Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..m.v.s...
Autor: toono (Stálý) - publikováno 26.9.2003 (08:31:37)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fcelkamaja (Občasný) - 26.9.2003 > hmm.....tedy  mozek nebo pěna na holení? Opravdu, na hloubku této myšlenky můj mozek (anebo pěna na holení) nestačí...
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 26.9.2003 > když ono to je uboze prvoplánový...a debilně udělaný
<reagovat 
čtenář + - 27.9.2003 > plíce versus srdce? ;-)co znamená ten název? nikdy nic moc neříká. možná by napověděl, co má grafika vyjadřovat. každopádně tohle žádná sláva není.

Baví mě, jak jsi vždycky chytrý a okamžitě uděláš z kohokoliv blbce. Kdo má poznat, že V není "V" či jen "okrasný" symbol? Opět jsi dosvědčil, že jsi ignorantský blbeček.
<reagovat 
 Dáreios (Občasný) - 27.9.2003 > čtenář> nojo...uznávám,  je težký poznat v tom mozek a ne plíce, ale když se to povede, název dává smysl, to jen abych pořád neprudil
<reagovat 
čtenář + - 28.9.2003 > Aha , hmmm , tak mozek mě nenapadl , evokovalo mi to rovnou plíce. Mozek je přeci více kulatý , tohle je jen půlka mozku (to by vysvětlovalo Toonovo myšlení a reakce tady). Každopádně jako nápad proč ne, že by konečně nějaká myšlenka !? Ale to zpracování je potřeba se ještě pořádně naučit. Ale na Toona fakt dobrý.
<reagovat 
JBart (Občasný) - 26.9.2003 >

Sorry, ale připadá mi to divný. Stejně divný jako vše od tebe. Mnozí tady mluví o nějaké myšlence... o něčem co za tím vidí. Já za tím nevidím nic.

Speciálně minulé příspěvky se skládají z tvého graficky docela zvládnutého loga / podpisu a použitých klávesových zkratek Ctrl+C a Ctrl+V. Sem tam barva. Nezlob se ale vůbec se mi to nelíbí. A pokud chceš můžeš mi ironicky odpovědět jak máš ve zvyku. Vlastně... co ti budu říkat že můžeš... ty to uděláš...


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.9.2003 > JBart> ..vis ze "v" muze taky nekdy znamenat nebo??
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 26.9.2003 > toono> 

Jaký to má vztah k mému názoru na tvá díla?

 

BTW: Ne. Nevím :-)

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 26.9.2003 > JBart> hmm.. to nevim.. ale neco mi rika ze zrovna tady je v=nebo.. pokud si jiz chodil na stredni skolu tak jste to tam mohli mit.. no a dal snad ani nemusim vysvetlovat..

a to jsem si rano myslel, ze je to az uboze prvoplanovy..
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 26.9.2003 > toono> Nezklamal jsi mě.
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 29.9.2003 > toono> 

tak proc to sem kurva davas? (jinak predchozi "kombinace ctrl-c ctrl -v" chvalim, ty arogantni blbecku :)


<reagovat 
wynton (Občasný) - 29.9.2003 > Mě u to hoho obrázku napadla myšlenka životního postoje. ...myslel jsem totiž, že to vyjadřuje plíce a krabičku cigaret! Ve spojení s tím otazníkem mi to přišlo jako rozhodování, jesti kouřit, či ne.  Do výtvarných sfér jsem zatím moc nepronikl, tudíž zde publikuju jen můj laický pocit. 
<reagovat 
wynton (Občasný) - 29.9.2003 > ...jo, ještě jedna věc. ...už zapomínám. Já taky moc nerozumim těm tvejm názvům. A to stále. Je to schválně???
<reagovat 
wynton (Občasný) - 29.9.2003 > ...jo, ještě jedna věc. ...už zapomínám. Já taky moc nerozumim těm tvejm názvům. A to stále. Je to schválně???
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 4.10.2003 > no jo, to je dilema, co? já většinou dám na srdce a vždycky na to tvrdě doplatím
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.10.2003 > Dommi> ..myslim, ze to je u tebe spis nutnosti, pac jinou moznost nemas..
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 4.10.2003 > toono> vždycky máš na vybranou
<reagovat 
 toono (Stálý) - 4.10.2003 > Dommi> ja jo.. ty zrovna v tomhle problemu ne..
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 4.10.2003 > toono> to TY nemůžeš vědět! asi se nakonec přikloním k myšlence - mozek nebo pěna na holení :-)))) v tom případě to vyhrává mozek (ovšem nesměl by to být ten tvůj :-D
<reagovat 
Monty (Občasný) - 13.10.2003 >

No... já nevím, ale zrovna tohle mi nepřišlo zas tak ubohý, ani nepochopitelný... mozek versus srdce; mozek zepředu není víc kulatej, čelně je přesně takovej, jak ho toono ztvárnil... teda... míň šedej. :o)

 

Ten industriální motiv taky lze nějak vyložit, nechápu, proč se do toona všichni tak pouštíte???


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > nápad dobrý, ale graficky nic moc ...
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter