Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zamilovaná
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 22.11.2003 (00:33:00)

     Ztracená mezi paneláky na kraji údolí. Bubliny letí vstříc ke slunci. Snaží se je lapit mezi prsty. Zůstává jenom duhová vzpomínka a tisíc voňavých slziček.

 

       Princ nepřijel na bílém koni, ale na motorce. I dospělí kluci se o lásku občas poperou.

 

      Sedí na míči a houpe se sem a tam a zase sem a zase tam.... Hlavou se kutálí těhotné myšlenky..

 

       Ne, koťátko, dnes ještě ne. Láska se nedává na lusknutí prsty...

 

Nechat kutálet, nekopat, neřešit... rozpustit... a vysublimovat...

 

        Mělas pravdu, koťátko. Vítěz se jen těžko hledá...

 

Cyankáli lásky rozpuštěné ve víně.



Poznámky k tomuto příspěvku
 hajka (Občasný) - 22.11.2003 > quentinbubakoff> 

Já vím, že to vyznělo smutně, v tomto směru jsem si už něco vyslechla, ale já jsem fakt šťastně zamilovaná :o)))


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 22.11.2003 > Hm. Hezké.
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > i dospeli kluci se o lasku obcas poperou.. :) libi.. a preji hodne stesti v tom krasnem zamilovani.. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 22.11.2003 > To je fajn momentka. Pár věcí jde jakoby mimo sebe - přitom do sebe zapadají na jiných rovinách. JOJOJOJO.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 22.11.2003 > Luk Malér> Díkes
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 23.11.2003 > Nádherné..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 23.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lotr (Občasný) - 24.11.2003 > Místo smutku v tom vidím strach z risku, že Hají :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.11.2003 > Znám horší výlevy, věř mi 
Body: 5
<reagovat 
Janeiss (Občasný) - 24.11.2003 >

to ja taky..:)

ale sve kouzlo to ma.)


Body: 4
<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.11.2003 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 24.11.2003 > když já mám tak ráda ty velké míče na sezení...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 24.11.2003 > ta růžová je příšerná:o) takové trochu odnikud nikam... řekněme takto.
Body: 4
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.11.2003 > Petr Vaněk> Ta růžová měla být příšerná :o))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.11.2003 > jo, docela pronikavý text.
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 25.11.2003 > Dobře napsané.
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 25.11.2003 > pěkně si tu povídáte, děti
<reagovat 
Silona (Občasný) - 25.11.2003 > Pěkné. :)
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 25.11.2003 >

Jojo, výleff!!

Lukoj spadlo něco na palici, pítímu připojení, a hned je tu veselo!!!


<reagovat 
Tanein (Občasný) - 25.11.2003 > :)
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 26.11.2003 > Pro jazyk a něhu, kterou je to napsáno...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
svůj (Občasný) - 26.11.2003 > to je o tobě? moc milé
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 29.11.2003 > Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.11.2003 > darkwater> ja su taky stastne zamilovane :) milujem se, kdy se mi chce, nikdy me nezradi, kdyz chci spat, necha me na pokoji, kdyz jdu na piffko, jde se mnou...je idealnim partnerem...o jak ja se miluji!
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.11.2003 > darkwater> hele, ja bych byl spis rad, ze to stesti z toho nejni zas az tak citit, vis jak jsou lidi zavistivi?!?!? :) pokud bych mel hodnotit moji zavist, pak bych dal 5 bobku, preju ti to taky na celych 5 bobku, sdileni je tak na 1 bobek...:)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > peetea> Hele Pýtý, jsem magor já, ty, nebo se někdo vymazal a dělá tak blba z nás obou?
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.11.2003 > peetea> Hele, tak to taky bylo mysleno, pro zmenu muze nekdo zavidet me, ne :)))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.11.2003 > Luk Malér> ech...no ja posilam reakce pres takovyho klienta, pac mam omezenej pristup na net, a nak to zahaprovalo...takze nejsi magor, ja taky ne (i kdyz to tvrdim velmi nesmele)...kazdopadne poznamky patri k tomuhle prispevku a patri hajce...
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 25.11.2003 > hajka> hele, ja to chapu, taky bych se pochlubil :)) pochlubila ses pekne...to zase jako joo :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > peetea> Aha, to jsou ty vaše náznaky, kdy člověk musí bejt na totemu nejmíň rok, neustále komunikovat, aby pak vůbec moh  tušit, co vlastně ten jeden tomu druhýmu vlastně zhruba chtěl říct.
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> No, je vidět, že já tady rok nejsem, protože tohle jsem vůbec nepochopila :)))
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> na neopodstatnene provokace tohoto typu odmitam reagovat jinak nez tim, ze odmitnu na neopodstatnene provokace tohoto typu reagovat uplne
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > hajka> Nojo ale Pití asi jo. Když to píše tak to snad chápe. Doufám.
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> Jo to asi jo, nepůsobí až tak senilně
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > hajka> 

Tak a teď sme se zmátli šicí a naprosto dokonale: ty napíšeš něco co zní melancholicky, posmutněle, přitom to tam má nějakej ten příslib lásky, nebo uskutečnění. Jasně jako autorka na to máš právo.

Pak nějakej Lotr napíše něco, vypadá, že o pozadí ví víc.

Pití votpový ňákýmu darkwaterovi kerej tu ani necek a to hned dvakrát.

Když se ho na to zeptám, nejsme magor ani jeden, i když už teť vlastně hodnotím sám sebe, kdy vlastně musím říct, že vlastně nehodnotím dílo, jen se podílím na víření pozadí oné události, která asi měla vést k napsání tohoto.

Blaf Blaf hojojóóó


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> A eště si na to zareaguju, abyste byli zmatenáý i vy, táááááááááááááááááák
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> Ty si něco pil? Nějak se nám do toho zamotáváš
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> aje...Luk ma laskovnou a jedinej, kdo tady dela bordel je von...a esli nelaskuje, koleduje si voprezdršku  i kdyš jak si ho pamatuju, někoho rači pošlu
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > hajka> Heléééééééééééééé, nemáš ty pracovat, vydávat klíčky vot skříňek?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 25.11.2003 > peetea> Laškovnou laškovnou tu já mam nejrači, já ji použiju použiju na totem, že je laškovná, dělá bordel tam. Hihihihi
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 25.11.2003 > Luk Malér> Na to máme lidi
<reagovat 
čtenář K. - 17.12.2003 > Je to takové hezky oblé
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 17.12.2003 > čtenář> Bublina, koule, míč - ženský tvar :o)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 5.1.2008 > Pěkné...a zajímalo by mě, zda pořád ještě platí: "...ale já jsem fakt šťastně zamilovaná..." ?

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter