Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
runaway to sun z kolekce easy jet
Autor: maxicka (Občasný) - publikováno 23.7.2003 (11:38:02)
další v kolekci>

 

undefined

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.7.2003 >

Čtenář: vzhledem k tomu, že rudeboy odčítal od 5ti, což je maximum bodů, počítat umí :-))

jináč, je to sluníčko no....nic extra.......


<reagovat 
efa (Občasný) - 23.7.2003 > nuda, nuda, šeĎ,šeď...
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > 1) V-Stredovka...
2) Oskliva prasatka!
3) Celkove o nicem!
-------------------
Stredovka: -1
Prasatka: -1
O nicem: -2
Specialni bod:+1
----------------
Suma: 2
Body: 2
<reagovat 
 Čtenář - 23.7.2003 > rudeboy> umíš počítat?? 0-1-1-2+1 = -3!! :-)
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 23.7.2003 > rudeboy> příště si vem kalkulačku
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > Dommi> mno, je to snad dobre, ne? :) Jak se me spravne zastala Lian, tak jsem to odpocitaval od 5... tot vse :)
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 23.7.2003 > dekuju vam, zlaticka moje, za reakce :) myslim, ze body jsou nedulezite puntiky - krom toho, mne se prasatka libi.. berte v potaz, ze je to focene dedeckem vsech digitalu z roku 96, na zahrade a jeste mnou, naprostou amaterkou :) jsem rada, ze jste to aspon omrkli.. preji vam krasny vecer/den, a neuvarte se na tom slunicku.. :) papa :)
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 23.7.2003 > maxicka> To jsou krasna slova... Skoro jak kdybych vedel, za co budu davat ten jeden extra bod... :)
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 24.7.2003 > maxicka> 

:oD


<reagovat 
 čtenář *A* - 25.7.2003 > P.i.k.o> Co se Ti na tom líbí? Že mraky jsou tak daleko? Nebo to, že jsou právě tak blízko a bude tma. Je pěkná. Lidi, přece v životě nejde jen o profesionalitu!!! Jde o to to CITIT!!!
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 23.7.2003 >

mě se to líbí..;)

stále ještě existují "fucking sculptures in the windows.." a to je teprve odvaz!!!


Body: 5
<reagovat 
 maxicka (Občasný) - 25.7.2003 > Alggiz> ou jés, fakink skalpčtrs!! and a gut meal od reku! pizzas!!pizzas!!pizzas!!!! džast smááájl, máj darlink!!!!!!
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.7.2003 > modrá šeď modrá šeď   (rači na to sluníčkové brýle:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(1) 2 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter