Ruští horníci vypili příliš mnoho vodky a nebyli schopni nastoupit do výtahu. A tak se spustila obrovská záchranná akce a všichni hořekovali a bědovali. Prorazil se nový tunel a horníci byli zachráněni a všichni se radovali a skákali. Skákalo i jiných pět ruských horníků, kteří v té době vybuchli v podzemí.
V podzemí se také odehrálo další drama. Začala hořet diskotéka a lidé křičeli a utíkali. A jedna dívka, která byla z legrace a srandy zamčená na záchodcích, nestihla utéct a vzplála a shořela.
Shořelo a zemřelo i několik amerických vojáků v sestřeleném vrtulníku. Vojáci dostali dovolenky na vyhlídkový let, ale do rotoru jejich vrtulníku se smolně zamotal papírový drak iráckých dětí a 15 vojáků se už nikdy nebude moc podívat na televizi.
Televizi mělo plno lidí puštěno, když v ní byl přenos soudu s Karlem Srbou. A občané doma měli coca-colu a brambůrky a nohy na stole a téměř nikoho nezajímalo, za co se ten Srba vlastně vůbec soudí.
Soudí se, že Češi mají dobré vzdělání. A tak jich spousty neví co se stalo 28.10.. Ale zase umíme křičet a nadávat a nepouštět staré lidi sednout, když je třeba.
Třeba si náš lidový prezident řekl, že je nutno lidovost roznášet co nejdále, a tak budeme mluvit s Ruskem. A tajemník řekl prezidentovi, že je to dobře a že má hlavně mluvit o Gogolovi a Puškinovi a Nabokovovi.
A tak nastalo ticho.
(A náš lidový prezident koukal a koukal, a pak se zvednul a nenápadně začal tyto jména vyhledávat ve slovníku.)…
|