Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pásovcova trable aneb SEX ZDARMA, BEZ KONDOMU A S KÝMKOLIV SI ZAMANETE
Autor: Rawen (Občasný) - publikováno 11.1.2004 (15:14:32)
TOTální E Magazín

byl jeden jednou pásovec

 

nohy měl

jak MRAVENEC!!!!!!!!?!

a touhou bolí jak pálí

 

mě to a zbyly na mě liché

utěrky

a komíhej se komínek

jak měsíc na nebi letí

tak daleko už nepoletí - pásovec!?!!!!!!!!???



Od nejnovější 
Poznámky k tomuto příspěvku
 
Kully (ano, ona) - 10.1. >   Ach jo.
<reagovat 
Paul Verlaine (zpit absinthem, mrtev) - 7.1.1876 > zcela v souladu s postupy patníkismu!!! Takže já bych to neuznával...
Body: 0
Doporučil nečíst 
<reagovat 
Kully (zbavena funkce) - 9.1. > NONSTOP01>  Ach jo.
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále vařící) - 8.1. > Kully >  párky už jsou, ale nezbylo... :))))
<reagovat 
DeadGorbačov (Rejpal) - 5.1. > Sakra ... Ale určitě se mi to nelíbí!!!!!
Body: 1
<reagovat 
Kully (odhodlaná) - 5.1. > Bubák> můžu taky???
Body: 
<reagovat 
Bubák (postrach okolí) - 5.1. >  ano, na poezii.cz by to bylo vyřazeno jako plytké a bez hlubšího smyslu:o)))) jinak jsem ohromen, ochromen a překvapen, jako asi každý soudný člověk, kterému něco takového přijde pod ruku. Gratuluji. Jdu se pověsit na nejbližší banánovník...
992
<reagovat 
achichouvej (Děvečka) - 5.1. > truchliví po chřtán *** síla, jen je tam málo věrtochů a nikde se tam nemlátí žito
Body: 10
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále online) - 8.1. > Naty> Už tam letim!
<reagovat 
paní Naty (Starý) - 10.1. >

a někomu se tu vařej párky!!!!

 


<reagovat 
paní Naty (Důchodce) - 10.1. > Nevíte někdo, kde mám bačkory? Body: 5 bodů
a bačkory 
<reagovat 
paní Yfča (Důchodce) - 9.1. > Uznávám, na tohle už jsem příliš stará. A navíc jsem si nevzala brejle... Přesto hodnotím kladně, mládeži!
Ročník: 1905
Doporučil 
<reagovat 
Kully (šéfredaktor na šikmé ploše) - 9.1. > Honáš Jájek> Já to mám taky...
<reagovat 
Felipe (Sklenář) - 10.1. > Díky.  Z hlediska pásovce jde o destruktivní kritiku společnosti a naprosté rozdupání a anihilace všeho, co nám kdy bylo svaté. poněvadž jsem vepř, nemůžu jinak než za štyri!
Body: 4
<reagovat 
bruneta (Jeptiška) - 10.1. > místy poučné, místy vtipné, ale pořád mi připadá, že by bylo hezké recitovat to někde pod improvizovaným balkónem v přírodním divadle a s patřičnou dávkou patosu, pak by to vyznělo, možná.:-) ale jelikož jsem tady od toho abych rýpala, tak mi to přijde nelogické a užvaněné, jako jsem já sama...
<reagovat 
ing. egil (Fosil) - 7.1. >

tý jo!!:)

 

správně syrová - poezie to je; považuji tuhle báseň za analogii, podobenství.. jenom tam mohlo být víc vápence!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Honáš Jájek (Stále nespokojen) - 9.1. > Kully> Milá Kully, nutíš mě, abych vyslovil svou subjektivní "pravdu", abych mluvil to, co si opravdu myslím. Snad je to dobře.

Teď ale musím poctivě vážit slova...

Ano, nespecifikoval jsem, kteří autoři někomu lezou do zadku, protože se za prvé nechci hádat a za druhé to ani vědět nemohu, protože nemohu vědět, kdo hodnotí podle svého svědomí a kdo si dělá reklamu.
Ale jev alpinistický, abychom tedy zůstali u slušnějších slov, je podle mě naprosto jasný a zřetelný.
Jsi možná ještě šéfredaktorka, Ty vybíráš do časopisu, Ty máš velké slovo, nezávisle na tom, jaké píšeš básně. Každý chce být potěšen dobrým hodnocením, každý si chce myslet, že jeho básně jsou dobré, a tak se snaží dosáhnout toho, aby ho lidé dobře hodnotili.
Jsem potrefená husa, třeba si to teď myslíš, ale já, protože toužím také po příznivém hodnocení své poezie, dávám za každou cenu všem pětky (a taky zbytečně hodnotím špatně, protože to mám rád) a usmívám se křečovitým virtuálním úsměvem a používám slova jako - tohle mě fakt dostalo, tý jo, to je supr, fakt dost dobrý... Je to všechno virtuální stylizace, všichni se předhánějí v superlativech a slovech nabitých patníky (a je to do určité míry znehodnocování patníků) a dělají si tak reklamu. A to miluju.
To je smysl mého bytí.
Nevíte někdo co jsem tím chtěl říct?
<reagovat 
Kully (redaktor na odchodu) - 9.1. > Jonáš Hájek> Honáši, děkuju za upřímný názor. PS:Vážně :o)
<reagovat 
Honáš Jájek (Filozof) - 8.1. > Rawenova slova o vkusu, měřítku a názorech jsou velmi přesná.
A stejně, jako neúspěch básně neřekne nic o její ne-kvalitě, neřekne její úspěch nic o její kvalitě.
Souhlasím se všemi, a nejponíženěji právě s Rawenem - všechna hodnocení vyplývají jen z momentálního rozpoložení. Tato báseň se mi nelíbí.
Kully sama skromně přiznává, že je to jen fabulace mezi extrapolací a patníkem, a ještě k tomu totálně bez fantazie. Samas to řekla.
Tady je jeden smajlík: :o)
Taky se mi nelíbí, že je Kully takhle agresivní. To se mi vůbec nelíbí.

Ale taky se mi nelíbí posedlost autorů při hodnocení některých básní (nejen mých) a jejich křečovité hýření superlativy.
Začíná to připomínat rektální alpinismus a demokracii. Ne ovšem Tvou vinou, Kully.
Body: 1555
Doporučuji + pukrle 
<reagovat 
Kully (redaktor na odchodu) - 8.1. > NONSTOP01> Uděláš mi něco k večeři? Jsem úplně v hajzlu...
<reagovat 
NONSTOP01 (Stále online) - 8.1. > teda! pod tvejma věcičkama to žije! asi si půjdu ohřát párek. :))))
Body: 1
<reagovat 
Literární kritika DNES (zahanbeně) - 8.1. > aha, tak to byla moucha...
<reagovat 
Literární kritika DNES (povýšeně) - 8.1. > > rázná odpověd S.Rushdiemu! Pointu jsem našel v tečce nad i!!! Kakrblózní!
Body: 5
Mužný stisk ruky 
<reagovat 
Kully (pláče) - 8.1. > vzlyk
<reagovat 
Bárako (košiška) - 8.1. > Totálně s fantazií!!!!! ..... super! Dneska platím já!!!
Body: 5 piv
Dva rumy a buřtguláš 
<reagovat 
Kully (šéfkuchař) - 8.1. > Rawen> já se na to vykašlu, publikuju tady jenom proto, že mi to vždycky všichni odkývou a naházejí mi bobky a déčka a že jsem SUPRKINK, a teď se tady objeví někdo takle dobrej... Búúúúúúúú!!!! :-(((((((((( a ještě k tomu voní...:-(
<reagovat 
KečkEmmet (Kolemjdoucí) - 8.1. > Kelly> Nevite jak se mam dostat na nejaky porno dobry? jdu jenom tak okolo, tak ze se zeptam...
<reagovat 
Rawen (Červenající se) - 7.1. > I když - teď jsem si to po sobě prošel a řeknu vám přátelé, není to se mnou zas takový nahnutý!!!
<reagovat 
Rawen (Stále více obdivovaný) - 7.1. > Kully> 

ale vždyť je to úplná blbost - přečetla sis to vůbec? Co blbnete lidi!!!????


Body: 15775
Doporučil se 
<reagovat 
Je zas ucpaný odpad (Pravidelně) - 7.1. > interní hlášení...
<reagovat 
KullyVoči (stěží šéfredaktor) - 7.1. > RadimBobekZKlobouku> Já tam nic takovýho neviděla, asi je toho na mě moc, zřejmě už brzo složim funkci a pudu do důchodu. Dám to šéfování někomu mlačímu. Asi Naty...
<reagovat 
RadimBobekzKlobouku (Stále v klobouku) - 7.1. >

se teda ale musim přiznat, že mi trvalo, než mi došlo :o) super! hlavně to předpeklí a ten pocit frustrace ze ztraceného kondomu je odzbrojující!!!
a vůbec, já tě prostě žeru!!!


Body: +18.5
<reagovat 
Plevelity (Občasný) - 7.1. > Mě se líbyl ten pásovec, chtěla bych taky domu jedneho... Body: 5
<reagovat 
Kullyčka (Stále udivěnější šéfredaktor) - 7.1. > Rawen> závidím ti!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
William Shakespeare (Mrtvý) - 7.1.1599 > vážení, řeknuv si, že zastavím se tu jednou, mile potěšen jsem a bobky nešetře, vítám Rawena mezi námi, velkými!!! Přiviň se mi, bratře!
Body: 185
Odporučil 
<reagovat 
Kully (Ano,Šéfredaktor - ka) - 7.1. > Rawen> !!! Nádhera !!! Tleskám ti a klaním se ti k nohoum!
Body: 15
Doporučil 
<reagovat 
Kully (Pořád ještě šéfredachtor) - 7.1. > Rawen> Já se snad složym, todle je o pár tříd vejš, promiň... jak tě napadl rým - komínek, pásovec??? po něčem takle dokonalym prahnu už leta!
<reagovat 
Kully (Stále šéfredachtor) - 7.1. > Rawen> PANEJO!!!!! Dej mi chvíli na vydejchání!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zapnout větvení    Starší>>>



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 11.1.2004 >

Tak doufám, že vás tenhle můj žertík aspoň trošku vyvedl z míry, dalo mi to celkem práci. Snad se kvůli tomu nezhroutí server nebo nenastanou nějaké potíže, scripty jsem vyhodil, uvidíme co to udělá...

Případným rozhořčeným se omlouvám - nic ve zlém přátelé!


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 11.1.2004 >

DK

 

Ne ne ... je to SLABY ! Smazat nebo predelat ! To rikam nejcastejc, prepis me.


<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 11.1.2004 > DeadKennedys&Kirké> Mas recht, ale predelavat uz to nebudu, je s tim moc prace
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 11.1.2004 > Na první pohled naprosto debilní, jako poezie příšerné. Stačí však si to přečíst podruhé a potřetí a hle co v tom naleznete hloubky a moudrosti a kolik práce se za tím skrývá! Takže dávám 4 králičí bobky
Body: 3
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 11.1.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
wynton (Občasný) - 11.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 11.1.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Aestas (Občasný) - 11.1.2004 > Hahahaha,hahahahaha,hahahaha.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 11.1.2004 > Aestas> ahahahah, ahahah, ahah, hah!
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 11.1.2004 > mě to pobavilo, skvělá debilita  oceňuji práci, kterou sis s tím dal
Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 11.1.2004 > Dommi> mno dekuji, akorat tam nakonec vypadla Felipeho fotka + nejaky kravinky okolo...
<reagovat 
no-next (Občasný) - 11.1.2004 >

tývole:o)

 

rozhodně na tom něco je! a to tahle věta:

 

0bodů, DOPORUČIL NEČÍST


<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 11.1.2004 > no-next> ano, to je dozajista zlaty hreb!
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 11.1.2004 > Cha chá!!! To je fakt super, já nechápu, jak se Ti to podařilo udělat!
Seš fakt machr.

To je sranda, já to vůbec nechápu:-).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 11.1.2004 >
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 11.1.2004 > Dobrá ptákovina!
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 11.1.2004 > letuško, ty jsi úplně pitomá:-( copak jsi nic nepochopila?
Doporučil 
<reagovat 
letuška (Občasný) - 11.1.2004 > blondýna: ne.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 12.1.2004 > to je skvělý!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...ale nejdřív jsem četla báseň třikrát bych nalezla smysl... :-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 12.1.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 12.1.2004 > DObrá mystifikace.
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 12.1.2004 > Vtipné.
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 12.1.2004 > :))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 11.1.2004 > Rým pásovec - komínek!!! Já se picnu!
:-)

To fakt muselo dát spoustu práce. Pořád nad tim kroutim hlavou.
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > Jonáš Hájek> 

Dík, od tebe jsem nevěděl, jestli mám čekat pozitivní reakci


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 11.1.2004 >

jsi ďábel, koupim ti párek

 

 

 

a dávám déčko a to je co řííííct!


Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > blondýna> Dneska platí rabako, ty až příště! :-))) Ď!
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 12.1.2004 > Za to žes mne udělal o patnáct let mladší (což mi samozřejmě velmi lichotí) posílám pětibodek, doporučení a dva pocely. A jdu se zase zavrtat do rakve.
Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > Yfča> 


<reagovat 
immaginacija (Občasný) - 12.1.2004 > koukám máš ve zkouškovým hodně práce
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > immaginacija> No jo, mám, náhodou se už budu muset učit, nebo co :-) Tahle blbost mě napadla v sobotu, v neděli jsem to napsal, takže moc času jsem nepromrhal  Divím se, že to nenapadlo nikoho přede mnou..
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 12.1.2004 >

Je to PRDEL! S tebou se jeden fakt pobaví (i když jsi někdy arogantní kritik!)!  


Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > HáDé!> Já a arogantní! No dovol!? Tohle já nemusím poslouchat!!!!
<reagovat 
letuška (Občasný) - 11.1.2004 > mně se to nelíbí, víš kolik lidí jsi urazil?!!!!!
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > letuška> Samozřejmě jsem riskoval - ale podle reakcí ty lidičky kolem naštěstí maji smysl pro humor... Teď mě to jen trošku mrzí, co se týče Naty...
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 12.1.2004 > Povedenej kousek! :))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.1.2004 > paneb--- ech, já na boha vlastně nevěřim :o) - to je ale míčovina!!!! :oDDD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 12.1.2004 > dobrá práce.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 12.1.2004 > Výtečně jsem se u toho pobavil, ale chvíli jsem nevěřícně zíral, kdo si tu dělá prdel, jestli ty nebo někdo jinej:-) Mně se líběj ty mrtvý básníci a kolemjdoucí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 12.1.2004 > Lei> Mrtvej je Kampak. Dvakrát.
Doporučil 
<reagovat 
Konvoj (Občasný) - 12.1.2004 >

Tý vole!!

 

DOPORUČUJU PŘEČÍST!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.1.2004 >
<reagovat 
Unge (Občasný) - 12.1.2004 >
<reagovat 
Unge (Občasný) - 11.1.2004 > Jest-li je takzvaná diskuze (s mnoha nepodobenstvími) rovněž dílem autorovým, zaslouží si 2004 bodů a 65536 doporučení za nesmírně originální nápad. Sice už existuje hodně programů, které z vhodně namixované texto-obrázkové změťi vyrobí korektní HTML-kód, ale stejně - chválím nápad ! Že to dalo sakra práci, o tom mě přesvědčovat nemusíš.
Body: 5
<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > Unge> Kdepak editor! Všechno ručně ve zdrojovém kódu
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 12.1.2004 > Rawen> 

Teď, když už je hotovej nápad, tak bych to (možná) dokázal v jednodušší podobě splichtit taky. Proto anebo přesto smekám klobouk, kterej nemám a budu se dál věnovat [ne]osvědčeným písňičkovým paródijím...


To oranžové podbarvení mi občas sám od sebe (z vlastní inicijatívy)vyrobí TOTEM. Já se pak jen potajomky podívám na kód - například tahle barva se mi moc líbí...
Mimochodem, víte, že když opravujete svůj komentář k příspěvku a předtím jste mu dali doporučení, tak po opravě to doporučení zmizí ? Nezbývá než příspěvěk doporučit znovu - naštěstí to jde !


<reagovat 
 Rawen (Občasný) - 12.1.2004 > Unge> 

s tím HTML je vůbec sranda, myslím, že bych to tady dokázal celkem zrušit - nebo aspoň udělat pěknou paseku - ale to by mi pak nikdo nepoděkoval

 

P.S. Neříkejte to Dušanovi! 


<reagovat 
delikt (Občasný) - 13.1.2004 > Tywoe! nevěřim svejm vokoum!!!! :)))))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 13.1.2004 > Jsem teda myslel, že za toho Bobka někomu natrhnu...klobouk :o))) Ale jináč jsem se nasmál, to zase jako jo :o)))) Jseš borec!!!!
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 13.1.2004 > ...dobra prdel :)))...tak todle stoji za precteni...a za tu namahu si zaslouzis kopecek bobku...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter