Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Regulérní blackmetal z kolekce Spirocheta leptospira útočí!
Autor: DeadKennedys&Kirké (Občasný) - publikováno 14.1.2004 (04:51:55)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
tijaden (Občasný) - 14.1.2004 > Mr. Olympia 666 - druhé miesto. i--i
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.1.2004 > aspon kdyby mel kozi bradku .o)))))
<reagovat 
Čtenář - 14.1.2004 > Pobavil`s.
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 14.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 14.1.2004 > prknové obklady na pozadí a právě z terária vytáhla kryska(či potkan...)
a červené oči které se ti podařilo potlačit by se právě sem hodily....
Body: 3
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 14.1.2004 > Nejsi ty Stian Thoresen??..cheche:-))
<reagovat 
afro (Občasný) - 14.1.2004 > Ufff!... hrozivé! ... Aspirant na nového zpěváka Mayhem?  
<reagovat 
 afro (Občasný) - 14.1.2004 > afro> 

Blackmetáááálisti dovedou být opravdu drsní hoši.

...

Mezitím se však schylovalo k událostem podstatně horším. Určitou předzvěstí byla v roce 1991 sebevražda zpěváka Mayhem. Tento hubený Švéd vystupující pod uměleckým pseudonymem “Dead” (vlastním jménem Per Yngve Ohlin) proslul svou naprostou oddaností věci Black metalu. On byl první, kdo použil černobílé malování na obličej (tzv. “Corpsepaint”, někdy též “Warpaint”), oblek ve kterém vystupoval na koncertech uchovával pod zemí aby nasákl správný hnilobný pach a v metalových kruzích o něm koluje historka, že na jednu zkoušku dorazil s mrtvým havranem v igelitovém pytlíku, z něhož během hraní inhaloval, jak se sám vyjádřil “páchnoucí dech smrti”. Dead se dlouhodobě potýkal s vážnými depresivními stavy, umocněnými chronickou neschopností kapely vydat standardní LP, které nakonec vyvrcholili v roce 1991  jeho sebevraždou. Nejprve se pokusil podřezat si žíly a když se mu to nepodařilo, ustřelil si hlavu brokovnicí. Jeho tělo nalezl Euronymous, a než událost oznámil policii, tak si tělo vyfotil a tyto fotografie zveřejnil. Řada lidí si povšimla zvláštní skutečnosti, že totiž nůž, kterým si Dead pokusil přeřezat žíly, leží položen NA brokovnici, kterou se zastřelil. Je vysoce nepravděpodobné, že by to mohl udělat Dead sám a dlouhodobě se spekuluje s tím, že Deadova sebevražda byla možná spíš vraždou spáchanou Euronymousem, kvůli neustálým sporům v kapele. Policie každopádně Euronymouse neobvinila a ten celou událost využil k vystupňování tlaku proti trendovosti a komercionalizaci metalu, které obvinil z Deadovi smrti. V Mayhem došlo k personálním změnám a na basovou kytaru zde začal hrát již zmiňovaný Count Grishnackh. Ten se 19. 1. 1993 dostal do vazby za žhářské útoky (byl obviněn z vypálení 12 kostelů), ale 3.3 1993 byl propuštěn. Souběžně s tím, se ale dostal do sporu s bubeníkem kapely Necrobutcherem, který ho ze skupiny vyhodil a všechny basové party nahrál znovu sám. 10. srpna téhož roku se uražený Grishnackh vypravil za Euronymousem s návrhem na vyrovnání za nahrané basové party a možností spolupráce s Detahlike Silence rec. Během jednání však Grishnackhovi povolili nervy a Euronymouse třiadvaceti ranami nožem zabil. Vzhledem k tomu, že vedle mrtvoly nechal ležet vlastnoručně podepsaný návrh na vyrovnání, který chtěl, aby mu Euronymous podepsal, nebylo pro policii těžké vraždu objasnit a Count Grishnackh byl odsouzen k 21 letům vězení. Nicméně džin, kterého vypustili z lahve už se nedal zastavit a krev volala po další krvi.

...

afro: Omluva za zahnojení.


<reagovat 
RadimP (Občasný) - 15.1.2004 >

zrovna jsem tady poslouchal Satyricon a Covenant :o))) hustý!


Body: 5
<reagovat 
mereg (Občasný) - 15.1.2004 > zhuleny,zfetovany nebo ozraly...
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 15.1.2004 >

Kirké:

"prknové obklady" je obycejna skrin a potkany mame ve velkych volierach s vybehem po byte 

viz http://leptospiroza.kvalitne.cz


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 16.1.2004 >

DK

 

afro : jasne, ale my budem mnohem drsnejsi :o))

 

Mars : Ja teda kazdopadne zfetovanej az na dren.

 

al-ash : Krysy se zrovna moc nechovaj.

 

Morbid Angel : Ne, ja jsem Satan Satan.


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 18.1.2004 > quentinbubakoff : Bohuzel...stydime se za to, snad priste nekde nejaky ulovime.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.1.2004 > naprosto regulérní blackmetal:o)))sakra, doufám, že ty kresby jsou provedeny krví novorozenců.....:o)
Body: 5
<reagovat 
 RottingZERO (Občasný) - 5.9.2004 > max bubakoff> Kde je ta šokující vyzáž. Například jako u IMORTAL. Ani není zarostlej
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 11 12 13
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter