Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soumrak přizdisráčů z kolekce Soumrak přizdisráčů
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 10.11.2003 (15:20:54)

     Lesklej Měsíc couvá od úplňku. Olomouc klokotá a klopotá životem a to jak na povrchu, tak v nitru. Večírky se kupí na pařby a koncerty na koncerty. Lidi hnaný podzimníma splínama se ženou od jednoho k druhýmu jak spadaný listí hnaný větrem.

     Automat na rohu spolykal všechny mý blejskavý pětikačky a já se zasek v mezičase, v tý černý díře pod zlatym měsícem. Jak zmoklá slepice. Jak zapomenutej, opršelej reklamní poutač na poslední cirkusový představení minulý sezóny. Něco se musí stát. Dráhy nebeskejch těles se musejí protnout a průhledný bytosti z kosmu snad znovu roztočí zaseknutý soukolí nabeskýho orloje.

     Napij se režný podzimní mátoho. Napij se režný v zakouřenym útulnu rozsvícený hospody. Napij se vody z řeky, vylámej si zubiska na betonovejch schodech činžáku. Mlať hlavou do zdi. Schovej se do pelechu jako zvíře, skuč s hlavou pod poštářem a čekej, až se s třeskem a řinčením zřítí rychle letící oblaka. 

     Nic se nestalo. Čas se roztikal na věžích dómu i na všech hodinkách. Najednou není sil. Sil dojít na pokoj, praštit sebou do postele, zasmát se anekdotě.

     Po chodbě jdou holky ze sprch: "Podívej Božko, tady leží zase nějakej ztroskotanec."

    



Poznámky k tomuto příspěvku
Perchta (Občasný) - 10.11.2003 > :-))
pocit
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > zatraceně silnej....:o)
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 10.11.2003 > Chtěl jsem to ječtě nějak rozumně zformátovat, udělat mezery mezi ostavcema, kde se to hodí. Zvětšit písmo, aby to vypadalo větší, ale když si dám. Mý příspěvky, tak se to tam neobjeví. Jak je to možný? Mam něco blbě nastavený, nebo musim počkat, nebo je to chyba systému?
<reagovat 
jelen (Občasný) - 10.11.2003 > Nejde mě to editovat, čim to? Takhle to vypadá hrozně nepřehledně.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.11.2003 > Hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 10.11.2003 > Tak to se povedlo!!
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 11.11.2003 >  Jo.
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 24.1.2004 >

Jóóó!!!!!! Koleje... Achich ach... dááááávno.... :))))

Pěkná reminiscence, tedy pro mě... :)

Ehm.. jen technická... měsíc dorůstá do úplňku a couvá do novu.... pokud to neměla bejt básnická ta... lajsens... :))))


Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.1.2004 > delikt> Je tam psany: couva od uplnku
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 26.1.2004 > jelen> No jó!!!  Slepa su.... soráč!!!
<reagovat 
agnus (Občasný) - 16.12.2007 > teprve ted sem si to poradne precetl a cumim...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter