingr (Občasný) - publikováno 25.11.2004 (13:58:51)

 

 

 

marcel topící se v koňaku

 

 

kartel. se chopí.

 

mých

 

 

 

 

kamenných koňader.

 

 

praská.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 25.11.2004 > Ale ale, jakej Marel zase? Taková krátká kravina a ještě s chybou. Je vidět, že Tě to najednou trklo, taks to naťukal a šup sem s tím.....
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 25.11.2004 > Měl bych pro tebe práci; nechtěl by ses stát třeba prezidentem, Golde?
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.11.2004 > Peetea rulez? ;-)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.11.2004 >

V kamnech praská.. děda každou chvíli.. chladné ruce sobě zahřívá.. syn si s prací pílí, nádobu si z dřeva vyrývá.. Dřevo ukradl jsi v panském lese.. komu z něho děláš koryto? Dědovi! Už se mu ruka třese.. nádobí je všechno rozbito. Nauč mě to! Vida, toho kluka.. nač by to tvá ruka uměla? Až se tobě bude třásti ruka, korýtko ti synek udělá.

.. no.. já jsem touto básní těžce poznamenaná.. takže jak jsou někde kamna, nebo praská.. jsem zřejmě nesvéprávná hodnotit.. ale z téhož důvodu mi to zase nedá.. takže (taktně ovšem přejdu Marela - rychle opravit!):

Marcel, kamna, koňak, topící se... Mně to vzalo! :-)))

 

 


<reagovat 
henry pišingr (Občasný) - 26.11.2004 > Marel je tam schválně.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 26.11.2004 >

To je nějaká průběžná báseň ?  ;-)  Mění se v čase? Experimentální poezie... (Bude se to posouvat a posouvat, až to bude úplně někde jinde? Jó, je to tak? ;-)


<reagovat 
 henry pišingr (Občasný) - 27.11.2004 > protěž> Musí to ale někdo nenápadně zachycovat :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter