Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Obálka knihy Malý příběh z modré planety z kolekce Malý příběh z modré planety
Autor: Zuzzz (Občasný) - publikováno 8.11.2004 (10:56:51)
další v kolekci>
...po rozkliknutí návrh celé vazby...


Poznámky k tomuto příspěvku
tomash (Občasný) - 8.11.2004 > oh god... krásný:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
káda (Občasný) - 8.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.11.2004 > super věc. o čem bude knížka? atd. a kdy bude? a další a další a další... otázky.
Body: 5
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 9.11.2004 >

 


Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 8.11.2004 > paráda! profi práce je profi práce! jsem ráda, že i takovéto věci zavítají na Totem!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.11.2004 > Mishka> to si delas prdel.. je to tmavy jak.. ach.. a ten zlutej text.. no, ale mozna jste se zuzz kamaradky..

mimochodem je to vse pochipitelny kdyz to vydalo nakladatelstvi zabejvajici se problematikou armatur a splachovacich zachodu bojler.. to pak ale znamena ze modra planeta je eufemismus..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.11.2004 > Mishka> 

Díky Mishko, vážím si toho.


<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 8.11.2004 > toono> 

Toono, tmavý je to záměrně. Chtěla jsem, aby to působilo tajemně a navíc to souvisí s celou koncepcí knihy, která je rovněž tmavá. Navíc záleží na jakém monitoru se na to dívaš. U mě na LCD monitoru to po vložení na net je mnohem světlejší než původně ve Photoshopu, proto jsem to taky tolik ztmavila. A naopak na tomhle monitoru je to docela tmavý. Navíc jsem to chtěla co nejvíce přiblížit tištěný verzi.

Mám ale pocit, že je v tom spíš něco osobního, že pokaždý tak prudíš. A když už nevíš co bys zkritizoval, kritizuješ barevnost.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.11.2004 > Zuzzz> sno, to jsem zapomel.. od prvni chvile co jsem te poznal te touzim setrit s cimkoli at je to uz treba takhle dokonale jak tahle knizka z vydavatelstna drubezich prirucek brojler..

proste je v tom neco osobniho, kdyby nebylo nikdy bych takovehle genialni dilo nemohl neglorifikovat..
<reagovat 
 čtenář . - 8.11.2004 > toono> Ty seš vážně idiot! Nejhorší je, že nejsi jen blb, ale zlý zákeřňák s jasně viditelnými komplexy ze své malosti a mluví z tebe jen závist , zvlášť nad dobrou tvorbou, na kterou ty nebudeš mít zdá se nikdy! O profících píšeš jako o póvlu a o svých malých za hranice Totemu nesahajících výtvorech jako o skvostech nemajících konkurenci. Čím větší lůzr, tím více zlých keců! A na tebe tady fakt nikdo nemá!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.11.2004 > čtenář> jojo a hlavne se pri tech svejch zakernejch kecech plnejch pokusu o argumentaci nezapomenu podepsat..
<reagovat 
(SPIKEM) . . . M.M. (Občasný) - 10.11.2004 > čupr . . .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.11.2004 > neni to spatny ale barvy jsou priserny a ten text to zabil docela..

nejhnusnejsi je na tom ta cerna, pardon modra barva..
Body: 2
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 8.11.2004 > toono> barvy: mně to přijde fpoho, možná jsem si ale dlouho neseřizoval monitor:)

text: no ten arial-like mě taky nepřivede do varu (ale ani neurazí:) nicméně je to v kategorii výtvarno, tak na to čučim, jako na kresbu... a ta páčí:)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.11.2004 > tomash> jako nic proti kresbe, ale je to strasne tmavy.. a vec tato mi to cely zabila..
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 8.11.2004 > tomash> Není to Arial, ani identická Helvetica či Nimbus. Je to FranklinGothic v řezu medium - chtěla jsem nějakej naprosto jednoduchej moderní grotesk, kterej by příliš nerušil a ani by na sebe neupozorňoval.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 8.11.2004 > Zuzzz> jj, vim že je to franklin (viz diakritika), nechtěl jsem to komplikovat.. máš pravdu, je to nerušivé, neutrální se svýma výhodama i nevýhodama... (ale stejně si myslim, že k tak hezký kresbě by se hodil nějaký ruční nápis (nemyslim font):)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 9.11.2004 > tomash> Hm... máš pravdu, původně jsem to chtěla napsat rukou, ale celková koncepce knihy je postavená právě na kontrastu volné kresby a čisté grafické plochy, a tak jsem se to snažila zachovat i na obálce. A možná to bylo malinko i z lenosti - přiznávám. Vlastně si mě teď trochu znejistil.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.11.2004 > Zuzzz> 

a možná dobře znejistitl :)))

 

zkus to rukou, zkus to :)))

 

nebudeš spát –


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter