Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hovory se sebou
Autor: Catherine (Občasný) - publikováno 16.1.2004 (00:12:14)

Tak a je to tady. Černé. Na bílém. Strach.Tužby. Zásah-mám tě , zasmálo se jako ďábel moje podvědomí (svědomí?)  a vycenilo na mě svoje špinavé zuby.

-Vážně nevím s čím si děláš takové starosti. Jsi jen člověk.

-No právě člověk a vůbec se tak nechovám., nepřemýšlím...prostě jen následuju....co vlastně následuju? Známá úzkost se mi pomalu začala rozlévat do celého těla. No konečně, pomyslela jsem si...už jsem myslela , že to nepřijde. Konečně něco, co znám.

-Je to tvoje droga,nemám pravdu? Smálo se moje svědomí a jeho zuby se mi zdály ješzě špičatější a špinavější než předtím.

-Nech mě!!!!!  Zacpala jsem si uši,ale nepomáhalo to, pořád se mi zdálo, že slyším, ten neustávající...vědoucí ...smích...

-Tvůj adrenalin!!Tvoje droga!! Neobejdeš se bez toho! Potřebuješ to!!!

-Prosím, sakra , jsi moje svědomí,podvědomí, máš mi pomáhat  a ne mě ničit!

-Musíš...musíš vědět,musíš si uvědomit.Jinak to nejde. NEJDE!

-Tak řekni proč zrona já? Proč já, normální milá holka...

-Ego?to jsem tě neučil...

-Říkají to! Proč mám ty...ničivé a krásné...

Zvracím...už jsem to nemohla vydržet,.je mi zle...

-Představy? Touhy? To že uvažuješ tak zvráceně? To, že chceš zabít?? Potrestat??

Přestala jsem zvracet. Tohle už znám,. Tady už se umím pohybovat. Je to už tolik let..

-Je to už tolik let, byla jsem  malá..

-Já vím, ale teď už jsi dospělá, že?Teď už neseš odpovědnost..

-Nenávidím to slovo.

-Já vím...jsem přece tvoje podvědomí...Jde o to, že se trápíš a stále nemůžeš přijít na to proč. Míváš strach,ale hodně ti to přináší...to všechno si musíš uvědomit. Já vím, že je těžké upokojit svoje démony, zvláště , když jsou tak silní, ale uvědom si, že všechno i tví démoni jsi ve své PODSTATĚ jen TY SAMA.

-A to je to čeho se právě bojím...

Svědomí (podvědomí?) už na mě necenilo zuby,ale zdálo se mi, že si je spíš poprvé vyčistilo zubní pastou Colgate a zvědavě si prohlíželo kartáček....

-Bojím se, že tohleto zlé, odporné hnusné...že to všechno jsem já sama, na to asi není pomoc..

-Ale je!!! Jenom jsem ještě ani já nepřišel na to jaká. Ale můžu ti slíbit, že na to společně přijdem.Přijdem na to, jak se mít rád za všech okolností,ale ne k tomu, abys sklouzla z cesty a zneužila toho tím, že budeš lidi ničit, zabíjet,ubližovat jim.

-Budu se mít ráda? Slibuješ?

-Budeš si svou paní a budeš se mít ráda. A odpustíš všem, kteří ti ublížili. Neboj. Jsem s tebou.

-Toho jsem se právě bála.

-Tys to nepochopila??? Jsem tady, abych ti pomohl. A pomůžu.

-Zkusíme to....díky

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 16.1.2004 > není to šokující Catherine...málokdy se zcela shodnu s vožralým Emmetem....ale dneska mi mluví z duše....:o))zdravím tě emmete a nelemtej tak:o)
Body: 2
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.1.2004 > slabé,vyhaslé,vyčichlé,znovu zpracované téma které už tady bylo stokrát a navíc ještě dost mizerným stylke,.milánku nejsme v době národního obrození aby to někoho mohlo šokovat,jsi úplně mjkimo realitu,já mám třeba pět teď hodin ráno a všude mám červené kruhy,a co? Ani střeoppinka mých pocitů v tom není,nmnechápeš,neznáš fetky,chlastky,smytjky,sedxky a td-.
Body: 2
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 16.1.2004 > Emmet_RAY> nepleť do toho obrozence.
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > Tak díky za všechny odezvy,ulevilo se mi, vážně....i když jsou občas dost kritické
<reagovat 
Irena s racky (Občasný) - 16.1.2004 > Na bílém ne, černé jen zpola. Tíha.
Psychoterapeutické. Špatná kategorie, dobré zuby. A Colgate a ty věci okolo (náznak, záblesk literatury).
A taky to asi moc nezabírá. Není síla.
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > racky> Víš tvoje jednoslovné odkazy moc nechápu,do hlavy ti totiž nevidím...takže můžu se zeptat cos myslel tím: Tíha,špatná kategorie-tím myslíš zařazení do rubrik nebo něco jiného? A ta věta: a taky to moc nezabírá,není síla  ...fakt nechápu.
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 16.1.2004 >

Ech, hodnoťte jak chcete, já nebudu...

.. jen snad, že běžně hovořím za červenou...


<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > ush_ack> Můžu se zeptat,proč nehodnotíš?
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 16.1.2004 > Catherine> Můžeš, ptej se...
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > ush_ack> Dobře tak já se teda ptám: tři,dva , jedna....teď: "Milý ušáku,proč nehodnotíš mé duševní blinkání:-)?"
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 16.1.2004 > Catherine> 

Já jsem hodnotil i když jsem nehodnotil... tedy povzdechem jsem vyjádřil jistý nesouhlas s výše udělenými mikrobody.Bodově jsem se nevyjádřil, protože jsem se sakra vžil do situace.. a tak bych byl subjektivně-subjektivní, nikoli subjektivně-objektivní (strašná zprzněnina, pardon..).

Ale pokud Tě zajímá sub-sub hodnocení, tak dle rozpoložení mi to sedlo..

 

Stačí?

 

PS: oslovení se mi líbí, v poslední době jsem miláček publika...


<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > ush_ack> 

Jo tak fajn, konečně někdo,kdo mě asi trochu pochopil.Fakt to pro mě dost znamená,díky.Ani nevíš jak jsem se těch reakcí bála....

P.S.miláček publika....že by se nám tady rodil takový malinký....egoistíček?


<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 16.1.2004 > Catherine> 

Malinký? MALINKÝ?!? (poskakuju jak čertík..)

Sis nečetla můj inzerát?

 

Aneb humour rulez!


<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 16.1.2004 > ush_ack> Ech? Nějak nechápu poslední větu...tedy pokud to není ve francouštině...inzerát???Ja ci...(si ho přečíst) aspoň budu vědět s kým mám tu cest.Ehm. Čest.
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 16.1.2004 > Catherine> 

ach jo.. teď to bude vypadat jako bohapustá reklama sám_na_své_příspěvky... ale nerado nejasnosti.. >> pomrkni, najdeš tam.

 

cest... další? další co nerada carci hakliky?


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 16.1.2004 >

nevidím na tom nic šokujícího, určitě bych vypustila to s tou zubní pastou Colgate, je to taková rádoby vtipná poznámka, jak z nějakýho fejetonu...

 

 


<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 17.1.2004 > Jsem moc unavenej na komentář (promiň ), ale taky mě to moc neoslovilo...
Body: 3
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.1.2004 > já bych nemotal to podvědomí a svědomí, to jsou dvě absolutně různé věci, ale jinak jo, četlo se to dobře.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.7.2004 > jsem se sem ještě jednou vrálit a shledávám text velmi přesným...  kritizovat v podstatě není co, maximálně tak exhibovat, jak je kdo za vodou, a přitom není...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter