Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Staroba z kolekce Staroba
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 22.10.2003 (09:42:13)

Vlas mi šedne, kůže vadne,

šaty nosím nenápadné.

Ňadra už mi k pupku klesla,

moč jsem ráno nedonesla...

Smrt si se mnou dlouho tyká,

na rakev si proto zvykám.
Na všechno mám alergii.


Divím se, že ještě žiji...



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 22.10.2003 > :))) a na všechny mám alergii - ach jo:))))
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.10.2003 > Sebeironie fajn, ale já to tak tragicky nevidím. :-)
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 22.10.2003 > Yfčo, Yfčo, že by to bylo až tak hrozný?
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 22.10.2003 > na stari je vsechno fajn, ale nejlepsi pry je, kdyz te jednoho dne uplne opusti hormonalni touhy, to pry mas pak more casu na spoustu vjeci, rikaval Machacek, kdyz vzpominal ve svych 82 letech na svuj zivot....a nikdy si nestezoval a mozna mel duvodu plny pytel ))))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 22.10.2003 > stáří je hezká věc, ba ba.
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.10.2003 > naštěstí jsem mladý, krásný, nadějný autor:o)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
guy (Občasný) - 22.10.2003 >

 

 

 

Usínám někdy i za dne

pohyby mám méně ladné.

Nepamatuji si hesla

a těžce se zvedám z křesla.

Cizím lidem neodmykám

a vnoučatům někdy vykám.

Mám srdeční arytmii.

 

Svých dvanáct jen obden piji ...


Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 22.10.2003 > Nějakou verzi pro nás muže bys neměla?
Body: 5
<reagovat 
Jaromír Řepa (Občasný) - 22.10.2003 > Ja bych to zařadil do klasické poezie, ja jsem cynik....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 22.10.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 22.10.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 22.10.2003 >

Guy: Lepší by asi bylo...  "Usínám v noci i za dne... (a nakonec hrdě:) svých dvanáct však denně piji !"

Yfča : Tohle už jsem nedávno bodoval (asi v Deňýčku), tak se jenom budu trapně opakovat...

Kačaba: Zapomněla jsi dodat, že je to hustý (jak hrachová polívka, ze které trčí zapíchnutá lžíce).


Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 22.10.2003 > Montrealer> Montrealere, jenže já jsem abstinent.  To asi bude příčina mých "problémů".
<reagovat 
g morr (Občasný) - 22.10.2003 > bravo, paní. doufám, že mne při výstupu z trmvaje nebudete ohrožovat berlou!
Body: 5
<reagovat 
 Ychtil (Občasný) - 22.10.2003 > g_morr> Berle zatím nemá. Ale ohrožuje mravní výchovu mládeže, když píše takovýhle ptákoviny.
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 22.10.2003 > g_morr> Nejen berlou, g_morre, nejen berlou...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.10.2003 > Ychtil> Berle přijdou (jsou to berle, takže přijdou samy, nepotřebujou berličky; jen aby se do nich časem nemotaly ty visuté prsance).

Ale máš pravdu, i já se cítím ohroženej na mravní výchově, jako kolega quentin b. jsem totiž stále mladý a nadějný... ale hlavně, že fyzickej atak zatím nehrozí...
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.10.2003 > Yfča> jo, už jsem byl poučenej kolegou ychtilem, že budu ohroženej i na mravopočestnosti... jistě mne, apní, budete chtít ztýrat v nějakém křoví. snad mi neulomíte lulínek... ;)
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 22.10.2003 > Já se taky občas divim že ještě žiješ.
Body: 5
<reagovat 
 pavson (Občasný) - 22.10.2003 > Kačaba> Stáří se musí ctít, i kdyby se mělo holí mlátit!! Jestliže je pravda polovina z toho, co jsme si mohli přečíst v deňýčcích, pak je příčina toho stárnutí myslím zřejmá.
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 22.10.2003 > Jen aby ti ten optimismus vydržel
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 22.10.2003 > :))
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 22.10.2003 > drsný :-)))
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 22.10.2003 > Ale se stářím přichází někdy i moudrost, ne?
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 22.10.2003 > Adina> Se stářím že přichází moudrost?  V tom případku jsem pořád ještě mladá!
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 22.10.2003 > Yfča> Dyk sem ti to říkala v Salmovský, člověk je tak mladý, kolika hloupostí se v životě dopouští. Ty a stará? Cha!

Hackman: Tedy na ten moment ztráty a nálezu už se fakt těším.
Body: 5
<reagovat 
 Ychtil (Občasný) - 23.10.2003 > Naty> No - už by alespoň někdy mohla trošku přibrzdit...
<reagovat 
Sallome (Občasný) - 23.10.2003 > :oúúúú )))))))
Body: 4
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 23.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 24.10.2003 >  To mám ale perspektivy :o)))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter