Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodováhání
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 2.3.2004 (19:47:30)

včera mi objednal novou hlavu

vypálil rybník „Vodní svět“

sedím svým půlkám na poříčním právu

a nevím co mám nevědět

 

nevím jak dýchat tichou vodu

co břehy žere pode mlejnem

nevím proč v bouři prosit o dům

a dostat loď co mi smrdí lejnem

 

řekni jak oddělit olej od oleje

když se dva perou

třetí se přeje



Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 2.3.2004 > *****
Body: 5
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 2.3.2004 > *
Body: 5
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 2.3.2004 > *
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 2.3.2004 > To mi voní poezií
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 > přijde mi to moc jednoduché a ten konec takový polopatistický :-)
Body: 4
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.3.2004 > Emmet_RAY> děkuji - mělo to být jednoduché a polopatické ;o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 > Kelly> není zač,ale smrdíš alibismem ;-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.3.2004 > Emmet_RAY> no, možná smrdím - ale alibi zatím nemám :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.3.2004 > Emmet_RAY> vlastně ho zatím nepotřebuju ;o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 > Kelly> to "zatím" tam vůbec být nemusí
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 3.3.2004 >

Kelly a alibismus?

To je teda sek!

 

Krásně vodováháš.


Body: 5
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 3.3.2004 > Keď sme boli malí, posielali sme sa do trafiky na bublinku do vodováhy ))
Tak táto ju má )) nič jej nechýba
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.3.2004 > aJSha> bublinka do vodováhy, to je krásný, dík! :o)
<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.3.2004 >  
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 3.3.2004 > No nevím... dýchat tichou vodu... a tak:)
Tenhle text, ikdyž tématicky by byl pro mne, asi ne...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 3.3.2004 > drfaust> ...někdy je takové ticho, že se až dech úží...
ale aj tak dík :o)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 3.3.2004 > Přeji Ti, aby ses brzy k něčemu dovodováhala
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 4.3.2004 >

Tady už se nebudu rozepisovat. Kdo chce, mrkne se sem 

Doporučuji k přečtení Emmetovi


Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 4.3.2004 > :)
Body: 5
<reagovat 
kmínek (Občasný) - 4.3.2004 > v jednoduchosti se skrývá genialita
Body: 5
<reagovat 
čertík Bertík (Občasný) - 4.3.2004 > Hele Kelly, je to dobrý. Akorát by to chtělo tu a tam tam vložit nějakýho pankáče. Barevný lebky a tak, to jsou taky hezký motivy. A nebo piercingy a tetování. Beng beng, bum prásk.
<reagovat 
merman (Občasný) - 4.3.2004 >
Body: 4
<reagovat 
surel (Občasný) - 4.3.2004 > tak se taky projevím trochu kriticky, tohle to teda ne.
Body: 2
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.3.2004 > surel> jo, to je naprosto v pořádku - jenže z tohohle si moc neodnesu :o)
kdybys třeba napsal co a proč se ti nelíbí, bylo by mi to možná k něčemu ;o)
<reagovat 
 surel (Občasný) - 5.3.2004 > Kelly> protožem možná sem blbej, nechápu první verše a ty další jak je chápu pro mě moc neznamenají. asi tak
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.3.2004 > surel> Díky za vysvětlení :o)
No, hodnotit něco špatně jenom proto, že to nechápu... já taky nechápu speciální teorii relativity a nemyslim si proto, že je špatná ;o)
Jestli tě to zajímá, tak jakési "vysvětlení" je na http://www.totem.cz/enda1.php?a=59086
Ale chápu, že tě to neoslovilo, to se stává :o)
<reagovat 
 surel (Občasný) - 8.3.2004 > Kelly> já neřek, že to je špatné, já řek že se mi to nelíbí. Proč bz se mi to co nechápu mělo líbit (vždz)?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.3.2004 > surel> tys neřekl, že se ti to nelíbí, tys napsal "tak se taky projevím trochu kriticky, tohle to teda ne" a když jsem se tě zeptala, co ne, tak jsi napsal, že nechápeš... ;o))
nemusí se ti to líbit, já jsem jen chtěla vědět, co konkrétně "teda ne" - takže obsah, protože nerozumíš? :o)
<reagovat 
 surel (Občasný) - 9.3.2004 > Kelly> Asi se teĎka pěkně ztrapním ale za pokus mi to stojí.
Já nevím jestli to je ze života, nebo ne. Takže se to těžko chápe, jestli to má být jako autorské nebo jaké. Řekněme že tak to chápu – jako vypovídající o autorovi i když ve tvém případě, jak tvrdíš si většinou vše vymyslíš.

Něco skončilo a něco začalo
v hlavě se ti to převrátilo
a co ta voda co je v právu .... co o ní já!!! mám nevědět. (že to spíše mělo skončit někde ve vodě? ŽE v té hlavě je prázdno, je to zase o nějakém chlapovy (tedy spíše jeho archetypu animusovi?) celá báseň!!!???) – aspoň to by napovídala další sloka, že seš prostě v háji, jak se s tím vyrovnáš, že to zatím vždycky dopadlo špatně a tys to nechtěla, je to všechno k posrání. a že se na všechny chlapy, nebo co já vím, na klidný a spokojený život, tedy spíše snahu o něj můžeš vykašlat protože to není ono a páchnou (:_!). NO a na závěr ti máme poradit abyssisisis jednou konečně vybrala? jen poznámka, ten třetí to přeje jim, nebo si přeješ třetího ?

Zamýšlel sem to asi takhle nějak se svým nelíbím, jestli jsem pochopil vcelku špatně nelíbí se mi to asi proto. jestli jsem pochopil dobře nelíbí se mi to možná právě proto, nebo lépe vypovězeno i přes to. a když řeknu že chci být kritický tak to u mne znamená povětšinou to, že řeknu jestli se mi to líbí nebo ne. Takže ještě jednou takže to ne.

Rozumíme si? Nic ve zlým a navěky dobrý doufám.

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.3.2004 > surel> OK, takže můžeme říct, že se ti nelíbí způsob, jakým jsem to podala, protože si nejsi jistý, co tím chci říct? fajn, to bych brala jako názor :o)
odkaz na interpretaci či vysvětlení básně máš v mých předešlých reakcích, tam najdeš odpovědi na své otázky :o)
a díky za reakci :o)
<reagovat 
Bebitka (Občasný) - 8.6.2004 > ju, tadle je má fejvryt*
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.6.2004 > Bebitka> a vidíš, skoro nikomu se nelíbila... a přitom ;o)
<reagovat 
janika (Občasný) - 31.8.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 28.10.2004 > já to tady nikdy nekomentoval??.-)))) tak to neporuším ani teď...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.10.2004 > Lyryk> tady ne ;o)))
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 19.12.2004 > viděla jsem...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.12.2004 > pořezaná_sluncem> cos viděla? :o)
<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > Obecně řečeno, ty rýmy pomáhaj. Zkus je třeba trošku důslednějc. I v týdle básni kdyby se dotáhly, možná by jí to pomohlo, milá Kelly.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > antikval> když ona mě rýma moc nazabavuje... ale třeba to na mě taky jednou přijde, nemytý antikvale :o)
<reagovat 
 antikval (Občasný) - 9.6.2005 > Kelly> To stačí někomu, kdo má rýmu, říct, aby na tebe pět minut plival, a uvidíš, jak se náhle rozrýmuješ - jedna báseň.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.6.2005 > antikval> :o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter