Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Idylické iluze intrikánky Ireny
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 7.11.2003 (01:09:30)

Idylické iluze intrikánky Ireny

 

Impozantní intrikánka Irena, interesantní idol indisponovaných, iterpretuje inertní importované iluze. Inzeruje ideu izolované idyly.

Impotentní inspicienti Ireniny iluze i idyly ignorují. Instinktivně investují intimní informace individuím ilegálních institucí. Indolentní instrumentář Ivan infikuje Ireniny ideály infantilními invektivami.

Iluzionista Ingriš interesantně inscenuje ilegalitu Ireniny identity. Improvizující Ingriš imituje identitu inteligentní Ingrid. Ingrišovy imponující intence Irenu ihned indisponují.

„Ihned instalujte Ireně irigátor !“ intervenuje internista Ingwart. Irena Ingwartovi imponuje.

„Injikujte Ireně intramuskulárně inzulín !“ interpeluje Ingwart.

Internistu Ingwarta invalidizuje ischias. Ihned imobilizovat !

Irena inkognito inhaluje iluze.

Imaginární idyla.



Poznámky k tomuto příspěvku
Pavel Šavel (Občasný) - 7.11.2003 >
Body: 1
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 7.11.2003 > Psát jen od i je koukám dost těžký. Za snahu.....
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.11.2003 > autor je asi hodně Inteligentní člověk,já už měl s pár významy trochu problém,každopádně se tam pak v té změti trochu ztrácí celkový význam a "příběh",což by se nemělo stávat žádné povídce.A to I je dost nepříjemné písmeno..
Body: 4
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.11.2003 > Emmet_RAY> >I< je echt vošklivý, máš recht. Autor není inteligentní člověk, ale má inteligentní slovník (z roku 1968, je tam spousta slov, kterým sám rozumím jen stěží - ale za to může nevhodný výběr písmene, doufal jsem bláhově, že to se slovníkem zvládnu).
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 >

Uf, ošklivé písmenko i, takové špičaté, pichlavé,...

Jinak si nejsem jistá...trochu se tam ztrácím ve významech. ( nesedí mi např. inzulínová intuice, idealizované invektivy)

Je to hodně těžký, tohle sepsat, proto to ani nezkouším:-)


Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.11.2003 > BlueSky> Pokud se trochu topíš ve významech, jsi na tom podobně jako autor.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.11.2003 > BlueSky> Většina těch "ošklivých" slov je převzata z latiny. Něco zkusím vysvětlit, (pokud o to budeš stát) až bude večer levnější internet přes Telecom...   Bože Všemohoucí, to zas bude účet !!!
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 > Montrealer> 

Ehm,..polopaticky -  si myslím, že významům slov (i když jsou "cizí" :-)))rozumím

Ale napsala jsem, že mi nesedí některá spojení, proto se v tom ztrácím:-))fakt si nedovedu nějak vysvětlit třeba tu inzulínovou intuici, vím co je intuice, vím co je inzulín, beru i nějakou básnickou nadsázku atd., ale nesedí mi to.

Teda a ten výkřik Bože všemohoucí, to zase bude účet, bych si teda mohla vzít osobně, jakože to bude dlouho trvat, než MI to vysvětlíš?

 


<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 7.11.2003 > BlueSky> 

Že některá spojení nesedí, to už mi napsali. Ale inzulínovou intuici lze lékařsky vysvětlit. Pokud píchneš inzulín člověku, který nemá cukrovku, pak zpočátku začne blouznit, později dostane hypoglykemické kóma a může na něj zemřít. Stalo se to například v detektivce Dicka Francise: Návrat diplomata. Takže tolik k té inzulínové intuici - předpokládal jsem u čtenářů lékařské znalosti, což byla chyba. Jenže asi největší chybou bylo nezvládnutí slov začínajích na >I< z nichž spousta pochází z latiny a nyní to přiznám - jejich význam jsem pouze odhadoval.

 

Moc by mě mrzelo, kdybys některou poznámku brala osobně. Já ti sice píšu komentáře ke tvým příspěvkům, v nichž přiznávám neznalost angličtiny, ale já to myslím v žertu nebo jako že je to moje chyba. Faktem zůstává, že jsem na angličtinu natvrdlej, ale to přece není tvoje vina. Tady je pro změnu podobný problém s latinou, který jsem sám dostatečně nezvládl.
Já ani ty češtinu nepředěláme (to už jsem ti někam napsal).


Uzavřeme to, jako že se mi Íčko nepovedlo. Možná bude někdo s tímto písmenem úspěšnější, ale výběr slov je volbou písmene předem daný...
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.11.2003 > Montrealer> 

Uaaaaaaaa, intuice-aspon co jsem si dosud myslela -je predtucha, tuseni. To neni prece totez  co blouzneni....

 

NEmuzu rict, ze se ti icko nepovedlo, jen NEKTERA spojeni nejsou uplne pochopitelna...a uz vo tom taky nechci mluvit


<reagovat 
Černobýl (Občasný) - 7.11.2003 > Jó, informační inseminace, to je něco ! To by se nám krávy množily, že bychom je ani nestačili porážet kvůli BSE !
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter