Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak se pozná student dálkového studia?
Autor: Viv (Občasný) - publikováno 5.9.2004 (10:54:17)

Jak se pozná student dálkového studia?

 

 

         Jak se pozná student dálkového studia? Věřte mi – snadno! Takový student má totiž několik charakteristických znaků na první pohled tak patrných, že  těžko uniknou i méně cvičenému oku, z čehož vyplývá, že bývá zpravidla odhalen i chronickým pacientům očních klinik.

 

         Student dálkového studia disponuje snad všemi patologickými změnami své osobnosti, takže není schopen zaplatit u pokladny pro chorobný třes rukou a  v obchodech se stává brzdou všech pultových prodejů pro svou zničující nerozhodnost. Jeho celková vizáž během studia a zvláště zkouškového období získává patinu starého a obnošeného šatstva, podtrženou mohutnými kruhy pod očima, které by mohly konkurovat snad jen těm olympijským.

 

         Student dálkového studia se uprostřed oběda zdánlivě bezdůvodně rozpláče, protože si nemůže vzpomenout na autora „Dášenky“ a naopak v tramvaji propadá nezvladatelným záchvatům euforie z toho, že si přece jen vzpomněl na vzorec kvadratické rovnice. Student dálkového studia nespí, nejí, nemá sexuální život a v období zkoušek se vyznačuje enormní spotřebu kávy a tabákových výrobků. Než usne, probírá si v hlavě všech pětatřicet autorů a zpravidla kolem třetí ráno se budí, aby se šel do výpisků ujistit, že posledním z autorů na straně sedmdesát čtyři je skutečně Gustav Meyrink se svým dílem „Vypařený mozek“, což je noční můrou snad každého studenta ve chvíli, kdy má u zkoušky takzvané „Okno“.

 

         V práci se student dálkového studia stává jedincem se sadistickými sklony a to převážně ve chvíli, kdy mu v pátek kdokoli z kolegů popřeje „hezký víkend“. Tehdy získává výraz masového vraha, neboť ON bude trávit víkend ve škole. V pondělí pak, kdy jsou všichni „normální“ lidi nechutně odpočati po víkendu, ve kterém se úspěšně propili ze soboty do neděle, student dálkového studia připomíná pacienta jednotky intenzivní péče, kterého právě zcela omylem odpojili od přístrojů a poslali do ulic.

 

         Období kolem Vánoc se stává pro studenta dálkového studia zvláště kritickým, neboť zkouškové období vrcholí, takže zatímco všichni pečou, horečně uklízejí a nakupují dárky – studenta dálkového studia se zmocňují sklony k sebevraždě, neboť ON z důvodů časové tísně nejenže žádnou z těchto činností nevykonává, čímž se stává snadnou obětí svých výčitek, ale kromě všech těchto psychických poruch s ním cloumají i těžko popsatelné touhy odsoudit všechny své kolegyně, které tyto činnosti provádějí a ještě je barvitě líčí v práci s vánoční jiskrou v oku, k eutanázii pro jejich nesnesitelnou povrchnost.

         Shrneme-li osobnost studenta dálkového studia, nelze jinak, než se za něj přimluvit a požádat o shovívavost s notnou dávkou trpělivosti. Je to totiž chodící uzlíček nervů, který zdánlivě připomíná sebevědomého jedince s vlastnostmi akčních hrdinů. On nejenže chodí do práce, stará se o rodinu a domácnost – ti odvážnější pak i o nějaké to zvířectvo, ale ještě se snaží dosáhnout té pomyslné špičky na vánočním stromku, které ON říká vyznamenání :o).



Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 5.9.2004 > Vtip za každou cenu a příliš tlaku na pilu - to mi kritici vytýkají v mojich fejetonech, a to jsem hojně našel i ve tvém díle. Chtělo by to zlehčit krok, ale to se lehko říká...
Body: 3
<reagovat 
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Pointa? Nehledě na to, že to dle mého skromného názoru není ani vtipný, nějak jsem se nedokázal při čtení ani jednou usmát :(
Body: 2
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.9.2004 > - děsivá větná skladba ( viz: "Takový student má totiž několik charakteristických znaků na první pohled tak patrných, že těžko uniknou i méně cvičenému oku, z čehož vyplývá, že bývá zpravidla odhalen i chronickým pacientům očních klinik.")

- děsivý jazyk (asi si myslíš, že rádoby vědecký styl kombinovaný s tematickou odlehčeností a nadsázkou bude vtipný, možná bude.. u někoho jiného)

- děsivý humor (tak křečovitou snahu pobavit jsem viděl naposled u Menšíka, ale on byl chudák aspoň docela vtipný)

- celé je to děsivé (ale díky Adderovi ti nejsem schopen dát jenom jeden bod)
Body: 2
<reagovat 
 Viv (Občasný) - 5.9.2004 > Emmet_GAY> 

Neznám sice Addera, ale klidně jsi mi mohl ten jeden bod dát - slibuju, že bych se v noci neodkopávala :o) zdraví - děsivá viv :o)))


<reagovat 
Holden (Občasný) - 5.9.2004 >  Moc pěkný článek
Body: 5
<reagovat 
Pralev (Občasný) - 5.9.2004 > Když už nedají body jiní... :)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.9.2004 > teda, sem taky dálkovej student a nic z toho tady na sobě..ani na jinejch lidech v ročníku nepozoruju...spíš bych řek, že nás hodně trápí druhej den konzultací bolesti hlavy z nadměrné konzumace alkoholu...:) takže...přijde mi to hodně, hodně cucané z prstu...ale možná někde existují... jak řiká jeden dobrej bohužel rozmělněnej seriál...pravda je tam někde venku...:))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 6.9.2004 > hmmmm chybi tomu nadhled, mimochodem, jaky je rozdil mezi studentem dalkoveho studia a studentem prezencniho, ktery vetsinu volneho casu travi na brigade? "hezky vikend" travi v praci nebo nad knihou a pod stromecek si preje Mangement od Kotlera?
Body: 3
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.1.2005 > super! :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter