Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak si kocour rozbil držku z kolekce O buřtech s cibulí a jiných zvířátkách
Autor: Akimek (Občasný) - publikováno 10.9.2003 (10:00:40)
následující v kolekci>

 

Běžel kocour po střeše
ohlídnul se po bleše
Přes veškerou svoji snahu
ztratil při tom rovnováhu
Marně drápy škrábou plechy
překulil se přes kraj střechy

Nevěděl nic o fyzice
nevyznal se v statistice
přesto jako správná kočka
ladně jak sněhová vločka
dopadnul na všechny čtyři
vzduchem jen pár chlupů víří

Umíráček přesto zněl
páč ten kocour smůlu měl
že ten barák, co z něj spad
byl newyorskej mrakodrap...



Poznámky k tomuto příspěvku
Flegmatik (Občasný) - 10.9.2003 > Mně nic nedrhne.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 10.9.2003 > No, rytmus klopýtá, jestli to říkám správně, nějak mi to drhlo, ale nadpis se mi líbí MOC!!!!
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Lian> rytmus že klopýtá? a to se budu klidně hádat, že ne :o) je pravda, že to není úplně tadada, tadada, tadada, tadada, ale dovolil bych si prohlásit, že ta změna je naprosto úmyslná a řek bych, že nikoliv na škodu... ale určitě to nedrhne :o)
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 10.9.2003 > akimek> 

A to já se zase hádat nebudu, jestli Ti to nevadí, já se totiž tak nerada hádám, že se prakticky vůbec nikdy nehádám

Tobě to nedrhne, mě jo. Počkáme na názory ostatních, budou-li jaké, ju?


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Lian> já se taky nerad hádám... a nedrhne a nedrhne a nedrhne!!! :o)) není to písnička od Lunetiku, je to básnička... od Akiho... a Akiho básničky nikdy nedrhnou :o))
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 10.9.2003 > akimek> A víš co? Drhne nedrhne, mě je to celkem u......:-)) Zvu Tě na panáka.
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Lian> někdy tě vezmu za slovo, lemtám nejrači džintonik a nebo danielse :o) akorát se vsadím, že budeš z Prahy, kam to mám asi 100 kiláků, takže to bude muset asi chvilku počkat :o)
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 10.9.2003 > Králíci podobné skopičinky moc rádi :o)))
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 10.9.2003 > :-)))
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > a mně to nedrhne a dávám pětibobek za pěkně zrýmovanýho kocoura :o)))
Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Kelly> že mockrát děkujeme :o) a počkej zejtra... zejtra to bude vo kozách :o))
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 10.9.2003 > pěkný, těšim na kozy .-))
Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 10.9.2003 > Klasika.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 10.9.2003 > smajlíka s kozama tu asi nemáme
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 10.9.2003 > :o) Ty se taky vecpeš všude:o)).
Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Přáníčková víla> všude neé :o) na Písmáku na to kácím, postupně tam asi všechno smáznu... novej majitel ten server dost pomršil :o(
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 10.9.2003 > akimek> Škoda, plánovala jsem, že se tam taky někdy juknu.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 10.9.2003 > Faajn pobavilo.
Body: 5
<reagovat 
Lef (Občasný) - 10.9.2003 > amerikánští kocouři to věru nemají lehké :-)
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 12.9.2003 > Není nad klasicky zpracovaný blbiny. Nějak to úspěšně pomáhá přežít všední dny.
Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 13.9.2003 > Naty> a jak se pozná, že je blbina zpracovaná klasicky? :o) a co je to vůbec klasicky? :o))
<reagovat 
rabako (Občasný) - 17.9.2003 > pěkná kocouří! :o))
Body: 5
<reagovat 
NewOld (Občasný) - 17.9.2003 > Líbí se mi. Moc :)
Body: 5
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 17.9.2003 > chvíle oddechu ale zato skvělá...záver..mlask
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.9.2003 > :-)))))) hihi
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 10.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Monty> jéé, nazdáár :o) teda ty umíš ale krásný zelený ksichtíky :o))
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 10.9.2003 > akimek> 

nazdar Akimku :o)

Ty ksichtíky jsou zelený vzteky, protože Standa šel za kamarády ex-Písmáky atd. DO HOSPODY a já tvrdnu doma s dítětem. Ach jo, to je strašnej ouděl, těch žen matek. A celotýdenní jesle už teď nějak nefrčí...


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 10.9.2003 > Monty> no jo, eště že nejsem taky ta žena matka... :o) já se prostě uměl narodit... :o)) ta hospoda ale néni vůbec špatnej nápad, pudu vyzkoušet, jestli svou funkci plní i u nás :o) a pozdravuj Staníka až se vrátí :o) a buď na něj hodná, on tam jen čerpá životní sílu... :o)))
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 10.9.2003 > akimek> A kde jí mám, do prdele práce, čerpat JÁ???
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 12.9.2003 > Monty> třeba z Jaru... nebo z Pervolu... ty slečny v televizi se při použití těchhle čistících prostředků tak krásně usmívaj... určitě to bude fungovat, aspoň to zkus :o)) (jsem já to ale náserník, co? :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 21.9.2003 > Monty> 

to je řečí pro jedno popitíčko, samo sebou zcela výjimečný...

aki, doufám, že sis všimnul, jak zcela hrdinsky reaguju zcela záhy po akci...

tvá básenka jest milou velmi...


Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > stanislav> záhy po akci...? tebe už pustili z tý nemocnice? na to voko už vidíš? a kdy ti sundaj sádru? :o)))
já taky nejsem žádnej velkej píč, jak by se možná na první nebo druhej pohled mohlo zdát (u holek nebo v množným čísle zní tahle záliba moc hezky :o)), ale voni ty střívka občas vážně potřebujou trošku propláchnout... doufám, že Monty už neprská, však ona si to určitě vynahradí, až mrňousek kapku povyroste :o)
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 25.9.2003 > :o))
Body: 5
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 29.9.2003 > moc dobrý a vtipný Tak to má být :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter