Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JEN TAK TAK
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 25.3.2004 (02:54:35)

„Proč jsi ho zabila?“

Ptal se Stáník s upřímným zájmem Simonky, která měla skutečně v oku něco znepokojivě masově vražedného.

 

„Protože píchal“ pravila a obšťastnila všechny přítomné nepřítomně blaženým výrazem šílence.

 

„Ale vždyť byl ještě celý ztuhlý lítal tu, tak připitoměle“ snažil se Stáník přivést Simonku zpět ke smyslům reálně prostého chápání světa.

 

„Jistě  poslední na co pomyslel bylo něco, jako Bzzzzzzzd?“ uchichtla se Simonka a ukončila tak celou tuhle trapnou záležitost s komárem.

 

Kopla do sebe třetí pivo a šla nasbírat trochu smetí  aby měl Stáník co smotnout.

 

Pak se oba spokojeně opřeli do svých měkce přívětivých parkových laviček šťastně upřeli pohled na obří a v krásné barvy laděný indiánský Totem a vzpomínali na Chlíva, který

 

zrovna pobíhal v tramvajácké čapce po Brně s lahví vodky a šťastný mával na šaliny „haloooooooo CILILINK“.  

 

 

Pro Stáníka a Chlíva

25.3.04



Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 25.3.2004 >

Zdá se mi jako ryze soukromá povídka, do jejíhož obsahu bez znalosti jemných přediv vztahů a pocitů jmenovaných neznalec nepronikne:-) Takže se odplížím bez hodnocení.

Jen je škoda , Simonko, že se pořád urputně držíš některých notorických pravopisných chyb:-(


<reagovat 
Chliv (Občasný) - 25.3.2004 > no, až na tu vodku. jedině pokud by nebyla s džusem a ledem. Hihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > Chliv> vodka je jen pro zkušený asiaty, to neni nic vhodnýho pro zdejší lid... ha ha
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.3.2004 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.3.2004 >

škoda, simonko, že asi nebudeš příští tejden v praze, v divadle komedie vystavujou celej tejden fotky a jedna angličanka, co chodí s broučkem, tam bude vystavovat i snímky z hostince, kde sme seděli s timhle bejvalym pankáčem broučkem a besným ziggym, tam zajdu, pokoukat na sebe, jak visim na zdi, a pak se zas kapku napijem, abysme to voslavili... :o)) 

dokonce chtěla slyšet debora, estli nás může vystavit, tak sem jí to vodkejv, že jo, viset na zdi je pohoda, i když nás fotila kapku vopilý... :o))))


<reagovat 
Luciana (Občasný) - 25.3.2004 > No přidávám se k ohlasům peetea a BlueSky, ale co chápu, to ohodnotím.
Body: 4
<reagovat 
tronda (Občasný) - 25.3.2004 > ...dost slabé a tak trochu i trapné...
Body: 1
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > tronda> asi nejsi dost vnímavej čtenář, abys tam rozkryl všecky ty krásy simončiný duše... tim to bude... třeba... chichi... že ti to nepřijde to pravý vořechový...
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 25.3.2004 > stanislav> 

von je Tronda ale velký znalec to se mu nemůže upřít

dokáže posoudit kvalitu nejen povídek, také fotografie, malby, básní a bůh ví čeho všeho ještě chichi


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > Simonka> jo bude to asi takovej skoro renesanční člověk, a těch není nikdy dost...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 25.3.2004 > Simonka> inu a proc by nemoh...treba chudak netusi, ze se tady taky publikuje pro publikovani samotny a pro dzoukovani nasledny a poplacavani po ramenou...chrm...to s tim komarem mi prijde pekne humorozni, jinac nejsem taktez dostatecne duvtipnej, abych rozkryl veskere ty krasy v textu obsazene...
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 25.3.2004 > stanislav> renesanční byl i brouk Pytlík :o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > peetea> nehraj si na morouse a moralistu, nesluší ti to...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > Simonka> a furt je! :o))))
<reagovat 
Newton (Občasný) - 26.3.2004 > co víme, jak Simonka v soukromí všechny nazývá (že jsme ženskýho rodu hihi), tak jsme se opřely, upřely pohled a vzpomínaly...  
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 26.3.2004 > Newton> 

většinou se snažím každého nazývat rodem jeho vlastním (pokud je to možné rozeznat) chichi

ale děkuju za to upozornění já sem fakt děsný češtinářský prasátko :o))


<reagovat 
noa (Občasný) - 25.3.2004 > mně to přijde dobrý - s tim komárem veskrze veřejný

a si představuju, že se s chlivem a stáníkem vůbec neznáte... jen si sebe navzájem představujete na základě totemových příspěvků a komentářů, přičemž realita je třebas úplně jiná... a to mi taky přijde dobrý, i když realita je třeba úplně jiná :-)))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.3.2004 > noa> 

realita je jiná každou pikosekundu a to ještě v každý hlavě jinak, co naděláš...

 

a usmrtit komára na konári nebylo hezký, se styď, simonko...

 

a pravopisný chyby jsou dobrý na pleť...


Body: 5
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 26.3.2004 > stanislav> tady nekdo o me mluvil ale spojil to s vterinou .oDDD
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.3.2004 > P.i.k.o> no vidiš jakej sem ňouma...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 27.3.2004 > nenene, tudy cesta nevede Simonko.....
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.3.2004 >

 

no, naše Prasátko je docela družnej tvor, rád chodí s Medvídkem a Broukem na čaje... dost u toho blafaj o životě a tak...

ale jak to má s češtinou, to tedy nevim...


<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 27.3.2004 > stanislav> 

jee no já mám radost to je skoro jak dárek k narozeninám pro mě :o))))))))

děkujuuuuuuuuuuu :o))))

jo a taky doufám, že je na tom prasátko líp s češtinou než já i když myslím

že je to fcelku jedno hlavně že je co blafat (nebo o čem) teď nevím hlavně že je s kým chichi:o)))


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.4.2004 > stanislav> 

Prasátko je Bobík, trubko. Drogy jsou špatné! Jdu se jim na chvíli věnovat, aby nebyly samy. Opuštěné smutné drogy jsou ještě daleko horší a nebezpečnější...

 

Simonko, hezky napsaný.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.4.2004 > g morr> a Bobík není Prasátko, on je nějakej jinej zvíře? hele, nepoučuj, já tyhle seriály mám sjetý vodzhora dolů, asterixe, psa filipsa, mikymause, já se v týhle voblasti vyznám... znáš tučňáky Pů, Pó, Pá a Pí? ne, koukáš, co? mně nemusíš vyučovat o kreslenejch panáčkách... já si s nima se všema tykám! he he...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.4.2004 > stanislav> 

taky jsem studoval. chvilkama se mi protáčely bulwy: http://chrz.wz.cz/index2.htm

 

ano, Bobík je svině – ale je lépe jmenovat. když nějaký ssyčák pošlape brouka, ještě to není celonárodní průser, jako když pošlape brouka Pytlíka...

 

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter