Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chytračící cholerik Chotětov
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 23.10.2003 (00:26:45)

Chytračící cholerik Chotětov

 

Chajda chytračícího cholerika Chotětova chřadla chráněným chřestovím. Chronicky chrchlající chudokrevný chamtivec Chotětov chroustal chinin, chlastaje chutnou chmelovinu. Chovanka Chiliada chrněla.

 

Chuj chrabrého chlévníka Chotětova chopila chlapácká chtivost. Chasníkův chimérický chobot = chlubné chapadlo chlípného chtíče ! Chochol chlapství !

„Cha chi chá !“ chraptěl chameleón Chotětov. Chvástavě chrochtal Chiliadě charakterní chytačky. Chotětovův chtíč chtěj-nechtěj chňapal Chiliadu. Chaoticky chytal chapadlem chuje.

Chiliadino chichotání ! Chatrný chuchvalec chroptějící churavosti chabnul Chotětovovy chámovody. Chloupek chvostu chlapství, chloupeček !!!

Chrchlavá chlípnost chcípala chatrnou chajdou.

Chladnička ! Chmelovina cholerikovu chřtánu chutná...  chudáčkovi.



Poznámky k tomuto příspěvku
Montrealer (Občasný) - 23.10.2003 > Obyvatelé městečka Chotětov (u Mladé Boleslavi) laskavě prominou, že jsem vzal jméno jejich rodiště nadarmo.
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 23.10.2003 > Chechtám, chválím. :)
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 23.10.2003 > i2222> I řekl Hospodin: Chechtejte se a chvalte se !
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 23.10.2003 > Netušil jsem, že Yfča spustí takovou lavinu...
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 23.10.2003 >

Bobísek, Ychtil, Kačaba, Flegmatik: Vřelé díky za bodíky, i když velice slibné sexuální dobrodružství tentokrát zmařila zdravotní indispozice - inu, není každý den svátek !


<reagovat 
Yfča (Občasný) - 24.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 25.10.2003 > Yfča> Díky moc (), Cholerik se zjevně líbil, ale co mám psát teď ?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter