Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soutěžení
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 14.1.2004 (08:33:00)

     Několikrát jsem se díval na televizi na soutěže. Ať už šlo o Milionáře, AZ kvíz, Riskuj nebo Kufr, pokaždé jsem si říkal, že bych něco podobného zvládnul také. A levou zadní. Akorát jsem svou hrdou polovičku vždycky přemluvil tou chytřejší (línější), že je pod mou úroveň se do takového pořadu přihlašovat.

     A tak jsem po každé špatné odpovědi soutěžícího, kterou jsem věděl, kroutil hlavou a říkal, že takový člověk tam raději ani neměl chodit. Vždycky jsem si počítal peníze nebo body a zjišťoval jsem, že bych je všechny trumfnul. Ale něco jiného je sedět doma s nohama na stole a potit se ve studiu.

     Dotyční jedinci, kterým se poštěstí, že je do televizní soutěže vyberou, musí mít hodně tuhý kořínek. Jakmile se prvně objeví ve studiu, uvědomí si, že je zanedlouho uvidí několik statisíců lidí. A to už je nápor i pro zaryté extroverty!

     Naštěstí se pořady předtáčí, takže nehrozí, že by se dotyčný dostal do éteru živě. Ale mám takový pocit, že by pro nějakou soukromou televizi mohlo být více než výhodné odvysílat pořad naživo. Lidé u televize by mohli vidět, jak se neúspěšný soutěžící v přímém přenosu klátí v mrákotách a má blízko k slzám. A takový výjev by jistě v lidech doma vzbudil velké reakce: „Co tam leze, když na to nemá!“, „Co bulíš ty blbe?!“ a podobná peprná slova by padala z úst televizních diváků.

     Mnohdy můžeme pozorovat, jak soutěžícím nervozita brání v jejich klidném přemýšlení. Dotyčný se pak drbe na hlavě, škube jí, rozhlíží se nervózně ze strany na stranu, hladí si plnovous, ale téměř nikdy si nevzpomene dříve, než uplyne časový limit. Poté správnou odpověď řekne moderátor a soutěžící okamžitě zareaguje pokýváním hlavy, teatrálním vzdychem nebo sebezpytujícím zakroucením hlavy.

     Naopak moderátor vypadá jako děd Vševěd. Cokoli, co soutěžící neví, má v malíčku. Stačí se mu podívat do počítače, (pokud chce vypadat opravdu inteligentně, činí tak, když na něj nemíří kamera) a poté řekne naprosto přesnou odpověď. A když soutěžící odpoví správně na otázku, kde mu stačí říct alespoň příjmení dotyčného umělce, spisovatele nebo vědce, moderátor jeho správnou odpověď téměř vždycky degraduje:

      „Ano. Máte pravdu. Celým jménem se jmenoval Jan Antonín Matyáš Kladruba, pocházel z vesničky Malenice a dvojtý orací mechanismus vynalezl v roce 1864. Vy jste řekl pouze Kladruba, ale i to nám stačí.“


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 14.1.2004 >

..hm....a kde je nějaká pointa? Tohle ví každý, neřekl jsi nic nového.....žádný závěr, nic.

na televizi na soutěže

to zní dost blbě, co tahle na televizní soutěže, na soutěže v televizi......

Nevím, máš na víc, přijde mi, že píšeš líp. Asi jsi měl slabou chvilku


Body: 3
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.1.2004 > tý jo, ty do toho vidíš!
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 14.1.2004 > stejný pocit jako Lian......useknutý, nedodělaný........
Body: 3
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 14.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 14.1.2004 > se pripojim k tem dvema prudilum...ale postrehy to sou docela trefny :)...a docela sem se pobavil...
Body: 3
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 14.1.2004 > Dotyčný si hladí plnovous... nejsmutnější je, když je to žena.
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 14.1.2004 > ush_ack> Za tuhle reakci dávám pět bobků :) Jnáč fejeton je to, jak už pár lidí podotklo, nemastnej neslanej. Akorát ta poslední věta vtipná.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.1.2004 > ush_ack> jo jo, tohle je na 5 B a D....:o))).....šibale....taková žena.....to musí být vášnivka....:o)))
<reagovat 
 ush_ack (Občasný) - 14.1.2004 > Sáša> Co se to tu? jo, aha... no, asi jsem snídal ftipné sardinky..
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 14.1.2004 > ush_ack> A navíc, králík a bobky, to jde k sobě!
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 14.1.2004 > Dobré.
Body: 4
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 14.1.2004 > Náboj to má podle mě až tak od poloviny. Ta poslední věta je supr, ale nepoužil bych jí jako závěr...
Body: 4
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 15.1.2004 > Jimmmy.> Proč ne jako závěr?
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 15.1.2004 > MZF> Páč mi to přijde takový useklý...
<reagovat 
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Nic nového jsi mi nenabídl. Samé staropravdy. Konec je useknutý...
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter