Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
blabla-třeba proměny
Autor: willoughy (Občasný) - publikováno 1.2.2004 (23:14:59)


Kelly (Občasný) - 3.2.2004 > Víš, obsah sdělení je pěkná věc, ale jaksi musí jít ruku v ruce s formou. "Účelem je zatemnit a zastřít podstatu věci" - to myslíš vážně? Opravdu máš pocit, že by nějaký autor poezie chtěl úmyslně zatemňovat, co chce čtenáři říct? Pročpak by to dělal? :o))
Je hezké, že sám říkáš, že poezii nerozumíš - zkus tedy uznat, že jsou lidi, kteří místo "zatemňování a zastírání" vidí v takové poezii obrazy a metafory, místo blábolů vnímají třeba originální slovní spojení...

Nemám ráda generalizování typu "lidem jako jste VY" - kdo to je MY? a proč NÁS hážeš do nějaké škatulky??
Tak se tedy přesvědčíme, jestli NÁM jde o obsah sdělení, když už NÁS forma tohohle dílka nijak obzvlášť neoslovuje :o)))
Ty vytváříš jakousi analogii života s - procházkou pod vrbami? Je to docela originální nápad, ale na druhou stranu na mě působí poněkud dětinsky, když si představím život jako motání se vrbovým hájkem, do kterého najednou vneseš představu Fénixe a tvého šlechetného odpuštění šlechetným vrbám :o)))
Jasně, život nás chvíli hýčká a chvíli nám dává facky, ale naš s tou myšlenko dělat takové ciráty? :o))))

Hezký den a dík za trpělivost, jestli jsi dočetl až sem...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kelly
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter