Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Šalina z kolekce Slovní hříčky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 1.10.2003 (08:09:07)
následující v kolekci>

Štědrý šalinšofér Štefan Šimáček šouravě šinul špinavou šalinu (šestadvacítku) širokou štrekou. Šachový šampión, šíleně švindlující, špekovitý, šedovlasý šedesátník Šimon Škrkavka (šamstr šmrncovní Švorcové) šmíroval švarnou šestnáctku. "Špičkový švihák," šveholila šestice štramand. Školák Štěpán Šišule, šlechetný šesťák, šéf školní šestistovkové štafety, škádlil šprtající školačku Šafránkovou. Štětinaté, šeredné štěně štíhlé švadleny Šlápotové štěkalo. (Švadlena šila šusťáky, štráfkované šle, šortky, šaty škvrňatům, šmolkové šátky, škrabošky, šněrovačky.) Šlachovitá štukatérka Šalanská štrikovala šálu. Šetrný štajgr Šubrt šmajchloval škaredou, šilhavou šatnářku Šárku Šimonovou. Šatnářka šamstrovi šťastně šeptala: "Šotku!" Šupák šikovně šlohl šmajdavému Švýcarovi šrajtofli, Švýcarce šperky. Šikovný šofér šestsettřináctky šustil Špíglem. (Šílený škvár!) Špinavý švec Štístko šňupal. Šišlavý šlechtic Švarcnberk štěbetal širokohubé, šikmooké šlechtičně: "Šetřím špičáky. Šnídám škromně: štamprdli šumivého španělského šampaňského, šťavňatý špeňát, šuňčičku, šálek šmradlavé šaratiče, šlehačky, štos štrůdlu, škvarky, špeťku špeku, švešťkovou šťávu, šlívy, špageťky, šest špekáčků. Šmahem šíleně škyťám!" Šenkýřku Šmejkalovou štípnul šestkrát škvor. Šílená škála štípanců! Škatulovitá šarmantní šansoniérka Šárka Šedá štítivě škrábala šenkýřčinu šíji. Šokovaná šenkýřka škubavě štkala. "Šílená šichta," štěbetal šalinšofér. Šlajfoval. "Špejchar, šlus štreky," šveholil šofér šťastně.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 1.10.2003 > šnídanička zaujala velmi:)))))
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 1.10.2003 > jako rodilý Brňák šalinu cením velmi vysoko .-))))))))
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 1.10.2003 > ššš, ššš, šššššš, šepotám.....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 1.10.2003 >

Šalině se v Brně taky říká "šmirgl" neboli "brus" či "hobl". Tedy "šmirgl už hobluje" značí, že se tramvaj objevila na dohled. Ovšem "že sme vyšňórovali (exportovali) brněnskó šalinu do Práglu, vo tóm slyšým tedá z fleku (prvně)".  

Jinak dost super!!!***


Body: 5
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 1.10.2003 > Šenkýřku Šmejkalovou štípnul šestkrát škvor... :o)))))
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 1.10.2003 > Tyhle tvoje jednopísmenné povídky se mi moc líbí. Co bude další?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 1.10.2003 > Flegmatik> Mám dojem, že povídek bylo dost...
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 1.10.2003 > Štrašný! :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 1.10.2003 > Kačaba> Viť!
<reagovat 
hajka (Občasný) - 1.10.2003 > Šíleně švihnutá :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 2.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Niagara Rainbow (Občasný) - 2.10.2003 > „Šmarjá, Špidlo, švihej !!!“ šlajfofal šlapátkem šalinpilot. Šílenec Škromach šátral šrapnel.
Body: 5
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 2.10.2003 > šqělý :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina (Občasný) - 2.10.2003 > fajn
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 2.10.2003 > :))))
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 3.10.2003 > Já už z Tebe nemůžu...ještě snad dostanu škytavku !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.10.2003 > slovo šalina nesnášim... :o)
Body: 5
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 3.10.2003 > stanislav> Já taky ne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rabako (Občasný) - 3.10.2003 > !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Body: 5
<reagovat 
Kvičislava Doudová (Občasný) - 4.10.2003 >

Nevím. Tolik možností se ti nabízelo, tolik krásně metalových slov od písmene "š" má čeština, a ty napíšeš takovou blbost. Neuraž se, ale dobrý metal vypadá asi takto:

 

Šíleně špičaté švestky

Šlachovitý šílenec

Šíleně špičaté škvarky

Škvor

Škrkavka

Škvor

Šílím

 

Šestset šílených škvorů

Šlachama šustí

Šestset šílených špekáčků

Škvor

Škrkavka

Škvor

Šílím


<reagovat 
guy (Občasný) - 4.10.2003 > nejvíc mě dostává šetření špičáků ... děsím se chvíle, až někdy ve společnosti budu jíst špenát a vzpomenu si přitom na šišlavýho Švarcnberka
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eirene (Občasný) - 4.10.2003 > zase jsem si ráda přešišlala, i když znám z P.
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.10.2003 > šíleně šťavnatózní šlichta šlamastyk:o)))))furt čekám na Y:o))Yfčo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 6.10.2003 > Šílenost!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ShArKeY (Občasný) - 6.10.2003 > Zvrácené, podlé, zmutované a úchylné. Nádhera!
Body: 4
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 15.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter