Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pro peeteaho aneb jak by to vypadalo v barvě
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 15.3.2004 (00:25:36)

 

 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
káda (Občasný) - 15.3.2004 > mnam tak to je nádherný podzim
Body: 5
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 15.3.2004 > pekné .... mi prečistilo pľúca ))
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 15.3.2004 > odkud tö je focene?
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.3.2004 > ze sklaní vyhlídky....
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.3.2004 > a stejně se při tom řítím dolů... a padám:)
je to hezky plastický
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 15.3.2004 > Smarja, tady by se litalo. Kde to je? Ja tam nejaka vetsi plosina a da se tam zajet autem? Diky za info.
Body: 4
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.3.2004 > mala fatra, autem ani omylem....
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 15.3.2004 >

jo barvičky jsou lepší,

alespoň podle mě :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 15.3.2004 > Hrozná vejška! Raději zůstanu při zemi.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.3.2004 > dva filmy sem udelala v barve, zbytek cb... jak prosté.....:)
<reagovat 
Newton (Občasný) - 21.3.2004 > móc pjekný
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 18.3.2004 > nemusis nic vic rikat, jedu tam...hih...to uz sem nekde rikal...no, cece, tady mi je neco venovano (snad pooprvy!) a ja to minu...ajaj...hele a jak si z cernobilyho fota udelala barevny??? :) sem myslel, zes to cely fotila na CB film...no ale nechci do toho zase nejak rejpat, esli je to vyrobni tajemstvi...no bude to vypadat jako mazani medu kolem...ust, ale nemuzu si pomoct...a vlastne to je za celou tu zalezitost z Zelar :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.6.2004 > peetea> tobě tak něco věnovat, to je fak lepší spláchnout do hajzlu.....:))fotka je taková pěkná, úpravná.........až závratoidní....:)
Body: 5
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 2.6.2004 > quentinbubakoff> ses rozhod, ze me dneska aspon poradne poprudis, coz? hele pod Lucii radsejc ne, vis jak bejva zpruzela z blbejch kecu :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter