Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepokoje z kolekce Do hran
Autor: Elyn (Občasný) - publikováno 6.7.2004 (17:05:05)
další ve sbírce>


 Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> 

Nemuzes mi narizovat co rikat smim a co ne. Promin, nejsem naprosty anarchista, ale totalni svobodu slova vyznavam (i kdyz souhlasim, ze nekteri lide by v tomto ohledu omezovani byt meli).

 

Neoslovilo, protoze za tim nic nevidim. Pak nemuzu tvrdit, ze ano a dokonce ani, empaticky, pritakavat, neb bych byl jako vsichni Ti co se divali na cisarovy nove saty, ale ja jsem to dite co ukazalo (a trebas i potvrdilo svou hloupost).

 

Ostatni za hloupe nepovazuji, jen za mojim "nic" videli "neco", tot vse.

 

Text nemusi byt psan nahodile, aby mel X vykladu pro ctenare a nezasvecene. Jen se podivej na texty velkych filosofu. Uz jen rozpory ve vykladu filosofie Neitzscheho jsou podkladem k esejum o samotnych rozporech, coz jen ztvrzuje rozdily v nazorech na texty o nichz mel, snad, pisatel jasnou predstavu. Lepe receno, o jejichz vykladu mel jasnou predstavu.

 

Inspiruj se klidne billboardy, ja Ti to neodsuzuju a verim, ze i za vymyslenim tupeho sloganu je spousta psychicke namahy. Navic se to libi spotrebni spolecnosti a masovost prece nemusi nutne byt cosi negativniho. Ja se ji radeji vyhybam, neoslovuje me to, stejne jako to nedela Tva basen a stejne jako to nedela ani velkolepy Shakespear. Proti gustu zadny disputat, tak to pochop.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Norat
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter