Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci 1.základní škola z kolekce Sokolov
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 10.5.2004 (00:24:26)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
rakovinoha (Občasný) - 10.5.2004 > nádhera
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 10.5.2004 > rakovinoha> Úchvatná ikonka pro rakovinohu.  Vlastnoručně malovaná i zanimovaná? Smím si to ukrást do galerie gifů, které taky sbírám? Prosím prosím smutně koukám.
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.5.2004 > jo..............------------
Body: 5
<reagovat 
čtenář M.Rund - 19.10.2004 > Tak tohle je centrálka, tedy 2.ZŠ
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 22.10.2004 > čtenář> 

Á přišel znalec Sokolova. Máš pravdu, ale když jsem chodila na gympl tak nám řekli že je to 1. ZDŠ. Nikdo není neomylný.


<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 8.1.2008 > Anarela> To je jasný, první základní druhá škola, tyhle zkratky jsou někdy zákeřný.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 11.1.2008 > národní muzeum> ZDŠ=základní devítiletá škola. Mně se to jen popletlo v hlavě, to se někdy stává, člověk si někdy něco pomatuje tak, že ani neví, že si to pomatuje špatně, i když kolem toho chodí každý den.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 11.1.2008 > Anarela> Rádo tě vidím. Dělej zase fotosky.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 11.1.2008 > národní muzeum> nemohlo bys nás představit? já jsem se na T. s anarelou minul, ale hodně jsem o ní slyšel.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 13.1.2008 > ariel> obávám se, že na to nejsem to pravé. tuším, že jsme se s a. navzájem nepředstavili a že jsme nebyli představeni. zkus říct stanislavovi, třeba se nakonec skrze toto aspoň nějak posblížíte.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 23.9.2009 > ariel> Nevěděla jsem, že se sláva má dotýkala se až tak moc hvězd. ;-) No jo, totemová éra to bylo hezké období, hravě milé. Možná bych mohla publikovat další fotky, ale mám pocit, že dvakrát do jedné řeky nevstoupíš. Teď bydlím na www.literra.cz . Takže se můžeš za mnou stavit i tam. :-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 13.1.2008 > národní muzeum> chápu. díky za odpověď.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 23.9.2009 > Anarela> ano, myslím, že tvá legenda s tím právě souvisí. nejslavnější jsou ti, kteří nechali svou hvězdu jednou zazářit a potom zmizeli,  královno diletantů
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 23.9.2009 > ariel> Zapomněla jsem se odhlásit. Těší mne, že legenda o anarele žije dodnes. Královna diletantů se sem už ale asi nevrátí, i když královnou pořád zůstala, protože je nepoučitelná a v tom je asi její kouzlo. :-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 14.10.2009 > Anarela> Jj, škoda. Mohla bys diletantit třeba i v jiném oboru. I když ten původní byl skvěle volený...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 20.4.2010 > čarotele> No ještě dokážu skvěle diletantit třeba v poezii, ale tu už taky nedělám, dala jsem si říci a vrhla se radši na prózu, která mi jde o něco lépe, ale momentálně je tvůrčí krize a tak jsem se vrhla na vyšívání, v tom se nedá nic zkazit, když má člověk jasnou a neměnnou předlohu. ;-)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 21.4.2010 > Anarela> Ale samozřejmě i to vyšívání se pak dá alespoň diletantsky nafotit :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter