Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..t.p.b.u..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 9.11.2003 (00:55:25)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
MorbidAngel (Občasný) - 9.11.2003 > stano 0  Oranžová je brutálně hnusná barva.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 9.11.2003 >
Body: 1
<reagovat 
čtenář anti.ego - 9.11.2003 > Tak to je humáč! Již standardně bez nápadu ,se škaredým a obsahově nic neříkajícím nápisem. Vlastně říkajícím ,že to dělal ten divnej člověk ,co je tady strááášně kritickej a povýšenej a začíná většinu totemáků srát,jen zapomíná být kritickej k s sobě.
<reagovat 
Juta (Občasný) - 9.11.2003 > promiň...ale co TO je??
<reagovat 
čtenář * - 9.11.2003 > Ježkovy voči jak můžeš mít po něčem takovým (předchozí vypadaj podobně ) ty svý blbý kecy a těm co něco fakt uměj něco vyčítat - v 99% nesmyslně a hodně wokatě zaujatě ?! Tondo tohle je fakt špatný
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 9.11.2003 >
<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.11.2003 > Dommi> promin, ale nejake piktogramy od nejake negramotne repetilky mi muzou ukradene byti..
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 9.11.2003 > toono> 
<reagovat 
čtenář IgnorovatIgnoranta - 9.11.2003 > Nakopat do prdele bys zasloužil hošánku! Za tu tvoji nepochopitelnou nadřazenost nad kýmkoli a nadávkama hodnýma puberťáků na základce. Ale ubožák jako ty nemůže mít jiný chování.
<reagovat 
Juta (Občasný) - 9.11.2003 > Tak sem toono napiš alespoň nějaký vysvětlení, co to má znamenat, jakej to má smysl...myslim že tu asi nikdo včetně mě nechápem smysl tvých "grafik"..
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 10.11.2003 >    ...asi sem taky negramotná repetilka :o)
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 10.11.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 10.11.2003 > vřele doporučuje vlastni blitky selýmu totemu
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 10.11.2003 >
Body: 2
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 10.11.2003 >

už mě to tady začíná vážně srát! o co je todle lidi míň bezduchý, než drtivá většina všeho ostatního tady???!!! vymenujte mi každej z vas deset niků, který si nehrajou jenom s formou. Tedle si aspon na nic nehraje, na nakyho "umělce" a na feerovku vam tady ukazuje s cim si hraje, aniz by ze sebe delal pana tajemnyho a nesrozumitelnyho jenom proto, aby nikdo nepochopil, ze vlasne neni, co chapat. a vy se po nem vozite. nemuzete na to koukat jako na grafiku. dyt je jedno jestli je to vyskladany z vajglů, nebo nebo sou to pomalovany kostky  pro decka od sutnara. tak se s tim vy zabednenci smirte, ze je to formalni __ a ze je k vam dotycnej tak fer, ze to i jednoznacne rika. a bezte vubec do haje. dyt je to strasny. jak muze dostat plnej pocet maluvka jak z karlovyho mostu, vyšolichaná až hamba!!!  let the kýč liv nebo tak nak by se mel totem premenovat.

netvrdim, ze je todle nadherny, ale uz me fakt nebavi cist urazky od jestektomu ctenaru, coz muze fakt byt kdokoli, nebo jeden, nebo sam autor, nebo ja ,  nebo dusan tleskač. ste kruty jak děti.     to sem se ti tady chudaku tono taky vyblila ale drobet jinak , nez ostatni prasa tút   a ze kytinky blijou   to me fakt zamrzelo


<reagovat 
 promethea (Občasný) - 10.11.2003 > LIPIKO> BINGO !!!!!!!!!!!!! devce, promluvila jsi mi z duse
<reagovat 
java (Občasný) - 10.11.2003 > LIPIKOOOOO ....
Body: 1
<reagovat 
čtenář - - 10.11.2003 > Toono je č-ráčí hlava co se do všech sere a má pocit že je mistr světa. Tenhle si ohledy nezaslouží. Očividně tě LLIPIKO ještě nenazval frigidní rádobyfotografkou či podobně jak umí.
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 10.11.2003 >

zdravim toona :)

 

(je to hnus, ale ja musim dat body, jinak mi zas bude nadavat ze mi smrdi prdel a neumim stepovat-hil tac tac hil tac tac...)


Body: 5
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 10.11.2003 > Igracek> 
<reagovat 
nohome (Občasný) - 10.11.2003 >

Minimalismus :) ?

Ja v tom vidim ted velmi popularni sporic obrazovky MATRIX - jak tam jedou od zhora dolu sami klikyhaky.... (akorat to je zeleny a tady oranzove)

Musim rici, ze by mne zajimalo co to vlastne je. (EX LIBRIS?)


Body: 3
<reagovat 
čtenář Liní - 2.12.2003 > Zboznuju sice oranzovou barvu, nicmene tohle nechapu. Nevidim v tom zadne graficke umeni, to prece udela kazdej a ani napad - tohle by napadlo kazdeho a o myslenku, jak jsi rikal, ani neusilujes, coz je dobre, protoze ani ta tam neni. Takze co Te k tomu vedlo, muzes mi rici? Egoismus? Potreba dat najevo lidem okolo jak je tonno uzasny? Neni to treba podprahova reklama? :) heh...
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > toono podepsaný ve čtverečku ... fakt super ... :o)
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.12.2003 >

osobní čárovej kod?


Body: 5
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 19.12.2003 > Lucie> Taky mě to napadlo... skoro jako DNA, obraz sítnice, nebo papilární rýhy... Ale nevím jestli se s tím toono identifikuje:)
Body: 5
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > to je dobrý! velmi netradiční kompozičně a přitom perfektně vyvážený - byla by to pěkná grafická značka (razítko a pod.) -připomíná mi to grafickou jeskyni - stalagmity, stalaktity a stalagnáty z linek místo nabobtnalýho vápence. Visíš mezi tím jak pět do sebe zavěšenejch netopejrů - tři jsou samičky s kulatejma bříškama. :-)
moc milý.

nechceš navrhnout nějakou značku pro mě? teda kdybys měl čas a chuť... ???
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter