Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smíření
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 14.3.2004 (16:20:06)

Sedím v okně podkroví a dívám se do zahrady. Hvězdy si klidně rostou na větvích stromů, stačí jen natáhnout ruku a můžu si jich natrhat plný košík. Louče pomalu dohořívají a večírek pod kaštany končí. Tvoje ruka mě hladí a kotě, zrovna probuzené, si chce hrát.

 

Ráno mě budíš tóny valčíku. Rozespalá rozsypu zbytek kafe po stole. Omlouvám se, ty se směješ a dostanu pusu za šikovnost, saténové pohlazení a jablečný závin se zmrzlinou, je ještě teplounký z mikrovlnky.

 

Bouřka z horka se točí nad krajem a průtrž mračen odplavuje radost. Pouštíme si komedie a hrajeme si na co by bylo, kdyby… Polykám slzy a usínám ve tvém náručí. Po půlnoci se probouzím a dívám se, jak spíš. Probouzím tě pohledem. „Koukni, rybí oko mrklo a velký vůz někde ztratil kolo.“

 

Naproti v paneláku bliklo světlo a někdo zhasnul nebe.



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 14.3.2004 > *************
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 14.3.2004 > a nebul :-)
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 14.3.2004 > ouvej> Rozkaz :o)))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 14.3.2004 >

:) - pro Tebe


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 14.3.2004 > No jo, pěkně.
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 14.3.2004 > krásná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mína (Občasný) - 14.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 15.3.2004 > ))
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 >

Poetická směs pocitů, vůní, obrazů na tak malé ploše a nezní mi to nijak pateticky.

Jo. Potěšilo, osvěžilo:-) Milé.

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 15.3.2004 > Jééééééééééééééééééééééééé, to je sqěllle holčičííííí. Valčík jest offffšem dlja meňá, peklo jak bič.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.3.2004 > Luk Malér> No jo no, ale probudit mě Sepulturou, tak vraždím :o))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.3.2004 > hajka> chichi...co máš proti Sepultuře??.....bych tě budil Napalm Death....:o))sakra poetika, co tagle jednou popsat reálnější ráno....jak se vzbudíte, žádná zmrzlina a závin, ale tvrdej chleba z převčíra, prázdná lednice, pouze nedopitý pivo na stole.....zapálíte si vajgla z popelníku, ale to všechno neznamená, že se jako nemáte rádi.......pak si dáte kámen nůžky papír, kdo jako pude uklidit poblitej hajzl.....:o))toť poetika všedního dne...:o)...ale dobrá.....je to trochu sladší, ale ty jsi tady guru poetických zpovědí.....mě si nevšímej.o)...takže cukrkandlový poetice zdar...za pět...:o)
Body: 5
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.3.2004 > quentinbubakoff> Nazdar :o) A proti Sepultuře nemám nic, akorát po ránu mi přijde poněkud příliš údernická :o))
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 15.3.2004 > hajka> :)) hajko, myslím, že v tomto případě Tě jakýkoliv soud za vraždu osvobodí a já zase ten štrúdl neupeču:))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.3.2004 > vever> Sem si to hned říkala :o))) A štrůdl upeč, ten můžu i na svobodě :o))
<reagovat 
.......... (Občasný) - 15.3.2004 > to nejde... musim mít ke všemu pořádnej důvod - tak si něco vymysli .... třéééba - odjezd do zahraničí?? :¨)))))
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.3.2004 > vever> Jo, to je ten správnej důvod, kytky tam naloupíme a štrůdl povezeme s sebou :o))
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 15.3.2004 > ...tak nevim...je to cukrkandlový nebo hořký?
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 15.3.2004 > HáDé!> Klasické hořkosladké pralinky :o)
<reagovat 
Silona (Občasný) - 15.3.2004 > Krásně napsané :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.3.2004 > dobrá idylka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.3.2004 > V tomhle si mistr... hm
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 20.3.2004 >

No jo no, hajča zase parádně vykreslila krásnou idylku...

Líbí a mocka...


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter