Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bába Smrt
Autor: Morpheus de Angelis (Občasný) - publikováno 4.2.2004 (13:10:44)

 

Malá dívenka zatočila červenou školní brašnou s obrázkem Pikachu a bílou botou s mašlí kopla do hromádky spadaného listí. Zavířilo ve vzduchu. Vítr se opřel do utržených dveří zrušeného záchodku, vrzaly v jednom akordu s kvílením meluzíny a bába Smrt táhla ulicí vozík s lahvemi od piva a starými krabicemi, svázanými v bezútěšné balíky. Bába Smrt. Vyzáblá, v teplácích a šesti, léta nepraných svetrech, navlečených bez ladu na sobě.

Holčička zdvihla hlavu a zahlédla její potácivou siluetu, tlačící svůj úděl do kopce k barákům kolonie. Trochu jí děsila, ne nepodobná kostlivci ze školního kabinetu, který na ni vybafl vždycky, když přišla pro pomůcky do hodiny. Baf! Zacvakal na ni zažloutlou zubní protézou a vztáhl chtivě kosti prstů. Zabiju tě, ty cikánská děvko! Plížila u protější zdi a nespouštěla z něj oči. BAF!

Stará se zastavila a holčička viděla, jak namáhavě oddechuje. Popošla blíž a strach překonala zvědavost. Je to cvok. Měli by jí zavřít do blázince. Řekla to jednou máma a teta Agnesa se zasmála svými rudě namalovanými rty. Cáklá jo, ale neškodná. Neškodná bláznivá baba.

Holčička se uchichtla a pak se rozběhla z kopce a protáhla se kolem rezavého vozíku. Bláznivá, bláznivá…

Hubená paže se pohnula až příliš rychle.

Křup.

Bába Smrt se dál potácela kopcem ke kolonii a vozík vrzal svou namoženou písničku.

Bílá mašlička se pohupovala mezi lahvemi od piva.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 4.2.2004 > Bílá mašlička jako že z boty? Hm.....zajímavý, to zasejc jo.....
Body: 5
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 4.2.2004 > Lian> Dík..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.2.2004 > ech pohádka.....tak po tomhle se budou dítka, kterým to budou číst před spaním, pochcávat aspoň do patnácti....:o))taky kvituji skutečnost, že má někdo delší a složitější jméno než já....:o))
Body: 5
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 4.2.2004 > quentinbubakoff> 

 dobře jim tak....

taky mi to přihlášení dává docela zabrat.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.2.2004 > Morpheus de Angelis> sis na sebe uplet bič....věř mi:o)))
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 4.2.2004 > quentinbubakoff> taky koukám:-))
<reagovat 
Helen (Občasný) - 4.2.2004 > Moc se mi líbí. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 4.2.2004 > mraziva atmosfera...dobryy...
Body: 5
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 4.2.2004 > peetea> 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 4.2.2004 > jo, má to atmosféru
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 4.2.2004 >

Pěkně se to čte, i když to není zrovna o procházce růžovou zahradou:-)


Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 4.2.2004 > dost maso .-))) pointu jsem čekalo, ale stejně...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Morpheus de Angelis (Občasný) - 4.2.2004 > mefisto> ale vona jí jenom ukradla botičku :-)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 4.2.2004 > Tak to je povedené.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter