Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pod nohama hor
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 24.5.2003 (18:31:33)

No a pak´s natáhla ruku,

to byl ten vůbec největší dar

a do tvejch očí se nořily

zelený prsty kopců.

 

Mraky po nich tiše plavaly,

jak listy olší po hladině řeky.

Vítr něco šeptal

a tys možná něco křičela.

 

Tak jako voda hladí náplavy,

tak tvý vlasy propluly

kolem břehů mý tváře.

 

A ruce, který se sevřely,

jako kořeny borovice svírají skálu,

jako kořeny borovice drtí kámen.



Poznámky k tomuto příspěvku
rabako (Občasný) - 24.5.2003 > do TVEJCH očí, TVÝ vlasy,MÝ tváře... nějak mi nesedla...
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 24.5.2003 > rabako> Jsem přírodní primitiv a ne Češtinář. Popravdě jsem čekal, že mi ji tady sprcáte, je to už dost vejlev. Je to vlastně takovej osobní vzkaz.
<reagovat 
Norik (Občasný) - 25.5.2003 > trochu mi vadi kombinace zelana+modra = pro blazny dobra. Nebo je snad zvoleny umyslne?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > Norik> 

Červená k tomu, jdi blázne domu.  Blééééééééé

To jsou přírodní barviva náhodou, až se budeš do dvou do rána nimrat s mapama, tak ti zelená, která se sama vybarví příde jako malej zázrak.


<reagovat 
jelen (Občasný) - 25.5.2003 >

No a paks natáhla bačkory

a já si řikám jejda to sem tomu dal

tak sem šel skovat tu serkyru

u kůlny sem jí zahrabal.

 

A tys po řece plavala

jak po ní plavou jarní ledy

a ne a ne klesnout ke dnu

a já si říkám: "No tedy."

 

Asi mě někam vodvezou,

ve svěrací kazajce

do vypolštářovaný cely.

 

A pak mi daj sedatíva

a koňský střiky

měl jsem radši chovat včely.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 25.5.2003 > Já budu mít nejspíš širokou škálu záběru, ale mně se to líbí. Písnička by to byla krásná. U táboráku by mi určitě běhal mráz nejen po zádech.
Zvlášť třetí sloka se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > Naty> Tak to je blbý, u tý měly kočky tát a ne mrznout. Sakryš, co teď. Musel by sem jí proteplit obzvlášť zuřivym podáním, myslíš, že by to pomohlo?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.5.2003 > jelen> Kolik ti je, že ještě nevíš, že když "kočkám" běhá mráz po těle, tak je to mnohem vstřícnější reakce, než když tají? Tát můžou při jakýkoli blbině, ale mráz po tělě, to už je přímý zásah.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > Naty> Asi jsem ještě moc mladej, to se nedá nic dělat, aspoň, že teď už to vim. Safra, teď jsem tam přidal verzi, ze který by běhal mráz po zádech i otrlýmu pirátskýmu kapitánovi, myslíš, že by taky zabrala?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > jelen> Teda ne že bysem chtěl balit piráty, myslel jsem, jestli by zabrala na tu kočku.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 25.5.2003 > jelen> To snad nemyslíš vážně!
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > Naty> Ne nemyslim, akorát mam nějakou práci, která mě nebaví, tak místo toho vymejšlim blbosti. Přečet jsem si to po sobě a to s těma bačkorama se tak nabízelo.... Kdyby to napsal někdo jinej, tak mu to taky pošlu, a co bysem sebe šetřil. Jó, jestli víš, co je to vybarvovat mapu Švýcarska, tak uznáš, že vypolštářovaná cela je logickej důsledek takto strávenýho vejkendu.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.5.2003 > Naty> Včera jsem byl ještě lyrickej, dneska už jsem akorát cynik, asi si budu muset pustit nějaký country, nejlíp Billa Monroea s Country Gentlemens, nebo Johna Denvera, nebo Emmylou Harris, ty jo, fakt že jo.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.5.2003 > básnička docela milá, v komentářích ses rozjel ;o)))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 26.5.2003 > Kelly> 

K těm komentářům: Když ono se to tak nabízelo. Když ony se takový vejlevy tak snadno zesměšňujou....  No vida, čekal jsem, že mně jí rozcupuješ, že je to srágora.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.5.2003 > neee, zas taková srágora to není ;o)))) má to hlavu a patu a působí upřímně... tak 2 bych dala
Body: 3
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.10.2008 > krásné
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter