Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
variace 2
Autor: Martyfoto (Občasný) - publikováno 11.5.2003 (12:45:26)
variace 2 na toto téma


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 11.5.2003 >

..tohle vypada jako presvedciva ilustrace k fiktivnim pc hram Save the Amadeus I, nebo Save the Amadeus II, Dr Frankenstein ne! nebo Proti monarchii V(5) a nebo Skopcaci trestre se!..

 

jako fotografie nikoliv.. tohle patri spis do grafik.. priste vice citu pri pouziti fotosopu..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 11.5.2003 > toono> 

TOONO ty si tak blbej az to boli! Ty neumis ani z 1% to co dela Martyfoto a evidentne nikdy umet nebudes!

 

Libi


Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.5.2003 > Draculina> 

..tady se diskutuje o fotkach.. odmitam se podilet na mindracich kohokoliv..

 

respektuj to, prosim, diky..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 11.5.2003 > toono> Pokud vim tak se tu jedna pouze o tve mindraky!
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 11.5.2003 > koukám ty jeste píses neco z mladistvých neznalostí, v editoru je delaná jen velikost, jinak je to fotka na barytu (jestli ti to neco ríká), já totiz pracuju víc z chemií nez  z pixlama.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.5.2003 > Martyfoto> neber to tak osobne.. ja totiz hodnotim fotku, ne tebe..
<reagovat 
boboh (Občasný) - 11.5.2003 > To je podarené
Body: 5
<reagovat 
Sebeast (Občasný) - 11.5.2003 > líbí se mi to, ale jako úplnej amatér se zeptám, co to je baryt a jak jsi dosáhl té perspektivy
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 11.5.2003 > toono  hodnocení sem nevidel,akorát popisování nejakejch her,asi se tim zabejvás,já vubec nevim wo co de, já se zabejvam fotkama a publikování na webu je pro me jen slabej odvar(1%) mý fotocinnosti,jinak moje fotky najdes na photo.net,fotocommunity.de,fotopruvodce.cz,photoonline.ch,fotoforumonline.de,photosig.com a pár jinejch,ale jak písu je to jen chabej odvar mý produkce,hlavne delám fotky na papír nebo dia a to léta a dost,tak si myslim ze poznám co je fotka a co priblblá ilustrace do priblblý detský hry.Nic ve zlým.Jinak o citu si povídej ze svejma blizkejma,jestli si to chces dát pod grafiku prosim,hranice mezi fotografií a grafikou je dost plynulá,tadle grafika je delaná fotokamerou.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 11.5.2003 >
Sebeast  je to foceno na kinofilm,objektiv 14mm (uhel záberu 114°) asi z 1m,pouzitej filtr R25,zvetseno na fotopapír na barytové podlozce (ne RC),pod zvetsovákem je víc nadrzena obloha aby ztmavla a to dodalo urcitou pozadovanou atmosféru.Dá se podobnej výsledek docílit digitálne,jenom ne ta konecná fotka 30.40cm na barytovej papír.

<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.5.2003 > Martyfoto> 

..joo, diky, rad se poucim, taky jsem dosahoval podobnych vysledky se sarym papirem(cca 30let(starym)), no jak ctu tady ( v teorii a znalostech v labaku se ti asi nemuzu rovnat), jen jsem si myslel ze kdyz jses tak zdatnej fotograf taky si hodne pomahas fotosopem a fotografikou(v labaku) se nezabejvas, jako diky.. vuci kompozici jsem nemel vyhrad, jen mi to prislo jako obal z nejaky hry (coz dokazuje ze to ma sve kouzlo)

 

takhle jsem se alespon neco dovedel..:-]]


<reagovat 
X-man (Občasný) - 12.5.2003 > No COMENT
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 12.5.2003 > Líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter