Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
THE GERMS
Autor: Hugoň (Občasný) - publikováno 14.10.2004 (15:35:43)

THE GERMS

Rozhovory, recenze a články
Fotografie a kompletní diskografie
Historie kapely od r. 1997 do r. 2004

najdete na WEBU:

 

www.slikon.wz.cz/thegerms/index.htm

 

 

Slovo úvodem

 

Historie kapely The Germs je obecně známá. V poměrně krátké době si dokázali vydobýt zcela výsadní postavení na české hudební scéně a v ještě kratší době o toto postavení přišli. Troufám si tvrdit, že v Čechách není hudební fanoušek, který by o nich nikdy neslyšel.

 

Mohlo by se tedy zdát, že je zbytečné podrobně zkoumat (obecně známou) kariéru této skupiny, nicméně autor si to nemyslí. Příběh The Germs vykazuje několik znaků, které jsou zcela typické a transparentní nejenom pro tuto kapelu, ale i pro desítky dalších. Je to příběh dobře vystihující podstatu hudebního showbusinessu a v mnohém snad i poučný.

 

Rozhodl jsem se pro trochu odlišný způsob, než jaký volí většina kronikářů. Nenapsal jsem klasický příběh, popisující kariéru The Germs od začátku do konce, románovým způsobem. Moje práce spočívala v něčem zcela odlišném. Probíral jsem se desítkami novin, fanzinů a časopisů a v nich jsem hledal články a rozhovory týkající se této kapely. Takto nalezené písemnosti jsem poté chronologicky seřadil, což podle mého názoru je postup sice náročnější, nicméně ve svém důsledku umožňující daleko objektivnější pohled na věc.

 

Věřím, že desítky hodin strávených touto prací, s nůžkami v ruce a v nevětraných knihovnách, nebylo zcela promarněných a že vážený čtenář najde při čtení těchto řádků minimálně stejné potěšení, jako měl autor při jejich sestavování.

 

Hugoň



Poznámky k tomuto příspěvku
Lei (Občasný) - 14.10.2004 > Rád si něco takovýho přečtu, ale můžu tě ujistit, že jakožto "hudební fanoušek" (?) jsem o nich v životě neslyšel. Možná protože neposlochám rádio?
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 14.10.2004 > to je těžký, já znám The Germs anglány (nebo američany, teď nevim), z doby kdy sem poslouchal punk, jedna z takovejch těch sebedestruktivních partiček hrajících čtyři akordy. Tyhle fakt neznám, rádio taky neposlouchám a českou rockovou scénu nesleduju. Možná by bylo lepší zařadit hudební ukázku na tu stránku.
<reagovat 
Hugoň (Občasný) - 15.10.2004 > No, možná neberte ten úvod tak úplně vážně... Je fakt, že v rádiu je moc nehráli...:o)
<reagovat 
čtenář Lubš - 22.10.2004 > Je to hezký počtení, ale jsem si skoro jistej, že jde o fikci.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 25.10.2004 >

Hezky vypiplaná fikce , ty jsi tedy hračička, ta grafika a to všechno, takové práce pro legraci, klobouk dolů! Jen sis měl dát pozor a nevybrat název, který nesla opravdu skutečná punková kapela z L.A. , tak je to trochu nefér.

(A ty fotky členů Strokes jsou moc jasný...)

Ale jinak jsi koumák.


<reagovat 
 Hugoň (Občasný) - 26.10.2004 > Kajman> Dík. :o)) Grafiku mi dělal Gongey (mrkněte se na jeho příspěvky - doporučuju), takže za to patří dík jemu.
O tom, že nějaký Germs fakt existovali jsem se dozvěděl, až když jsem to měl skoro dopsaný a už se mi to nechtělo měnit, protože jsem si na to jméno prostě zvyknul.
Strokes kupodivu nezná každej a jejich fotky mi přijdou naprosto dokonalý. Image týhle kapely prostě miluju a přijde mi, že to k The Germs celkem sedí.
Ještě jednou dík.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 14.11.2004 > čéče...todle je na desítku a sto déček....fakt vychytaná věcička....moh by ses nám vozvat....a udělat web S.O.T. náš fiktivní Quewood lidi tvýho ražení potřebuje jako sůl....:))))fakt vymakaný....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Hugoň (Občasný) - 6.12.2004 > Max Bubakoff> Dík. Je vidět, že tomu rozumíš. :o))))))) Hele, já nejsem moc člověk na spolupracování. Nebudeš se zlobit, když se neozvu?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.12.2004 > Hugoň> neva čéče....vobjevili sme klenot...kreslířskej.....:)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter