Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Povinná školní docházka
Autor: Niagara Rainbow (Občasný) - publikováno 6.12.2003 (00:51:45)

Do chudé rodiny přijde na návštěvu školní inspektor:

„Paní, jestliže nebudete posílat své chlapce do školy pravidelně, porušujete tím zemský zákon o povinné školní docházce. Chlapci vám mohou být úředně odebráni a předáni k řádné výchově v ústavu. Je vám to jasné ?“

„To ano, pane inšpektóre, ale v zimě přece nemohou chodit do školy bosi. Mám pro ně jen jedny boty a tak si je půjčují, no - oni musej' chodit v zimě do školy střídavě.“

„Uznávám, že to je velice nemilé, jenže v tomto ohledu vám školský úřad nepomůže. Přesto o vaší věci napíšu hlášení, aby úřad věděl, v čem je chyba lávky. Jak staří jsou ti vaši chlapci ?“

„No, jednomu je osm a druhému čtrnáct let...“

 


Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 6.12.2003 > ?
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.12.2003 > ???
<reagovat 
čtenář barny - 10.12.2003 > a to jako co??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 11.12.2003 > Jako že nemůžou chodit v jedněch botách? Ale třeba si ten mladší bere tlustý ponožky
<reagovat 
 Niagara Rainbow (Občasný) - 20.12.2003 > fcelkamaja> Ty jediná jsi to pochopila správně. Příště si takovýhle rébusy odpustím...  a víte vůbec, kdo založil Řím ? Přece Romulus a Rébus ! (Návštěvní den Šimka & Grossmana)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter