Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tráva z kolekce Miniatury
Autor: aragonit (Občasný) - publikováno 24.7.2003 (00:03:00)

Spálená tráva, znova  vstává, jen pokud neshořela i s kořeny...


Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 22.7.2003 > na mě moc málo, i když je to miniatura a je tam nějaká myšlenka...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 24.7.2003 > No, taky moc ne, poezie to asi nebude, ani miniaturní.
Body: 2
<reagovat 
afro (Občasný) - 24.7.2003 > Myšlenka tam je!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.7.2003 >
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 24.7.2003 > Kelly> Jsi jediný člen redakce, který sem připojil poznámku, tak se holt obracím na tebe.
Myšlenku to má, ale do rubriky poesie to opravdu, podle mne nepatří.
Všimla jsem si. že tu existuje rubrika citáty.
Zvědavě jsem nahlédla a zjistila jsem, že místo očekávaných citátů, tj. moudrých, veselých, či zajímavých výroků někoho jiného, se tam většinou vyskytují myšlenky samotných přislěvovatelů, ne nepodobné tomuto, mimochodem velmi hezkému, výroku.
I napadlo mne, jestli by nestálo za to, zavést další rubriku (třeba jako podrubriku poesie, když už si sem evidentně zvykli lidi podobné věci dávat, protože tohle není první případ), nazvat ji třeba myšlenky, výroky nebo miniatury, a rubriku citáty ponechat původnímu významu toho slova, tj. myšlenkám, které už se citáty staly, protože je citujeme, a ne myšlenkám, které by se citáty teprve mohly stát.
Co ty na to, šéfredaktore?

Ježíš, doufám, že jsem se do toho moc nezamotala.
Měl to být návrh, ne román.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.7.2003 > Naty> Jo, to se mi líbí - něco jako Miniatury, aforismy... ? Díky, dobrý nápad, hodím to na redakční fórum
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter