Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 16.12.2003 (14:33:34)

staneš se medovinou

co řeřaví i týden po...

 

až podáš jablko

a já vrátím granátové

   střely

 

až na cizích kůžích

prožiješ moje

   tonikum

 

zůstane ze mě

vyklučená

 

a já

  zasadím

           muže

 



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 16.12.2003 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 16.12.2003 > teda eště jsem zapomněla : :)  .. možná radši s pusou:  :o)   - jo, tak
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > vever> (o: zrcadlově vracím :o*
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.12.2003 > :) supr! (:
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 16.12.2003 > Ale jo, líbí.
Body: 5
<reagovat 
druhej hlas (Občasný) - 16.12.2003 > zasadím muže
trčeti bude
penisem k obloze
větru vstříc
zasažen yperitem
tvé kůže
a neporoste
uschne
a stane se medem,

pak to raděj zvaž

.... a vod druhýho hlásku taky uvozřenou puzzinku, hehe.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > druhej hlas> (((o: !mátnilsov ět ež
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> zzi zzkuzz!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > druhej hlas> neprowokuuuj!!!
<reagovat 
 druhej hlas (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> z kočkama, co sázej chlapy, hele, já se neperu jo a k bázničce - líbí se mi ten tonik na kůži, nebo jak. kde sou k mání semena, kterejch vyrostou chlapů lesy?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > druhej hlas> Báseň v(z)nikla na zadání: granátové jablko - chinin - složené oči - řeřaví - klučit.
Složený voko se mi nehodilo a chinin zmutoval na tonikum. No a až se vožereš medovinou a sežereš pár kdoulí, zapiješ to pleťovou vodou a rozvoráš pár mezí, bude ti vše jasné!!! :o)))
<reagovat 
 janulka (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> ??? To mi k té básničce vůbec nesedí. Myslela jsem, když jsem jí četla, že jsi poetická duše, že je to prožitek a ty tvrdíš, že je to alkoholový výplod? to mi celou věc trochu znechutilo, nezlob se, Kelly.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > janulka> Ach, má Svatá Hyperbolo, je to prostě báseň na zadaná slova, sepsaná po třech grepovejch džusech, fujtajbl!!! A že tě voslintám!!! ;o)))
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 16.12.2003 > jako cvíčko dobrý .-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > Lyryk> Dyk jo :o)))
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 16.12.2003 >

Cítím v tom jistou hořkost výpovědi, to upřímno oceňuju! A jakže můžu zasadit muže?

Nějakej manuál by byl?:-) - Dobrý, dobrý!


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > HáDé!> Vidíš, hořkost, a to jsem vyhodila ten chinin ;o))
No, manuál: nejdřív vyklučíš, pak do zúrodněného zasadíš. To je celé kouzlo ;o) a dík!
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> 

Jo, chce to mít ale dost materiálu - na vyklučení i na sadbu! Možná by byla nejlepší

nějaká lesní školka...


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > HáDé!> Jojo, vidíš to naprosto realisticky :o)) a tohle je právě o tom, AŽ zůstane ten pravej semenáček ;o)))))
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 16.12.2003 >

jo!


Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 16.12.2003 >
<reagovat 
noa (Občasný) - 16.12.2003 > nějak nerezonuju, ale mně ty tvoje věci dycky dýl trvaj...
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 17.12.2003 > cvičme v rytme......ale kvalitně...
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 16.12.2003 >

sem ti zrovna chtěla napsat, že tomu chybí odpich:-) ale pak jsem si přečtla kritiky a tudíž přiznávám, že jsem ovlivněná:-)

 

 

jinak s tim mužem se mi to líbí.

 

 

btw:podle čeho bys poznala, že je zralej?:-)


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > blondýna> :o))) no, to nevim! mě by bavilo hlavně to pěstování ;o))
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 16.12.2003 >

vyklíčená, vyklučená - znělo by to hezky - kdyby to druhé slovo znělo... hezky.... jinak padám na prdel a smekám! -

slaďárny typu medovinka a granátové jabko, to je moje...


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > Rawen> já myslím, že v tom je právě ten vtip, jak to slovo zní - pryč s klukama, sem s chlapama!!! ;o))) a dík
<reagovat 
nude (Občasný) - 17.12.2003 > Jen dávej pozor, co ti z něj vyroste...na to bacha:)) Ale jinak mě to vzalo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > nude> já doufám, že z muže může vyrůst akorát chlap ;o))) děkuju
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 18.12.2003 > ježíši to je podle mě tak blbé až to bolí,sorry Kelly ale jenom kvůli tomu,žes šéfredaktor ti přece všichni nebudou dávat plný počet...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > Catherine> Vždyť taky nedávají a nikdo je k tomu nenutí :o) A je mi líto, že jsem ti ublížila...
<reagovat 
hermit (Občasný) - 17.12.2003 >

mi dobrý

ty hlecvičení mám rád

hle

:-)


Body: 4
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > hermit> Dík! Bude hůř ;o)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.12.2003 > zoufalý...  pokus.  
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > stanislav> Pokus jo, ale zoufalá nejsem ani trochu, a ty tomu stejně nerozumíš, takže je to fuk :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 19.12.2003 > Kelly> ty nejsi zoufalá, ale to dílko je zoufalý. nerozumim tomu, to ne, protože se mi takhle geniální sláty do šišky nevejdou. :o))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.12.2003 > i po vysvětlení mi to nepřijde nic moc, a to už konečně vím, o co de...
<reagovat 
Adina (Občasný) - 16.12.2003 > Pěkný, ale je z toho cítit, že tam byla ta zadaná slovíčka.
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > Adina> Damned, že já na sebe dycinky všecko prásknu!!! ;o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> Práskači Ale máš to pěkný i tak
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 20.12.2003 > Kelly> 

Náhodou jsi frajerka. Kdybys to na sebe nepráskla, tak to nepoznám. A to zadání to ještě povyšuje, ne že sráří! Vymyslet na tak blbý slova, tak originální námět, a ještě do něj vpašovat takový perly, jako granátový střely, to už chce vážně můzu jak řemen. Asi začnu chlastat.

A just ti to doporučím.

 

P.S. Nevíš o nějaký povídkářce-experimentlničce-potažmovědecképracovnici?

Na to pěstování chlapů by to chtělo vypracovat "odporný" návod. (Kdybych byly dostatečně ovíněná, navrhla bych i scénickou úpravu s názornejma ukázkama.)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.12.2003 > Naty> Ohh, upřímné díky!! Návod na pěstování chlapů zatím nemám, ale jen co se dostanu přes tu fázi sázení, začnu na něm pracovat ;o)))) a to se teprve něco dozvíte!!! :o)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.12.2003 >

Hezký zbytek dne!!!! 

Myslím, že Ti mé miloučké poznámky vylepšily pošmournou předzimní náladu, což?   či nic?


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > stanislav> No jasně, až napíšu něco mystickýho vo tom, jak jsem pustila sednout babičku v tramce, snad tě zaujmu více :o))) čau v hospodě!!!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 19.12.2003 > Kelly> s tou tramvají to napiš, miluju tyhle krásný příběhy plný poučení, dovopravdy... máš u mě sklínku alkoholu, jestli to hezky sepíšeš...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.12.2003 > stanislav> No právě :o))) todle já nikdy nenapíšu ;o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 22.12.2003 > Kelly> zkus to. uvidíš, že je to príma.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 22.12.2003 > kelly a idealni muz je? Uz si nejakyho videla, ze se ho snazis vypestovat? :o) Aby si nevypestovala kloucka..oDDD
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.12.2003 > P.i.k.o> Já neřekla, že bude ideální, já jen psala, že bude "ten pravej" :o)
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 22.12.2003 > Kelly> Ja bych neslovickaril  idealni x pravej - k dane osobe se to stejne nevztahuje - navic moc dobre vis jak jsem to myslel.oD Ale, co kdyz se to nepovede - ptam se.:o) A mas vubec proto vlohy? :oDDD
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter