Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..dukaz, ze toono je modra krew mezi grafiky..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 10.11.2003 (11:16:17)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MorbidAngel (Občasný) - 10.11.2003 > :)
Body: 5
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 10.11.2003 >
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář totem - 10.11.2003 > co to je? to snad malovalo dítě z první třídy :o)))))))))))))))))))))))))
<reagovat 
java (Občasný) - 10.11.2003 > -1
Body: 1
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 10.11.2003 > Super
Body: 1
<reagovat 
čtenář toono - mistr sveta - 10.11.2003 > Ty si koukám velmi skromný chlapec. Ještě ráno tam byl název TEST a ejhle. Tím ses nepovýšil ,naopak jsi tímto dokázal ,že mezi opravdové grafiky nepatříš ,že se separuješ ještě někam úplně jinam. O-:
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.11.2003 >

..jeste jednou se vsem omlouvam, ale delnicky z vyzkumniho oustavu na vyzkum krwe sehnali od zminene nejmenovane graficky krew pouze menstruacni (tudiz pouziti slova krew neni na tomhle miste tak zcela korektni)..


<reagovat 
 Pavel Richard (Občasný) - 10.11.2003 > toono> ses nechutnej....(a trapnej v tomto pripade)
<reagovat 
jak (Občasný) - 10.11.2003 > toono je modrej , prostě jen modrej, tak at je
<reagovat 
JBart (Občasný) - 10.11.2003 >

 

Myslím že dokazování modré krve je potřeba pouze v případě, že jsou pochyby. Tím spíš by ses měl zamyslet nad tím proč pochyby jsou. Nutnost dokazovat modrou krev patřila k doméně méněcených a nevýznamných. Nad tím by ses měl zamyslet. Zřejmě máš ale potřebu si stále něco dokazovat. Podobnými "díly" však dokážeš pouze něco SÁM SOBĚ. Dokážeš si jaký jsi bourák když dokážeš napadnout Mishku či kohokoliv jiného. Pro tvoji informaci každý tady umí něco. Ty umíš jenom rýt do ostatních.

Přemýšlím nad tím co se rozhodneš dokázat nám příště.
Nebude to tvé IQ? Nebudeš ho dokazovat oscanovanou jízdenkou z metra?

2 body za spotřebovanou elektrickou energii,

JBart


<reagovat 
marjanka (Občasný) - 10.11.2003 > nebo to take muze byt dukazem toho, ze smoulove jsou mezi nami...
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 10.11.2003 > marjanka> 5.5 bodů za poznámku :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.11.2003 > marjanka> to jo.. a nejvetsi potiz je, kdyz se ti smoulove maji tendenci rozejit a pak je musime hlidat v hedvabnejch klecich a neukazovat jejich fotky..
<reagovat 
sibka (Občasný) - 10.11.2003 > vtipný :)
Body: 3
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 10.11.2003 > musi to byt na tom svete pro Tebe utrpeni, vid?.o(  tesim se na dalsi ztvarneni ...
<reagovat 
Mari (Občasný) - 10.11.2003 > :o))
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.11.2003 > Tak už jsem nad tebou delší dobu trochu přemýšlel,podle toho co jsem vypozoroval jsi nabubřelý a docela arogantní člověk,avšak přesto ti to relativně přemýšlí,máš dobré a vtipné věci.Myslím že by ses klidně mohl věnovat reklamní fotografii,pokud už to neděláš.Na druhou stranu,vypadáš jako přilíznutý diskouš :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář mmm - 11.11.2003 > Emmet_RAY> Vůbec bych se nedfivil , kdyby tohle byla jen další Toonova identita. Nikdo jiný by snad nehodnotil Tonovy práce jako profi a schopné "komerčně" uspět. Neuspějí moc ani tady mezi většinou amatérů natož profíkama z oboru. Tohle má kurevsky daleko k profi.
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 14.11.2003 > čtenář> ale cumi na to hodne lidi :]
<reagovat 
 Hovínko v lese (Občasný) - 15.11.2003 > Igracek> Bingo! :o)
<reagovat 
chell (Občasný) - 16.11.2003 > he no tak co si myslet o tomhle... arogance sama...
Body: 1
<reagovat 
 Pop.elka (Občasný) - 21.11.2003 > chell> Hele kočičko, proč se jen zabývat filozofickýma úvahama,
odlehčení a vtip jsou fajn, někdy stačí jen to.
Myslíš, že je ho až moc?
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 27.11.2003 > Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 1.12.2003 >
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > má to být jakási nadřazenost?
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.12.2003 > Petr> jaks to poznal??
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 21.11.2003 > Už jen to, jaké reakce to vyvolalo.
Splnilo účel, ne?
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.12.2003 > Pop.elka> ..treba mas pravdu..:-]]
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > ty seš číslo :-)
<reagovat 
čtenář verasta - 9.1.2004 > Toono, je i vtipnej? Škoda, že jste mu na to skočili, mně to přijde jako bezva fór, i když, pravda, jsem tu poprvé a bez osobních příspěvků, takže mě Toono ještě nezprudil :o)
<reagovat 
čtenář verasta - 9.1.2004 > Jo, a ještě. DESAŤ BODOV :o) /jsem nepřišla na způsob hodnocení body, bo su úplně blbá/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter