Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mrtvolný hnáty - metalová píseň pro manžela (teda jako pro Kvičíka Doudu)
Autor: Kvičislava Doudová (Občasný) - publikováno 6.10.2003 (10:58:17)

Mrtvolných hnátů kredenc je plná

Červíci hodují mlaskavě

Vzpomínky spláchne krvavá vlna

Beďar mi dozrává na hlavě

 

Mrtvolný hnáty

tvýho jsou táty

Budliky

Mrtvolný hnáty

Hnijou jim paty

Budliky

 

Umrlec bledý příšerně chrčí

Songy svý ponurý o smrti

Mrtvolný hnáty zetlele trčí

Duši tvou zkaženou rozdrtí

 

Mrtvolný hnáty

tvýho jsou táty

Budliky

Mrtvolný hnáty

Hnijou jim paty

Budliky



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 6.10.2003 > konečně trošku metalovej flák kvičule, že von ti kvíča koupil k narozeninám džísku s nášivkou Motorhead přes celej hrb:o)))))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 6.10.2003 >  Kvíčo, ty teda jedeš, asi se nechám inspirovat a půjdu do metal songů :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 6.10.2003 > Poslouchám sice úplně jinou muziku, ale když si tak čtu tvoje texty, dám se asi na metal.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 6.10.2003 > to je pecka po ránu:)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 6.10.2003 > Hutná píseň!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 6.10.2003 > Bať!
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > přitvrď, tohle je čajíček.  :o)
Body: 4
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 6.10.2003 > Ten beďar je hustej!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Kačaba> zrovna si jeden hustej nípám.... :o)))
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 6.10.2003 > ano! ano! budlíky tomu dodaly ten správnej šmrnc! přehodnocuji o stupeň výše :o))
<reagovat 
 Kvičislava Doudová (Občasný) - 6.10.2003 > Akimek> Děkuji. Tátovi (teda jako Kvíčánkovi Doudovi)  i mně jsi udělal radost. Jsem ráda, že chápeš, jakým směrem se ubírá moderní poezie! Tudy vede metalová dálnice!
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 6.10.2003 > :o))) eště jednu sloku by to aspoň chtělo... :o)
Body: 5
<reagovat 
 Kvičislava Doudová (Občasný) - 6.10.2003 > Akimek> Tak jsem poopravila název a dopsala jsem ještě refrén, doufám, že teď bude tento text z tvého pohledu o třídu lepší. Hlavně to "budliky" zní v písni moc dobře!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Kvičislava Doudová> budliky z toho nejspíš udělaj hit, publikum bejvá ne moc náročný a rádo džouky, jen jestli by nebylo lepší tam dát: Brzliky. Schnilý brzliky. 
<reagovat 
 Kvičislava Doudová (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> Brzliky jsou, milý stanislave, husté. Leč nevím, zda by s tím můj manžel (to jako Kvíčánek Douda) souhlasil. Ten můj šotek (to jako Kvíča Douda) má totiž velmi výrazné errrrrrrr. Avšak, když tak nad tím přemýšlím, právě to výrazné errrrrrrr by mohlo být novým úspěšným prvkem, kterýžto bychom s manželem (teda jako s Kvíčou Doudou) do zombie-metalu vnesli. Ještě o tom popřemýšlím. Děkuji za námět.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Kvičislava Doudová> 

není také dobré zapomínat na jiné než textové efekty.

konec konců při metalové produkci až tak o nějaký slovíčka nejde....

doporučil bych třeba při budlikách (brrrrzlikách) prskat na první řady zuby... vyndavací, čím víc - tím líp, popít lihu a potom šlehat z huby plameny a tak dál, možností je vpravdě hodně. 


<reagovat 
.......... (Občasný) - 6.10.2003 > refrén "Budliky" mé nadšení z tohoto hlubinného textu posunul směrem k jednozančnému Doporučení pozornosti široké vrstvy čtenářů
<reagovat 
 Kvičislava Doudová (Občasný) - 6.10.2003 > vever> Děkuji. Tátovi (teda jako Kvíčánkovi Doudovi)  i mně jsi udělala radost. Jsem ráda, že chápeš, jakým směrem se ubírá moderní poezie!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > vever> chceš z básniků nasekat partu jetejch madrfakerů?  :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Kvičislava Doudová> poezie je dávno mrtvola, jen pár schnilejch hnátů mává z vobrazovky PC... ech!!! Doudová! ou, bejby... bejby.
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 6.10.2003 > jako vtip dobrý:)
Body: 4
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.10.2003 > rozhodně pošli pozvánku na koncert, budliky musím slyšet na vlastní ucho .-)))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 6.10.2003 > Budliky! - Chci slyšet muziku!!!!! Jinak to nežeru!
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 6.10.2003 >
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 6.10.2003 > Ať žijou budliky! K tomu se přidají správní metaloví bubáci na tlusté struně – a je to.
Body: 5
<reagovat 
unseen (Stálý) - 7.10.2003 > úžasná záležitost! až budou tortharry dělat další desku, doporučím jim, by se vykvajzli na moje texty a obrátili se na tebe! :o))))
Body: 5
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 7.10.2003 > cool :)
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 7.10.2003 > Kvičislavo, v dostatečně hutné metalové písni se používají budliki, budliki - to bys jako vyznavačka zombie-metalu měla čout! Za realistického beďara posílám bůra, neboť tato část velmi oslovila moji nezletilou dceru.
Body: 5
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 7.10.2003 > Taky chci fakt slyšet, jak metalista zpívá „budliky“!! :o))
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 6.10.2003 > Tohle je pravej Doudův metal!  Hned bych si to šel poslechnout na koncert tý vaší kapely!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kvičislav Douda (Občasný) - 8.10.2003 > Bobísek> Mates je mrtvej, a hrát se neda, jo, byl to muj nejlepší kámoš a zabil se v soboutu když jely ze zábavy, solovka když nejni, je blbý
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 9.10.2003 > Kvičislav Douda> Tak to je mi líto...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.10.2003 > Manžel na Tebe musí být hrdý.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Lian> to je snad samozřejmý, že žena adoruje toho svýho, jinak by to stálo všecko za starou belu. :o)
<reagovat 
 Kvičislav Douda (Občasný) - 8.10.2003 > Lian> Moje stará , jo, teda sice ma vzdwělání, ale píchá dobře a i kouřovej dychanék , jo, narozdíl vod tej piči předešlej z Čermi, tu sem se na ni vysral, sem ale na starou hrdej, jp máš prabdu
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 9.10.2003 > Kvičislav Douda> Skvěle píše i píchá? No, tak tos asi našel tu pravou, chlape, tak se jí drž.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 10.10.2003 > Tedy ne že bych byl příznivcem morbidních situací (čím méně mrtvol, tím víc živejch zbyde), ale tohle je opravdu vtipně napsaný...
Dávám ti 2 obézní šmajlíky a móóóc dlouhého jezevčíka (Obese Smiles Design, Ltd.)


Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 14.10.2003 > :)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Lumík! - 23.10.2003 > COOOOOOOL!!!!!
<reagovat 
Hypýk (Občasný) - 5.11.2003 > Hustý, zombícký, metalový.... Ale na nás hipíky trošku morbidní......
Ale přece: Milujte umrlce nebpť jsou hustý! Budliky...
Body: 5
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 7.2.2005 > :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter