Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nádraží
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 20.1.2004 (00:31:52)


 Montrealer (Občasný) - 22.1.2004 > quentinbubakoff> 

Tady zjevně došlo k nějakému fatálnímu nedorozumění či k chybnému vysvětlení některé předchozí poznámky. Může se jednat o následující poznámky:

1.Špatně jsi pochopil moje stížnosti na veškerestvo světové, nedostatek kamarádů (zejména těch literárně zdatných), zdravotní stav, malý důchod atd. Prostě pocit zmarnění, jakže mě tenhle svět nemá rád. Podobné pocity veřejně odvolávám v době, kdy se cítím líp, takže už asi 4 hodiny jsou odvolány...  do zítřejšího probuzení přinejmenším.

2. Špatně jsi pochopil mou poznámku o ztrácení již udělených doporučení. Tohle je chyba TOTEM-u, mnozí ji už znají a já jsem zrovna trénoval svůj soukromý tahák sekvencí přílazů HTML-jazyka. TOTEM sice uživatelsky příjemný je, ale chyby v něm jsou a proto hodlám napsat další příspěvek typu Rovnost - Nevolnost - Bratrství kde na některé chyby upozorním. Například na ztrácení komentářů k cizím příspěvkům, k čemuž za určitých okolností dochází...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Montrealer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter