Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..l'a..
Autor: toono (Stálý) - publikováno 12.8.2003 (11:29:25)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 12.8.2003 >

tohle bych si dovedl představit jako logo Tančícího domu...

na ubrouskách, vizitkách, dopisním a záchodovým papíru a tak...

poměrně mi to přijde vkusně vyvedený...

malinko bílý prázdný prostor vlevo dole mě mate, ale jde o zvyk... :o)


Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2003 > hubert> potesi..:-]]
<reagovat 
Jitex (Občasný) - 12.8.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 12.8.2003 > no, musim uznat, dobrej nápad
Body: 5
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 12.8.2003 >

vis Hubert a to nesnáším opičení se:o).


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
natty_k (Občasný) - 12.8.2003 > já si to zas dokážuu představit jako nějakej plakát, jen kdyby tam nebyl ten nápis (nápisy moc nemusím nikde).... líbí
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.8.2003 > natty_k> diky..
<reagovat 
Mari (Občasný) - 12.8.2003 > No, znáš můj názor ohledně anglických textu... Ale jinak se mi to líbí, pěkné
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 13.8.2003 >
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 13.8.2003 > hubertův nápad má rozhodně něco do sebe, a to díky nápadu Toona :-)
Body: 5
<reagovat 
Wlk (Občasný) - 13.8.2003 >

I přes osobní antipatie přiznávám, že dost dobrej nápad... ale nehodnotím, jsem děsně zaujatej...


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.8.2003 > Milý Toono, dostala jsem avízo, že tady se mnou vedeš "virtuální" rozhovor.
Jsi mě velmi pobavil... nejsi jen schyzofrenik ale i paranoik, koukám.
Opravdu mi nestojíš za to, abych si kvůli Tobě zakládala novou identitu, dobře víš, že tady s Tebou vedu řeči veřejně, i když nejsou milé.
A zrovna kdybych věděla, že je to nějaké grafice podobné a dokonce bych věděla jaké, věř, že bych to tu s radostí vyřvala veřejně a rozhodně za sebe! ;-)

Ono ale těžko uvěřit, že ostatní nemají potřebu více identit, že Toono a Mr.D?! ;-) (...my nejsme hloupí, tady se ví všechno... ;-))

Ale Tvrďanda ohodnotila stejně, jako bych hodnotila asi já. A většina, co už Tvé příspěvky raději obchází, protože Tě mají plné kecky. Aspoň Ti nesníží ohodnocení na průměr kolém 3 bodů.. to je pozitivní, tos přeci chtěl a všechny Tvé ne-fandy jsi postupně zaprudil, že o Tobě nechtějí slyšet.

Uspěls.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.8.2003 > Mishka> par rad do zivota:

schyzofrenik se pise schizofrenik(nevim jake mas vzdelani, ale tohle bys mela zvladnout jiz po zakladce(nemyslim vojenskou sluzbu))

a paranoik je schizofrenik..
paranoie je podmnozinou schizofrenie.. ne nawopak.. ale ty jses prece tak vzdelana ze to davno vis.. chech..

nechci abych zverejnil svuj rozhovor s drsonkou(padali tam ruzna slova(nejen o mne))..
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 15.8.2003 > Seš ubohoučký...

Oba víme, že jeden překlep je jinde, než vypatlaná hlava, že...

Každopádně díky tvému jistě vysokému vzdělání a inteligenci je Tvá poslední věta nějak nesrozumitelná a nedává nám smysl... "nechci abych zverejnil..."

Jinak ale vidím, že své úchylky velmi dobře znáš a seš o nich informován. Všichni ale ví, jaké jsou hlavní známky schizofrenie a jaké paranoie... a ty jsou trošku jiné. I když pro někoho jde rozpad osobnosti a neopodstatněná chorobná podezíravost ruku v ruce.

Nic, už minule jsem si řekla, že mi za to nestojíš, abych Tebou ztrácela čas, ale díky tomu, že tady se "mnou" vedeš nesmyslné rozhovory, chtěla jsem Ti na chvíli dopřát komunikaci s reálnou Mishkou!
Vidím, že to oceňuješ! Vždyť na kom by ses tak hezky tady vybil a vyblil ze sebe všechny ty zlé věci, co Ti svět musel udělat!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.8.2003 > Mishka> zda se ze u tebe maji preklep i ta hlava docela k sobe blizko..
<reagovat 
Archiw (Občasný) - 15.8.2003 >

Trochu krve do toho rozhovoru...

 

 

Ta grafika je fain, jen to "Hey" trochu nedodržuje tu spodní linku...

 

 

 


<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.8.2003 > Archiw> diky..nejsem asi dost dusledny..:-]]

a doufam ze je jasny, ze napady nekradu.. kazdy plagiuje, jiste, pac je vsechno stejne vymysleny, ale tohle jsem primo nevidel, ani nijakou grafiku s tancicim domem ani nicim podobnym..
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 18.8.2003 > mne se to nelibi ( je to jako zpivanky - jen jinak zpracovany ) - proboha toono neukamenuj me za to :oD , za to hadka je fajn...co mam ted hodnotit? :o)
<reagovat 
keram (Občasný) - 23.8.2003 > Nechci srazet grafiku (dobra, ale brzo omrzi), ale hadka je zajimavejsi. Uz proto, ze poprve vidim, jak se nekdo stavo Toonovi. Dlouho, dlouho jsem tu nebyl...
<reagovat 
Tvrďanda (Občasný) - 14.8.2003 > Kopie a ještě k tomu debilně amatérská :-( V originálu jsou v linkách noty
Body: 1
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.8.2003 > Tvrďanda> nevim o cem mluvis, ale s notama me to napadlo taky.. nicmene se mi nehodily k celkovymu kontextu.. no, misko, pokud tohle nekdo uz vymyslel prede mnou a dostalo se to nekam dal, jako dokumenty a tak, pro me tim lip.. a nevedel jsem, ze te pornotretruje draculina..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.8.2003 > Tvrďanda> Tvrďanto, to myslíš vážně?! Jestli je aspoň z poloviny pravda, co píšeš... no to by byla pro Tooníka ostudaaaaaa....

Móóc nás to zajímá a už se nemůžem dočkat, až to sem pošleš! ;-))

Za anti.fans "originálních" rádobygrafiků
M.
<reagovat 
 Tvrďanda (Občasný) - 14.8.2003 > toono> mišhko??? O čem to proboha plácáš? Jaká daculina?! Nějakej zmatenej ne?
A co je to ten celkovej tvůj kontext??? víš nesnášim lidi co uboze kopírujou

<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.8.2003 > Mishka> Ono ale těžko uvěřit, že ostatní nemají potřebu více identit, že Toono a Mr.D?! ;-) (...my nejsme hloupí, tady se ví všechno... ;-))


takze vy nejste hloupi?? a kolik vas je?? no ono bohato bude stacit kdyz budes jen jedna takova inteligentni.. mimochodem na totemu mam podporu odborne verejnosti (tedy az na jednu profi-remesnicku)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 15.8.2003 > Mishka> az s chlipnou libosti musim sledovat jakym bajecnym zpusobem prejes si ponizit me.. no co.. mas pul roku na to aby ses pripravila na lidi nejen s tvyma technickymi vedomostmi ale taky talentem..
<reagovat 
 čtenář halilal kalilal - 30.8.2003 > toono> Du Arschloch !
<reagovat 
 čtenář HANIBAL KANIBAL - 30.8.2003 > toono> Hele, ty idiote ! Co sem pletes Draculinu ty hovadko...Jdi uz s tim do prdele nebo si te najdu a pak poznas co je v prdeli mekyho
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.8.2003 > Tvrďanda> tak to me musis milovat..

a kdepak si videla tu udajnou predlohu toho udajneho plagiatu?? pac mam dojem ze placas, misko..
<reagovat 
 Tvrďanda (Občasný) - 14.8.2003 > toono> jasně přímo tě žeru zlato. přihlásila sem se jen kvuli tobě, nasralo mě to.
tuhle grafiku použil kámoš na pozvánce na nějakou akci loni na jaře. Zaručuju ti, že až dorayzí z dovolený pošlu naskenovanej original, ale ráda bych věděla kdes k tomu přišel ty. Možná znáš Martina Hlavičku ne? Nebyls nahodou na strahově na koleji?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 14.8.2003 > Tvrďanda> zadneho martina hlavicku ani ondreje lahvicku neznam..

ale jo!! vzpominam si.. ja jsem mu to ukradl a pak ju tady znasilnil a zplagioval.. chech..(myslel jsem to ironicky)

a kaslu na neco co ty naskenujes a posles.. to muze rict kazdy, puso..(mimochodem asi nemas co na praci, kdyz takhle wotrawujes??)
<reagovat 
 Tvrďanda (Občasný) - 14.8.2003 > toono> stejně jako ty - nemám co na práci
a koukala sem, že tu docela pěkně perlíš už delší dobu co? Jestli to tady plodíš přes dialup tak to teda fakt lituju maminku, se nedoplatí ne?
<reagovat 
čtenář Liní - 2.12.2003 > Kurna proc to aspon nepropracujes? Prijde mi jak kdyz hrajes o to, kolik dilek denne vyrobis a ne o to jak ty dilka budou pekny? to je desny. Jo a taky jsou mi zahadou ty Tvy nazy, chapu, ze pro Tebe urcitej vyznam ty zkratky maj, ale proc nedovolis taky nam, abychom nahledli do podsaty Tvyho dilka? Treba by to konecne nekdo pochopil.
Jo a by the way- jak si tu tak procitam, co sis delal srandu s tim, ze schizofrenie je to samy jako paranoia, ze ano? :)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > čtenář> nee, nedelal, paranoia je podle mych informaci podmnozinou schizofrenie..
<reagovat 
spiderer (Občasný) - 1.11.2003 >

1/ Zajimave, hezke provedeni, jedinou, mensi, vytku bych mel k profilaci horni textove radky, ktera mohla trochu vice korespondovat s liniemi osnovy, ale to je uz jen detail (treba pro priste  )

 

2/ Jak to tak po ocku sleduju koukam, ze se ti tady vyviji fanklub, to se nekdo maa


<reagovat 
 toono (Stálý) - 2.12.2003 > spiderer> ..dik za reakci..
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 10.12.2003 > oooooooooo ... padám na zadek ... je to kvalitní a není tu nikde podepsaný toono ...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter