Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slzy jsou jen voda
Autor: delikt (Občasný) - publikováno 9.10.2003 (02:03:29)

 

 

lapená v kruzích

učím se plavat...

je velký hřích

cítit že žiju?

zasloužené tresty dobrých skutků

pohyblivé kry ledových slov

 

kolikrát ještě..

 

nechci už na břeh.

 

slzy jsou jen voda...

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
guy (Občasný) - 9.10.2003 > Nějaká dost ledově uplakaná ... nebo se mi to jen zdá?
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > guy> 

Nenene, nezdá ...

Díky!


<reagovat 
mefisto (Občasný) - 9.10.2003 > cítím to..................
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > mefisto> .... já už bych radši ne e! Ď!!
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 9.10.2003 >
Body: 4
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Petr Vaněk> Díky...
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 9.10.2003 > Delight> vrrr...:o)
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 9.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Flegmatik> Dík!!
<reagovat 
Depresivka (Občasný) - 9.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > H-H> Ď!!!
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 9.10.2003 > geniální.... !!!
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > AngelHeaded> !!! eště že si to tak neberu..! Dík!!!
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 9.10.2003 > uffff depresivní:o(
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > quentinbubakoff> ... uš ne e! !
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 9.10.2003 > Také v tom občas plavu...
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Yfča> .... to je dobře, že už to umíš...
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 9.10.2003 > Delight> Neřekla bych. Občas si pěkně loknu...
<reagovat 
hajka (Občasný) - 9.10.2003 > Hlavně se neutop, jooo, plosím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > hajka>  hehe! gloglogloglogloglglglglg........!
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 9.10.2003 > Delight> Já ti dám glogloglo, ke Standovi do kurzu plavání pudeš
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 9.10.2003 > Srozumitelný výkřik, ale já už jsem to holky nejspí přeplavala. Pamatuju si to, ale nebolí to.
Co se básně týče, ta sbírka ledu, ker, vody, slz apod. byť přečasto užívaná mi nevadí, mám pocit, že tady přesně vykresluje atmosféru. Spíš mi do toho nezapadá ta civilnost otázky uprostřed.
Body: 4
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.10.2003 > Naty> 

Díky!!! To je konečně naděje, že se naučit plavat lze !!!

Otázka uprostřed - nelze než souhlasit !

Dík!


<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 10.10.2003 > Delight> Co plavat!?! To je žabařina. Kráčet po hladině se musíš naučit.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.10.2003 > Naty> !!!!!!! A je to tady! Já věděla, že někde dělám fatal error, ale nevěděla kde!!! Tudy cesta!!! Díík!!! Du na to!!!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.10.2003 >

Jo, lepší něco udělat a pak litovat, než neudělat nic a litovat toho, žes neudělala...

A nehodnotim tebe, ale dílo... Woe vim, že to je tvoje a že si chceš postěžovat, ale kromě serveru diskusního bych tu ráda viděla i ty literární hodnoty, to teď myslím všeobecně, nejen na tohle konkr. dílko... A s tebou to myslim jakože dobře a rozdávám rady, jak můžeš psát lépe a lépe, neeeeee? Vod toho tu su!!!


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Kelly> 

.. lépe a lépe podle tetičky Kelličky??? !!

Woe, dyk sem se nečertila...!

.....ale na kruhy mi nešahej !


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Kelly> 

když tak si vezmu, co považuješ za hodnoty, tak je mi úúúzko, bych tu ráda viděla... ehm!  :o)

tak napiš něco pořádnýho a neadoruj furt jen neumětele, ale kus řádný pouetry and prózy, kdybys tak rozpoznala! ... :o))))

je toho tu poslední dobou dost, jen nebejt jednokolejnej...

Tvejch rad, kdo se drží, ten toho moc nenapíše dobrýho, eh, Mňoukalíno!

 


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.10.2003 > Delight> Jasně, podle koho jinýho???
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Kelly> hihi!   !
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 9.10.2003 >

čistě z poetického hlediska, kruhy jsou už trošku obehraná záležitost... a že slzy jsou jen voda také není nejobjevnější myšlenka... nicméně má to naléhavost sdělení a obsahově to dobře drží pohromadě: kruhy - plavání - kry - břeh - voda

jen ohledně významu, jestli to dobře chápu - spadlas do vody, plácáš se mezi ledovými krami, stěžuješ si, kolikrát ještě - ale nechceš zpátky na břeh? takže si to trápení vlastně užíváš? nojo, je to jen voda


Body: 3
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 9.10.2003 > Kelly> 

Metodou pokus-omyl opakující se cyklicky v kruzích je lépe naučit se plavat, než strávit celý život na břehu sledováním ostatních plavců... Asi tak..

Kruhy a slzy - možná obehrané a neobjevné, ale moje !

Dík...


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Kelly> to sou paradoxy co? Mňoukalko! jsi fakt poetická, jak kus cihly, co spad člověkovi na kokos... :o))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> 

nech mi mou cihlu, já ti taky nekafrám do kokosu


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Kelly> hele, kdybys nemachrovala, ale držela se kapku zpátky, tak mlčim... :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> Do pošty, ty machře!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.10.2003 >

nechci už na břeh, řekla... ech.

a plavně obkroužila svým nebeským stylem bazén ještě několikrát... :o)


Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> :))) nene, teď už nezkouší plovat, učí se chodit po hladině, jak jí Naty poradila... :)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Delight> když se řádně nadechneš, natolik, abys měla mžitky před zraky a silné srdcebušení, rozeběhneš se mocně, jsem si jist, že tou kaluží prosvištíš i bez jakéhokoliv plaveckého stylu...
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> ... tak jo!!! :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > Delight> to víš, přeplav podplav po utopení se resiscutuj, hlavně klídek.... :o)))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 10.10.2003 > smažim se... :)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 27.10.2004 > No, tak k tomuhle dodejchavičnu jsem se teda doklikala akorát v ten správnej den :o)))
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 27.10.2004 > Adina> ježiš, ty teda musíš mít náladu, když tomudle dáš búra!!! :)))
<reagovat 
xylofon (Občasný) - 10.8.2005 > kry se nepohybují... kry driftují! zapamatuj si to! :-)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 10.8.2005 > xylofon> 

Ok ok. Nebo Ko ko?! buhehe!


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 28.11.2005 > xylofon> ale hovno..
<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 12.8.2005 > delikt> Ko Ko Dák? :-)
<reagovat 
 xylofon (Občasný) - 29.11.2005 > Ewonne> Nejsi ty nějaký nevyrovnaný?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.11.2005 > Ewonne> Naprosto souhlasím a chápu! :)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter