Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JE DNA SIL NĚ NE GA TIV NÍ
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 21.5.2003 (10:05:34)
UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Poznámky k tomuto příspěvku
jelen (Občasný) - 21.5.2003 > Tuto negativní báseň bych chtěl věnovat všem Monikám, protože mají dneska svátek. Takže všechno nejlepší milé Moniky.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 21.5.2003 > Mně to nepřijde negativní, naopak, čiší z toho pozitivní energie uvolněná výkřikem......
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.5.2003 > Jelene, už jsi hotov???
Nechceš to zařadit do rubriky "Životní příběhy"???? ;o))))
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 21.5.2003 > Kelly> Jo, to je príma nápad, to udělám.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.5.2003 > Jako vtip celkem dobrý.
<reagovat 
čtenář Phex - 21.5.2003 > Jeleno to ses teda překonal,připrav sena to že až ti skončí plechová p획alka v plicích jinak se vyjadřovat nebudeš.Jinak jsi mě ty pologramotný hovado neprekvapil,tyhle zasrany picoviny k tobe pasujou ty nebožáku,nejlepsi by bylo skocit
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.5.2003 > čtenář> 

Oldo Kopecký z Ústí  nad Orlicí, toho času v Olomouci na oboru OTŽP, cítím s tebou, vím, že máš problémy a pokouším se to chápat. S určitostí vim, že to píšeš ty, jednak jsem vyrozuměl, že nejsem první, komu tohle děláš, pak ses tim chlubil dost lidem a tady na Šmeralkách se podobný věci šířej dost rychle a krom toho je tu IP adresa. Nedokážu si dost dobře představit, co z toho máš, ale divil by ses kolik našich společnejch známejch to čte a položilo mi tuhle otázku. Mně je jedno, proč to děláš a v zásadě ignoruju i ty tvoje pindy, ale ty se tím shazuješ. Mně tim nenasereš a všichni vědí, že je to tvoje práce.

Čau a seber se. JELEN


<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.5.2003 >

Prosím tě Dušane, kdybys na to tady narazil, tak to nemaž, tim se ten chudák vytrestá nejvíc.

P.S.: Pro všechny, kdo Oldu znáte.

Vim na sto procent, že je to on, tak se mně furt neptejte, jestli jsem si tim jistej.

Nevim proč to dělá, tak se mně na to taky neptejte, na to se zeptejte jeho.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.5.2003 > OK, je to tvůj příspěvek :-)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.5.2003 > Jelene, klid, ten pán je fakt divnej! Už jsem psala Dušanovi, já to tady teda číst nechci...
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Kelly> Já jsem klidnej Kelly, sem cholerik, ale tohle mne nenamíchne. Nechci, aby to Dušan mazal, to je prohra. Jsem proti tomu, aby se jakýkoliv komentáře mazaly.
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 22.5.2003 > jelen> K tomu mazání...Neděje se často, spíše vyjímečně ve vyhrocených případech. Pokud si přeješ jeho urážky a výkřiky zachovat, aby bylo všem jasné co je zač, je to tvá věc. A já mám pak o problém méně ;)

Pověz nám co má ten člověk za problém, že jej řeší timhle způsobem a nadává všem, kteří mu nepadli do oka? :)
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Dusan> 

Jeho problém je asi ten, že si myslí, že je to sranda. Jestli tě otravuje, tak ti zjistim adresu

a můžeš mu napsat dom.


<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 22.5.2003 > jelen> Kdepak, nemam chut si s nim dopisovat, jen me zajimalo procpak to asi dela :)
A kolik mu je vlastne let?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Dusan> Pocitam, ze tak jednadvacet.
<reagovat 
čtenář Phex - 22.5.2003 > Mám zamítnutý přístup z mojí IP adresy zřejmě za to může nějaká zkurvená zprávcovská kreatura.Mě se nezbavite.Jelene zkus napsat něco urovně vyšší než vyblitý sračky i když při tvé střízlivosti je to asi téžké ty opičáku co?
<reagovat 
čtenář Phex - 22.5.2003 > ..takovýhle ubožárny jsem naposledy četl v deníku Naše Karvinsko v rubrice mladí rudí začínající
<reagovat 
čtenář Phex - 22.5.2003 > Mrdat vás všechny
<reagovat 
jelen (Občasný) - 22.5.2003 > Za zamítnutí tvý IP adresy nemůžu Oldo.
<reagovat 
čtenář Phex - 23.5.2003 > Mě se nezbavíte,všem vám uřežu uši a pak si je dám k svačině
<reagovat 
čtenář Phex - 23.5.2003 > To jsem rád že moje působení našlo oběť,jen tak dál do něj do toho tvího primitivního spolužáka Oldy,má dle mě stejnou cenu jako ty tedy rozšlápnutýho hovna,alespoň to naďelá zlobu v tvojí třídě ty pako zkurvený,pro všechny kdo Oldu a Jelena znáte pořádně je terorizujte urážejte a vytírejte si s nima prdel.Dušan je píča která neví co to je svoboda projevu,což je na tomto serveru zaplivaných filozofických pisálku zarážející. Běžte všichni do prdele.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 23.5.2003 > čtenář> Pobavils mě Oldo
<reagovat 
jelen (Občasný) - 23.5.2003 > P.S.: Oldo, pokud jsi chtěl zůstat anonymní, tak sis neměl pouštět kušnu na špacír a kdekomu se chlubit. Mně nezvikláš, vim, že to píšeš ty.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 23.5.2003 >

P.P.S.: Mimochodem, v poslední době čte mý příspěvky zhruba třikrát tolik lidí co dřív, čimpak to bude Oldo, díky za spolupráci na popularizaci.

Ještě jednou dík.

JELEN


<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.10.2008 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter