Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O vztahu z kolekce poselství
Autor: aragonit (Občasný) - publikováno 30.7.2003 (00:04:12)

Lepší bejt sám,než ve špatným vztahu

říkám si rád,potom,co jsem sám byl v nějakém tom sváru

s někým koho jsem "moc potřeboval"

ted je už mi dobře,jsem sám a dlouho jsem se na to zoceloval

jsem sám a chci sebe čistého

abych najít mohl zase tebe..

anděla mo(u)drého.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 30.7.2003 > hledej dál...  a moc u toho neopěvuj tu samotu, nebo tomu i uvěříš, jak je to fajn, vokusovat si nehty... :o)
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 30.7.2003 > Hubert to napsal přesně...tudíž se připojuji:o). Všechno přejde i zatracení..lásky obzvlášť, protože tu zatratit ve skutečnosti nejde...a kousat nehty si taky nemůžeš věčně:o).
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 30.7.2003 > plnej citovej výlev o Tvý samotě to se nedá..
tohle sis měl nechat v šuplíku....
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 31.7.2003 > mno...to je fakt
<reagovat 
aragonit (Občasný) - 11.8.2003 > Hmm,díky za názory,škoda že jste tam nenašli asi to co jsem chtěl říct..že bejt sám je super a není to jen opruz.Ovšem nic se nemá přehánět...je tam podle mně dost zajímavejch myšlenek...snad si to nemyslím jenom já..a do šuplíku?Nevím proč..přesně to vyjadřuje stavy mnohých z nás...je to o vnitřní transformaci.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 11.8.2003 > Bejt sám he histě supr, ale když o tom píšeš, mělo by to mít úroveň. Jinak by totiž místo toho, co opravdu nemělo opustit  šuplík, stačilo napsat: JSEM SÁM A NENÍ TO OPRUZ. A já bych ti to podepsal, s tím že je fajn mít kámoše, když je nejhůř. Ale také jsem se samotou zažil pěkné chvíle, to jo.
Body: 1
<reagovat 
 aragonit (Občasný) - 13.8.2003 > Bobr> Sakra, co si představuješ pod tou ůrovní??:-)
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 13.8.2003 >

Zdravim. Tak začal bych tím, že tomu absolutně schází nápad. Ocitl ses v situaci, kterou proslo mnoho lidi a napsals o tom. Ale je to necim vyjimecne, zajimavé? Ne. Možná, že jsi jen chtěl něco sdělit, popsat atd. Ale nijak jsi to nezpracoval. Jak pise Borges, skutecnost mozna nema povinnost byt zajimava, mysleni ano. Dále je tady nec velmi rozpaciteho: opravdu ti dobre leze do usi "vztahu" - "sváru". Zkusil jsi si to prečíst nahlas? A nakonec ponekud kostrbata slovni hricka moudreho/modreho. Modry andel z textu docela vycniva a samotna barva nema jiny smysl nez tvorit naprosto zbytecnou slovni hříčku.

Nechtěl bych tu nijak obecně rozevírat úroveň, musí ti tedy stačit těchto pár konkrítních věcí.

Zdravím a přeju dobrou tvorbu.


<reagovat 
 aragonit (Občasný) - 15.8.2003 > Bobr> Hmm,jo dík za názor!§:-)Hmm,snažím se psát v symbolech a proto třeba anděla mo(u)drého píšu tak jak píšu..modrá barva-je prostě sice chlad,ale taky fantasie,uklidnění a to jsem chtěl vyjádřit.Hlavní myšlenka je myslím v tom že jsem se musel změnit abych našel někoho kdo mi za to bude stát a ta zmněna proběhla když jsem byl sám a tudíž být sám není tragedie,ale pocta...no,ale díky moc za tvé názory..jsi jeden z mála,který byl tak ochotný:-)!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter