Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O barvách života a náladách
Autor: motýl Karel (Občasný) - publikováno 1.6.2004 (14:12:59)


 Kelly (Občasný) - 9.6.2004 > Henrietta> Zhanobením? Obávám se, že si nerozumíme. Jaký je podle tebe význam slova zhanobit? Podle mě např. nactiutrhat, očernit, pomluvit, tupit, nadávat... Takže obecně řečeno, jde o útok na něčí osobu s účelem tuto osobu poškodit. Máš pocit, že tady k něčemu takovému došlo? Já tedy ne.
Zirael hodnotila pouze předložené básně, o kterých se vyjádřila "klišé na klišé". Mé hodnocení bylo v podobném smyslu, tj. že mě předložené básně příliš nezaujaly z literárního hlediska. Kde tu vidíš jaké hanobení?

Ano, myslím si, že pokud člověk veřejně vystaví své básně, musí počítat s jakoukoli reakcí. Mně se ty básně příliš nelíbí - měla jsem podle tebe předstírat nadšení, které necítím? Není lepší napsat slušně a věcně svůj názor?

Podle mě je smyslem tohoto serveru navzájem diskutovat o svých výtvorech a učit se reagovat na kritiky.
Znovu opakuju, že nechci hodnotit něčí otevřená srdce, a nebudu se tvářit, že autor píše dobrou poezii, když si to nemyslím. Nejsem přece ošetřovatelka, jsem členem redakce poezie.

Pokud si tedy mám u méně povedeného dílka nechat svůj velekritický názor pro sebe, KDO má podle tebe právo napsat autorovi, že se mu jeho dílo nelíbí či nezdá povedené? NIKDO? To si doufám nemyslíš... Nejsme přece nemocní, abychom okolo sebe museli chodit po špičkách a říkat si samé krásné věci, a nesměli nikomu nic zkritizovat...
Jak se podle tebe člověk stane umělcem? Tím, že bude psát špatně a nikdo mu to neřekne? :o))

No, každopádně díky za názor "z opačného břehu". :o)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter