Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Barunko a ostatní...
Autor: Catherine (Občasný) - publikováno 17.2.2004 (17:27:14)

 

 

 

Koukají na nás očima, ve kterých není ani stopy po zlobě

nebo zklamání z nedávného kopance do žeber (od blízkého obzvlášť bolí).

 

Dívají se přímo do očí..

a hloub,

až tam dovnitř,

až dovnitř těla a možná hloub

tím nevinným pohledem,co říká

nic proti tobě nemám a chci tě mít rád.

 

Tomu říkám čistota.

 

Opřou si o tebe celé tělo a nebojí se,

že je necháš spadnout,

a ty nenecháš,

protože miluješ

tu jejich lásku k sobě i ke světu.

Dohání tě k slzám,

a věříš, že i žížala na cestě po dešti je velký zázrak,

připomínají ti to nejlepší na světě

co ještě existuje...

co existuje v nich...

v DĚTECH.



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 17.2.2004 > Škoda toho závěru.
Body: 5
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 17.2.2004 > ouvej> jenomže závěr je pointa..
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.2.2004 > Závěr není pointa - závěr dovysvětluje, co je jasné během čtení celé básně - a tudíž je zcela zbytečný.
<reagovat 
aJSha (Občasný) - 17.2.2004 > A ja si myslím, če pocit je dôležitý ... je tvoja Katka ... tá fotka ;O))
Body: 5
<reagovat 
merman (Občasný) - 17.2.2004 >
Body: 2
<reagovat 
Lei (Občasný) - 17.2.2004 >

Přespříliš polopatické, téměř próza, sentiment nad sentiment.


<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 17.2.2004 > Lei> no, nechci se hněvat,žes to nepochopil. Unikl ti snad význam? (teď bráním nikoliv báseň ,nýbrž pocit,který zdá se mi za to  víc než stojí).
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 17.2.2004 > Catherine> Tak myslím, že jsem to pochopil, pokud v tom není nějaká zapeklitá alegorie. Ale poezie a pocit jsou opačný póly: na jednej straně pocit - na druhej jeho literární zpracování. Mně se tohle zpracování vůbec nelíbí. Pocit tedy nemusíš bránit, páč ten já ti neupírám. Jen se dá podat podle mně líp.
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 17.2.2004 > Lei> Názor je názor.ale asi si musíš rozumět s Kelly:-)
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 18.2.2004 > Balancování na hraně civilnosti projevu a poetického vyjádření je velmi těžké. Vím to moc dobře, protože se na ní sama velmi často pohybuji. A vím, že někdy sklouznu na tu špatnou stranu. A tady mám pocit, stejně jalo Lei, že tys to taky neukočírovala. Tvůj prožitek je zřejmý, ale jako báseň bych to taky raději nehodnotila.
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 18.2.2004 > A už se přestala brouzdat velkýma kalužema? A co lízátko, už dostala nový?... A pozdravuj ji... A...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.2.2004 > Ano, připojím se k Lei. Tady přece nejde o pochopení toho, co chceš sdělit...

Popis pocitu - jistě. To se podařilo. Ale PROČ máš dojem, že jde o poezii? Zkus si své dílko přepsat bez členění do veršů - dostaneš normální prozaickou výpověď. Jistě, plnou citů - ale prozaickou, pouze popisující, jaké jsou děti a co k nim cítíš. KDE jsou nějaké výrazové, formání prostředky, které by z textu dělaly poezii?

Jsi v rubrice Poezie, čtenář čeká báseň, ne obranu tvých pocitů :o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter